Oletko hyvä jossain asiassa

Nittaminax

Nyt saat kehua itseäsi mielin määrin ja jopa kisailla toisten kirjoittajien kanssa paremmuudesta.

Itse olen hyvä lyijykynä piirtäjänä. Teen eläinaiheisia sekä maisema kuvia hiilellä, taikka lyijykynällä.

52

3372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En osaa piirtää. Taiteilijaa minussa ei ole.
      Lauluääntä ei ole. Karaokeen ei ole asiaa.
      Jotain ruokaa osaan laittaa. Mikään hyvä kokki en kuitenkaan ole.
      Tarinoiden kirjoittaja en ole, kirjailijaa minusta ei tule.

Voi kehveli sentään, en keksi tähän hätään mitään kehumista.

Sulla on hieno taito kun osaat piirtää.

• kyllä sinä varmaan jotain osaat, hyvä kehumisen arvoinen asia voi löytyä lähempänä kun arvaatkaan. Uskon että jokaisesta ihmisestä löytyy jokin asia missä hän on hyvä.

• Nittaminax kirjoitti:

kyllä sinä varmaan jotain osaat, hyvä kehumisen arvoinen asia voi löytyä lähempänä kun arvaatkaan. Uskon että jokaisesta ihmisestä löytyy jokin asia missä hän on hyvä.

töissä olen kyllä saanut paljonkin kehuja ja kiitosta. Esimiehiltä ja työkavereilta.

• Mariet kirjoitti:

töissä olen kyllä saanut paljonkin kehuja ja kiitosta. Esimiehiltä ja työkavereilta.

kertoisitko meille, mistä asiasta olet saanut kehuja. Ei tietenkään tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin jos et halua.

• Nittaminax kirjoitti:

kertoisitko meille, mistä asiasta olet saanut kehuja. Ei tietenkään tarvitse mennä henkilökohtaisuuksiin jos et halua.

aika paljon jos kerron mistä on kiitosta tullut :).

Olen paljon joutunut mm. opettamaan uusia työntekijöitä ja he ovat esimiehelle kertoneet että olen sympaattinen, iloinen ja kärsivällinen 'opettaja'.

• Mariet kirjoitti:

aika paljon jos kerron mistä on kiitosta tullut :).

Olen paljon joutunut mm. opettamaan uusia työntekijöitä ja he ovat esimiehelle kertoneet että olen sympaattinen, iloinen ja kärsivällinen 'opettaja'.

hyvä kouluttaja työpaikallasi. No niin.. löytyihän sinustakin hyviä puolia. :)
        Etkä yhtään vaarantanyt työpaikkaasi.

• alkais kehumaan
        Nittaminax kirjoitti:

kyllä sinä varmaan jotain osaat, hyvä kehumisen arvoinen asia voi löytyä lähempänä kun arvaatkaan. Uskon että jokaisesta ihmisestä löytyy jokin asia missä hän on hyvä.

missä on hyvä ja ne kaikki vielä kaikki kerrallaan, niin saisit kaikki kateellisena epäilemään niiden asioiden paikkansa pitävyyttä. Kaikki osaa jotain. Monet osaa monta asiaa kerralla tai yhdessä. Kukaan ei usko sitä kuitenkaan.
        Moni sitäpaitsi valehtelee kuitenkin, näin kaikki ajattelee - kuitenkin.

• mayanna

aloituksen lykkäsit! Olo on kuin työhakemusta kirjoittaisi, kehu, kehu, kehveli, mainosta mainiot taitosi.

No, totuus on se, että köyhänä maalaisena on pakkokin osata kaikkea mahdollista ja mahdotonta vähän, mutta mitään en osaa niin kunnolla, että voisin itse väittää olevani suorastaan hyvä.. Käsilläni teen kaikenlaista, välillä kai jotain hyvääkin ;D

Tänään minulle tuli hyvä mieli, kun näyttelijäsuoritustani kehuttiin 'olit niin hyvä, että mulle tuli ihan tippa linssiin'.

