Palomuuri

Virustorjunta...

Mikä olisi paras yhdistelmä ilmaisohjelmista virustorjunnaksi ja palomuuriksi?

7

1442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Useamman vuoden kokemuksen perusteella on vähiten/ei ollenkaan viruksia koneelle laskenut ilmainen Antivir. Kevyt ja hyvin suojaava ohjelma. Kokemusta f-sekundariitistä ja avastista myös. Nämä laskivat viruksia koneelle jotka löytyi siten online scannereilla ,antiviruksen aikaan viruslöydökset loppuivat.

Palomuurina minulla on vain vistan oma, ei ainakaan huutele liikoja ;)

• juitsuksi

on Sygate vallan erinomainen. XP-hen sopiva versio 5.5.2710 (tosin enhän tiedä käyttistäsi).

http://www.oldversion.com/program.php?n=sygate

Jostain syystä 5.6 tökki koneessani. En tiedä onko tehty Vistaa varten.
      Ohjetta Sygateen
      http://www.kotiposti.net/string/SPF_fin/SygateOhje.html

Avastista päinvastaista kokemusta kuin Vistaajalla.
      Mutta, nämähän on aina paljon fiilis- ja imagojuttuja. Testeihinkään ei voi tuijottaa, kun niihin otetaan mukaan sellaisia argumenttejä kuin käytettävyys, ulkoasu, sujuvuus jne. ja niiden osioiden arvostusta tai painotusta voidaan muuttaa halutun lopputuloksen aikaansaamiseksi. Ja testeihin on usein kytkeytyneenä liiaksi erilaiset palveluntuottajat.

• toi menee maksulliseksi

niin kuinka käy päivitysten?

• xp...

Kiitos vastauksista.

Minulla on itselläni linux, mutta joudun toiselle kytkemään yhteydet nettiin ja asentamaan virustorjunnan sekä palomuurin xp:hen.

Olen jo aika pihalla windowsista (siitä on pitkä aika, kun viimeksi sen kanssa olen touhunnut), joten siksi tällainen simppeli kysymys: Miten laitan xp:n oman palomuurin päälle?

• laitetaan päälle

> Miten laitan xp:n oman palomuurin päälle?<

Jo muutaman vuoden on ollut asennuslevyissä SP2:n valmiina. Siinä on palomuuri ja se on päällä asennuksen jälkeen oletuksena heti. Näin on minulla ollut asentaessani winukan noin 15 kertaa uudelleen.

Jos (SP2) tuota ei ole niin se pitää ensin imuroida Microsoftin sivuilta jollakin toisella koneella ja asentaa koneelle ennen nettiyhteyden avaamista.

• juitsun

voit tarkistaa Ohjauspaneli->Windowsin palomuuri, jos sinulla on jo SP2.
        SP1:ssä se oli jotenkin eri tavalla. Oliskohan ollut Ohjauspaneli->Internetasetukset.
        SP1:ssä palomuuri muistaakseni ei ollut oletuksena toimintakunnossa vaan oli erikseen asetettava.

• Vastauksista

Kiitos kaikille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4850
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1434
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1352
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      130
      1141
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1075
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      261
      980
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    Aihe