Kai se 'hyvyys' riippuu usein siitä, mihin vertaa?

• lähtikin tälläisestä haastattelusta, että nyt saat kehua itseäsi. Meikäläinen ja varmaan muutkin taitavat suomessa tuntea itsensä vaivautuneeksi jos pomo kyselee vahvoja puoliasi.

Ei meidän kulttuuriin ole ollut tapana kehua itseämme, mutta nythän tämän avauksen pojalta on hyvä harjoitella. :)

• mayanna
        Nittaminax kirjoitti:

lähtikin tälläisestä haastattelusta, että nyt saat kehua itseäsi. Meikäläinen ja varmaan muutkin taitavat suomessa tuntea itsensä vaivautuneeksi jos pomo kyselee vahvoja puoliasi.

Ei meidän kulttuuriin ole ollut tapana kehua itseämme, mutta nythän tämän avauksen pojalta on hyvä harjoitella. :)

Kohta mä tällään tähän listan, josta saan sitten taas myöhemmin 'kärsiä' :D

• mayanna kirjoitti:

Kohta mä tällään tähän listan, josta saan sitten taas myöhemmin 'kärsiä' :D

vaikka laittaisit millaisen listan, sitä ei saa kukaan moittia että joutuisit kärsimään. Jos joku moittii se on hänen häpeensä.

• mayanna
        Nittaminax kirjoitti:

lähtikin tälläisestä haastattelusta, että nyt saat kehua itseäsi. Meikäläinen ja varmaan muutkin taitavat suomessa tuntea itsensä vaivautuneeksi jos pomo kyselee vahvoja puoliasi.

on ominaista se, että olemme kaikki (muutamaa tämän palstan nimeltämainitsematonta kirjoittajamiestä lukuunottamatta) hyviä itsemme vähättelyssä.

• mayanna kirjoitti:

on ominaista se, että olemme kaikki (muutamaa tämän palstan nimeltämainitsematonta kirjoittajamiestä lukuunottamatta) hyviä itsemme vähättelyssä.

me vähättelemme itseämme, vaikka osaamme paljonkin asioita?

• mayanna
        Nittaminax kirjoitti:

'sieltä kotoa', ainakin osalla meistä. Äitini, joka oli hyvä laulaja, sanoi minulle lapsena, että en osaa laulaa (musiikkinumero koulussa 7-8), sen olen uskonut ja laulamista aina hävennyt. Todellisuudessa en kai ole keskivertoa huonompi. Ainakin tänään virrenveisuu sujui ihan mukiinmenevästi :D

Ja sitten 'ne kaikki muut' ihmiset, esim. lasten kaverit koulussa, piikittelevine kommentteineen vaikkapa eri tyylillä tehdystä kuvaamataidontyöstä. Sitä kai jotenkin oppii väheksymään itseään, ellei ole tarpeeksi kannustajia ja kehujia.

Minua helpottaa heti, jos saan hyvän sijasta sanoa riittävän hyvä. Heti alkaa löytyä paljon enemmän mainitsemisenarvoisia asioita. Olen riittävän hyvä
        - äiti
        - rakastaja
        - kuski
        - työntekijä
        - keskustelija
        - kodinhoitaja
        - käsityöntekijä
        - puutarhuri
        - lukija
        - kansalainen
        - kuuntelija
        - kirjoittaja
        jne...

Olemalla riittävän hyvä en vaadi itseltäsi niin paljon, mutta jätän mielen auki oppiakseni vielä paremmaksi. Kehitys ei siis pysähdy, ja elämä on kasvua.

Hehh.. olenko riittävän hyvä kiemurtelemaan ohi asian vastaamatta suoraan?

• mayanna kirjoitti:

'sieltä kotoa', ainakin osalla meistä. Äitini, joka oli hyvä laulaja, sanoi minulle lapsena, että en osaa laulaa (musiikkinumero koulussa 7-8), sen olen uskonut ja laulamista aina hävennyt. Todellisuudessa en kai ole keskivertoa huonompi. Ainakin tänään virrenveisuu sujui ihan mukiinmenevästi :D

Ja sitten 'ne kaikki muut' ihmiset, esim. lasten kaverit koulussa, piikittelevine kommentteineen vaikkapa eri tyylillä tehdystä kuvaamataidontyöstä. Sitä kai jotenkin oppii väheksymään itseään, ellei ole tarpeeksi kannustajia ja kehujia.

Minua helpottaa heti, jos saan hyvän sijasta sanoa riittävän hyvä. Heti alkaa löytyä paljon enemmän mainitsemisenarvoisia asioita. Olen riittävän hyvä
        - äiti
        - rakastaja
        - kuski
        - työntekijä
        - keskustelija
        - kodinhoitaja
        - käsityöntekijä
        - puutarhuri
        - lukija
        - kansalainen
        - kuuntelija
        - kirjoittaja
        jne...

Olemalla riittävän hyvä en vaadi itseltäsi niin paljon, mutta jätän mielen auki oppiakseni vielä paremmaksi. Kehitys ei siis pysähdy, ja elämä on kasvua.

Hehh.. olenko riittävän hyvä kiemurtelemaan ohi asian vastaamatta suoraan?

aikoinaan sanoi että minulla ei ole sävelkorvaa eikä ääntä, kunnes huomasin että HÄNELLÄ sitä itsellään ei ollut. Nykyjään laulan karaokea ravintoloissa monesti ja sekä kotona, eikä kukaan valita.

Haukkuihan minuakin aikoinaan piirustuksen opettaja alaluokilla, mutta en antanut sen lannistaa itseäni. Nyt minulta jopa tilataan toisinaan kuvia.

Minäkin kehitän itseäni joka päivä taikka vuosi ja aina opin uutta.

Periaatteessa et kiemurtanut vastauksessasi vaan kerroit sisimmät ajatuksesi. :))

• ymmärsin
        Nittaminax kirjoitti:

ei kuitenkaan uskalla kehua itseään. Ei millään lailla. Aina löytyy joku, joka väittää sinusta jotain toista kuitenkin. Miksi siis yrittääkkään kehua itseään? Vois laittaa siihen kohtaan vaikka että : kysy naapurilta.

• ett ä
        Nittaminax kirjoitti:

ns lähipiiri pysyis onnellisena?

• minä nostan
        Nittaminax kirjoitti:

aikoinaan sanoi että minulla ei ole sävelkorvaa eikä ääntä, kunnes huomasin että HÄNELLÄ sitä itsellään ei ollut. Nykyjään laulan karaokea ravintoloissa monesti ja sekä kotona, eikä kukaan valita.

Haukkuihan minuakin aikoinaan piirustuksen opettaja alaluokilla, mutta en antanut sen lannistaa itseäni. Nyt minulta jopa tilataan toisinaan kuvia.

Minäkin kehitän itseäni joka päivä taikka vuosi ja aina opin uutta.

Periaatteessa et kiemurtanut vastauksessasi vaan kerroit sisimmät ajatuksesi. :))

sinulle hattua! Et anna lannistaa itseäsi ja kehität itseäsi, toivottavasti joku osaa arvostaa sitä!! Tarkoitan että monikin toivottavasti! Minua ei arvosteta vaikka mitä oppisin vaikka mitä tekisin. Minun käskettiin tehdä jotain ja kun tein, jätti ystävät. Minä en usko enään mihinkään. Jos minä sanoisin tässä mitä kaikkea minä osaan, niin et sinäkään uskoisi ja sinäkin katoaisit? Oikeestaan mitä väliä? Joko siksi että et usko, tai siksi että oisit kateellinen sille kaikelle mitä minä osaan, ehkä. Toivoisimpa vain että pystyisin joskus sanomaan jollekin työnantajalle lyhyesti ja ytimekkäästi niin että hän myös tajuaisi mitä puhun, kaiken osaamiseni. Olen vain hiljaa, ei kukaan uskoisi kuitenkaan.
        En minä kovin kummosia kuitenkaan osaa, on miljardeja jotka osais samat asiat paljon paremmin kuin minä.. vaan ne kaikki ois eri henkilöitä. Sitä on osattava Kaikki kunnolla tai et ole mitään. Yks tuttava "tappoi" itsensä, varma tästä en ole. Hän oli liian täydellinen. Häneltä vaadittiin vielä täydellisyydempää. Aattele! Hän osas vaikka mitä ja kaikki täydellisesti, ihan pienistä virheistään hän kärsi enemmän kuin kukaan muu, jotka ei ees niitä huomanneet!
        Onneksi minä kuitenkin osaan vain Vähän melkein kaikkea, enkä paljon kaikkea. Olen oikeestaan siinä mielessä onnellisessa asemassa. Minun kun ei ees uskota osaavan mitään. Täällä ainakaan.
        Omakehut: lauluääneni on melkein täydellinen jos oon viikon tupakoimatta, eikä astma iske kesken laulamisen. Kielitaitoni on mahottoman hyvä, jos ei tarvitse puuttua pikkuseikkoihin kuten kielioppiin. Laskentotaitoni perustuu siihen että kassalla minua ei ole ikinä huijattu maksamaan enemmän kuin ostokset oikeesti yhteentekevät. Ja sitä on kyllä usein yritetty!
        Kauneudentajuni on uskomattoman hyvä. Tätä en osaa selittää muutenkuin sillä että vaikka puolisokea olen ja köyhäkin, erotan kauneuden siellä missä muut eivät sitä näe ja tyylitajuni on sitä että näen kenessä on tyyliä ja kenessä ei, vaikka itse tiedän että itsestäni ei mitään tyyliä löydy, kun en vain halua löytyvänkään. Evvk mä oon mitä ja mikä oon.
        Muita kehuja itsestäni: teen mitä mun on pyydetty tekemään, etenkin jos saan siitä palkan. En nurise työnantajasta, etenkään jos se on omani. Ajatukseni pidän kuitenkin omana ja niihin ei kai kukaan voi puuttua?
        Lopun tästä mä sensuroin.

• Minä olen hyvä jonglööri, siis aivan oikeasti. Osaan heittää jopa kolmea palloa ilmaan yhdellä kädellä, ja saan ne kaikki vielä kiinni. :)

• Sä oot tosi taitava. *ihailee*

Mä osaan heittää vaan kahta palloa niin että saan ne vielä kiinni.

• *epäilevä*

ettei vaan olisi kyse taskubiljardista? ;D

• Mariet kirjoitti:

Sä oot tosi taitava. *ihailee*

Mä osaan heittää vaan kahta palloa niin että saan ne vielä kiinni.

Juu, tuota tuli oikeasti harjoiteltua, ja lopulta sen opin. Välillä tulee yleisöä viihdytettyä ja voin tässä sinulle vannoa, että pienimmät ihailijat, siis lapset ovat täysin myytyjä. Loppu huipennukseksi olen näyttänyt sen perinteisen sormenkatkaisu tempun, kun en muutakaan ole keksinyt:)

• *epäilevä* kirjoitti:

ettei vaan olisi kyse taskubiljardista? ;D

Kyllä minä sinulle joku kerta näytän kuinka pelataan;)

• Waffen-ss kirjoitti:

Juu, tuota tuli oikeasti harjoiteltua, ja lopulta sen opin. Välillä tulee yleisöä viihdytettyä ja voin tässä sinulle vannoa, että pienimmät ihailijat, siis lapset ovat täysin myytyjä. Loppu huipennukseksi olen näyttänyt sen perinteisen sormenkatkaisu tempun, kun en muutakaan ole keksinyt:)

tuon sormen katkaisun mäkin osaan.

Osutko hyvin tikkatauluun? Mä olen siinä aika hyvä.

• Mariet kirjoitti:

tuon sormen katkaisun mäkin osaan.

Osutko hyvin tikkatauluun? Mä olen siinä aika hyvä.

Nuorempana yritin bubissa tikkaa heittää, mutta ei luonnistunut minulta. Yritin sillä perinteiselläkin metodilla oppia, siis kaljamuki toiseen käteen ja tikka toiseen ja sitten piti hakea sopiva etukeno. Ei onnistunut, ei millään. Oon surkea tikanheittäjä.

• tuo lupaus
        Waffen-ss kirjoitti:

Kyllä minä sinulle joku kerta näytän kuinka pelataan;)

osastolle *Hyvä Tietää*
        Sano vain aika ja paikka ;D

• tuo lupaus kirjoitti:

osastolle *Hyvä Tietää*
        Sano vain aika ja paikka ;D

Kyllä sitä nyt siinä hymyillään;)

• justii
        Waffen-ss kirjoitti:

Kyllä sitä nyt siinä hymyillään;)

et must on tullut liian tosikko :(

• paha ihminen

että aloin itkemään kärpäsen takia, jonka tapoin tuohon näytölleni äsken. Siitä jäi verijäljet. Kaipaamaan jäivät useat tuntemattomat kärpäset ja minä olen syypää tähän murhaan. Oikeesti! Moni ihminen säästyi ehkä sen kärpäsen kiusaamiselta. Olkoot ja ovatkin onnellisia siitä, mutta se oli elävä olento ja mä tapoin sen. Olen sankari vaikka tunnenkin itseni juuri nyt kamalalaksi murhaajaksi. En tunne itseäni mitenkään hyväksi, joten anteeksi että edes aloitin kirjoittamaan tänne, jossa piti kehua itseään. Minussa ei ole mitään kehumista, minä yritän yleensä hauskuuttaa ihmisiä, mutta näytän saavan heidät tuskastumaan tai muuten vain ikävystymään kuolleeksi. Tästä hyvä näyte mulla edessäni, ees 2 puhallusta ja 30 painallusta ei sitä enää ainakaan nauramaan tuo.

• yopollo

sinä eläinaiheisia hiilellä, kai niitä voi piillellä lotallakin.

Mun käsi ei käskyjäni tottele joten otan vain valokuvia. Harmi kyllä alkaa näkökin mennä niin sotkuiseksi että pitää kohta investoida kunnon digijärkkäriin ettei tarvitse käsivaralta tarkennella. Isä, veli ja veljenpoika olivat/ovat kyllä hyviä/erinomaisia piirtäjiä jokainen.

• lotalla en ole koskaan yrittänyt, ku taitaa olla vähän liian iso piiltämiseen.

Valokuvat onnistuvat joskus, mutta useimmiten ei, joten annan suosiolla sen tehtävän muille.

Sinuun tarttui kuvaamisen taito ja muihin tuo piirtäminen, kuitenkin olette taiteellisia kaikki.

• yopollo
        Nittaminax kirjoitti:

lotalla en ole koskaan yrittänyt, ku taitaa olla vähän liian iso piiltämiseen.

Valokuvat onnistuvat joskus, mutta useimmiten ei, joten annan suosiolla sen tehtävän muille.

Sinuun tarttui kuvaamisen taito ja muihin tuo piirtäminen, kuitenkin olette taiteellisia kaikki.

jos jotakin kehun itsessäni niin sitä että koirat ja kissat yms eläimet tykkäävät minusta.

Luulen että jopa tiikerit, jääkarhut ja leijonatkin tykkäävät minusta mutta niitä en aio päästää itseäni maistelemaan.

• palstalle olen kirjoittanut, mutta...

Tämä oli aloitus jossa voin tuoda itseäni esille, sillä senhän minä osaan, olen hyvä ellen paras...

Kehumaan itseäni, jopa niin hyvä että, saan silloin tällöin puskajusseilta "kiitosta" siitä että tuon itseäni esille mitä moninaisin keinoin, kuulemma "omakehuni" haisee, sanonpa vain ei haise, olen vain hyvä... kehuskelemaan itseäni, siinä sen kummempaa...

• tulikin mieleeni se että olen niin hyvä valehtelemaan, että kaikki uskovat siihen jopa tällä palstalla. :) Hitsi että mä olen hyvä...

• tomppa2006

...en ole kovinkaan puhelias ja pyrin harkitsemaan sanomisiani siten, että toinen ainakin saisi mahdollisuuden ymmärtää sanomani. Koska en ole kovin suulas, jää enemmän aikaa keskittyä toisten sanomisiin. Olen saanut palautetta siitä, että olen hyvä kuuntelemaan ja huomaan monien ihmisten kertovan tärkeitä asioita juuri minulle...

En ole aikaisemmin kirjoittanut tällä palstalla ja kieltämättä tuntuu hieman omituiselta ensimmäiseksi alkaa kehumaan itseään. Pahoittelen röyhkeyttäni, mutta aloitus oli kerta kaikkiaan niin hyvä, etten pystynyt estämään sormiani näpyttelemästä tätä viestiä.

• me ollaankin tuttuja tavallaan toisillemme. Olen jutellut siel toisel palstalla kanssasi. :)

Kuunteleminen on hyvä taito kanssa ja sitä ei minulla tunnu riittävän. Kyllästyn nopeasti jos joku rupeaa kertomaan omista asioistaan kautta rantain. Olen kuuntelevinani ja hetken päästä olenkin sitten ulkona koko jutusta. :(
        Hyi minua...

• Tervetuloa vain tännekkin turisemaan, eikä tarvitse anteeksi pyydellä. Jokainen asiallinen keskustelija on tervetullut tänne. Muistaakseni sinä ainakin olet sitä. :)

• Uskon että olet hyvä kuuntelemaan. Ja empaattinen olet myös. Tuo oli yllätys kuitenkin ettet olisi puhelias. Vastailet niin aktiivisesti kirjoittajille että ajattelin sun olevan oikeinkin puhelias :).

Hauska nähdä sinua täälläkin. Tervetuloa käymään toistekin.

• tomppa2006

...röyhkeätä. Pitäisi varmaan muuttaa tuohon profiiliini:...sanoo olevansa melko röyhkeä kirjoittaja...

Kerron vielä, että tämän kirjoituspuheliaisuuteni vuoksi, minua on jopa epäilty naiseksi. Voin vakuuttaa sinulle olevani kyllä karvaperse mies...

• tomppa2006
        Mariet kirjoitti:

Uskon että olet hyvä kuuntelemaan. Ja empaattinen olet myös. Tuo oli yllätys kuitenkin ettet olisi puhelias. Vastailet niin aktiivisesti kirjoittajille että ajattelin sun olevan oikeinkin puhelias :).

Hauska nähdä sinua täälläkin. Tervetuloa käymään toistekin.

...sinut minä muistan toisaalta. Paljon kiitoksia tervetulo toivotuksesta. Saatan hyvinkin poiketa toistekin.

Tuo puheliaisuus on siinä mielessä suhteellista, että jos tapaan toisen ihmisen, joka myös on hyvä kuuntelija, saatan puhua paljonkin. Yleensä tiedän ja huomaan ihmiset, jotka eivät toisia kuuntele, niin mitäpä minä sellaisille tarinoin. Keskustelupalsta on siinä mielessä hyvä paikka, että vastaanottaja yleensä lukee mitä toinen on kirjoittanut...siis yleensä.

• tomppa2006
        Nittaminax kirjoitti:

Tervetuloa vain tännekkin turisemaan, eikä tarvitse anteeksi pyydellä. Jokainen asiallinen keskustelija on tervetullut tänne. Muistaakseni sinä ainakin olet sitä. :)

...tosissani olla asiallinen keskustelija! Kuten ehkä olet huomannut, sellaisille ihmisille tulee silloin tällöin vähemmän asiallisia vastauksia, mutta ehkä se kuuluu keskustelupalstan henkeen? Sietokyvyn kokeileminen...

• tomppa2006

...ihan tälläisena vierailevana tähtenä oli tarkoitus poiketa. Aika rempseä meininki teillä täällä tuntuu olevan ja sain hyvän vastaanoton. Ei parane ruveta heti oven karmit mukana sisään yrittämään. Voi tulla punainen valo ja iso STOOOP!

*ihan hissukseen katselee seinänviereltä elämäntyyliä*

• jane.london

Tomppako se siinä:)
        No moi!
        Vastasit suoraan kysymykseen suorasti,mitään röyhkeyttä tässä en havaitsisi.

• mayanna
        tomppa2006 kirjoitti:

...ihan tälläisena vierailevana tähtenä oli tarkoitus poiketa. Aika rempseä meininki teillä täällä tuntuu olevan ja sain hyvän vastaanoton. Ei parane ruveta heti oven karmit mukana sisään yrittämään. Voi tulla punainen valo ja iso STOOOP!

*ihan hissukseen katselee seinänviereltä elämäntyyliä*

- ja ota sivuleikkurit mukaan, niin saat piuhan poikki siitä liikennevalosta punaista näyttämästä ;)

Katos, tässä sinulle jotain *ojentaa puunpalan ja puukon*. Puukko ei ole tappelua varten, vaan veistelet sillä itselles lusikan, joka on sun omaa styleä - ja sopivassa paikassa sitten lykkäät sen tähän laiffisoppaan.

Eli tervetuloa minunkin puolestani :)

• tomppa2006

...on alkujaan porilaissyntyinen, vaikuttaa nykyään Porvoossa.

Kirjoitellut kesästä 2006 lähtien 40 palstalla, jossa on paljon hyviä ystäviä.

Olen tehnyt tämän kaltaisia yllätyshyökkäyksiä muillekin palstoille mm. rakkausrunot palstalta sain palautetta, ettei suurella luomistuskalla tekemäni kyhäelmä edes ole runo, vaan peräkkäin laitettuja sanoja...

Lannistumaton olen, ehkä vielä etsimässä omaa styleä.

PS. Niin ja vielä yllytyshullukin olen, janelondonille vaan terveisiä, ole hyvä vaan!

• lapinkamu

Osaan mie tehdä kotia remonttia, tietsikat hallitsen aika hyvin ja auto remontitkin onnistuu ja piirtääkin osaan.

• tässähän on mies joka osaa jopa piirtää, mutta onko tuo piirtäminen rakennuspiirtämistä vai ihan oikein muotokuva juttuja.

• lapinkamu
        Nittaminax kirjoitti:

tässähän on mies joka osaa jopa piirtää, mutta onko tuo piirtäminen rakennuspiirtämistä vai ihan oikein muotokuva juttuja.

olem mm piirtänyt oman tatskan ja osaan mie konepiirrustustakin

• lapinkamu kirjoitti:

olem mm piirtänyt oman tatskan ja osaan mie konepiirrustustakin

taidankin muistaa, ainakin tuosta tatuoinnista. Konepiirustusta osaan sen verran, että osaan tehdä kappaleen jotenkuten niitten mukaan. Koulutustahan minulla ei siihen ole.

• Tyhjäntoimittaja

Minä olen hyvä pyyhkimään jo kirjoitetun tekstin pois.
      Siksi kumi ja lyijäri.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      350
      13439
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      99
      2053
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      93
      1769
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1683
    5. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      45
      1221
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      96
      1174
    7. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      274
      1027
    8. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      993
    9. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      28
      978
    10. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      967
    Aihe