CHAT ja IRC - palstalla mielenkiintoista

Jermuxi

käväisin Hakkiksella kurkkaan ja siellä oli joku laittanut kopion 40 sättimestä...Tsiisus mitä sontaa. Sellaisen sisällön peräänkö sitä sitten kitistään, kun sätti ei toimi?????
Entäs, kun tuo porukka lähtee jonnekkin 40 risteilylle???

17

1078

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No huh mitä skeidaa siellä olikin.

Meinasin minäkin huutaa illalla Waffea apuun kun yritin mennä katsomaan sättiä enkä sinne päässyt. En ole kyllä sinne päässyt ennenkään.
      Luulen että jopa sexbaarissa on ruudulla fiksumpaa tekstiä.

• Jermuxi tms.

Ja siellä joku sanoi, että se on koko ajan samantyylistä...Ei olis ainakaan meitsillä ikävä, jos linjat takkuais.
        Vaikka kärjistetysti kirjuutinkin, niin tottakai periaatteena on, että linjojen pitää toimia ja siihen kannattaa kysyäkin vinkkiä. Perusteluni tälle vain olikin, että tuollaisen soopan takia ei tulis linjoja ikävä.

• Jermuxi tms. kirjoitti:

Ja siellä joku sanoi, että se on koko ajan samantyylistä...Ei olis ainakaan meitsillä ikävä, jos linjat takkuais.
        Vaikka kärjistetysti kirjuutinkin, niin tottakai periaatteena on, että linjojen pitää toimia ja siihen kannattaa kysyäkin vinkkiä. Perusteluni tälle vain olikin, että tuollaisen soopan takia ei tulis linjoja ikävä.

vaikken sinne päässytkään. Hölmistyneenä olisinkin vaan katsellut moista meininkiä.

Hitsi, mä oon oikeesti huolestunu...toivottavasti kaikki on kuitenkin ok...varmaan tiedät mitä tarkoitan.

• Jermuxi tms.
        Mariet kirjoitti:

vaikken sinne päässytkään. Hölmistyneenä olisinkin vaan katsellut moista meininkiä.

Hitsi, mä oon oikeesti huolestunu...toivottavasti kaikki on kuitenkin ok...varmaan tiedät mitä tarkoitan.

Marijetti...kaippa se huolestuminen on sinulle luonnollinen tunne, kun se taas osoittaa, että sulle näillä jutuilla on merkitystä....Hmmmmm..Meitsi ei taas sen enempiä tunteile...Kyllä se taas tästä etiäpäin kulkeepi.

• Olisit vain huutanut apuun, olisin rientänyt palstaritarina neuvomaan sinua:)
        Mikäli et ole päässyt ennenkään, niin sinulla on joku asetus väärin, tai palomuuri ei päästä. Kuitenkin tuntuu oudolta, ettet sinne pääse.

• Waffen-ss kirjoitti:

Olisit vain huutanut apuun, olisin rientänyt palstaritarina neuvomaan sinua:)
        Mikäli et ole päässyt ennenkään, niin sinulla on joku asetus väärin, tai palomuuri ei päästä. Kuitenkin tuntuu oudolta, ettet sinne pääse.

Poitsu kävi 'säätämässä' täällä jotain, en tiedä mitä teki, mutta kävin kokeilemassa tyhjässä sättihuoneessa ja pääsin sinne.
        Vaikka se oli tyhjä siinä ruudulla näkyi muutama viesti joskus aamupäivältä. Tiedätkö jääkö sinne ne aikaisemmat tekstit mitä sinne on kirjoitettu näkyviin pitkäksikin aikaa?

Tiedän kyllä että olet sellanen palstaritari mutten viitsinyt enää viime yönä huudella sua jos olit vaikka nukkumassa tai sexpaarissa :).

• Mariet kirjoitti:

Poitsu kävi 'säätämässä' täällä jotain, en tiedä mitä teki, mutta kävin kokeilemassa tyhjässä sättihuoneessa ja pääsin sinne.
        Vaikka se oli tyhjä siinä ruudulla näkyi muutama viesti joskus aamupäivältä. Tiedätkö jääkö sinne ne aikaisemmat tekstit mitä sinne on kirjoitettu näkyviin pitkäksikin aikaa?

Tiedän kyllä että olet sellanen palstaritari mutten viitsinyt enää viime yönä huudella sua jos olit vaikka nukkumassa tai sexpaarissa :).

Kyllä sinne ne viimeiset kirjoitukset ruudulle jää. Ne peittyvät sitten uusien alle. Kiva kun sait sen vihdoista viimein toimimaan. Ei muuta kuin opettelemaan joku kerta sen käyttöä:)

Nukkumassa taisin olla ja olinkin:)

• Uusikko

on ja missä semmonen palsta on?

• Jermuxi tms.

Chat ja Irc-palstan auki. Siitä heti chat-keskustelut..Siloin olet entisellä Hakkuuaukealla eli Hakkiksella. Siellä oli avaus 40 jutusta...
        Hakkis sai nimensä siitä, että me oltiin siellä joskus aikojen alussa aikaslailla paljon tapp...siis keskustelemassa asijallisesti.

• Uusikko
        Jermuxi tms. kirjoitti:

Chat ja Irc-palstan auki. Siitä heti chat-keskustelut..Siloin olet entisellä Hakkuuaukealla eli Hakkiksella. Siellä oli avaus 40 jutusta...
        Hakkis sai nimensä siitä, että me oltiin siellä joskus aikojen alussa aikaslailla paljon tapp...siis keskustelemassa asijallisesti.

taas olen hitusta viisaampi, kiitoksia kahmalokaupalla =)

• kirjuuttelit

ihan itekses jutut ja paheksunnat. Siellä te nyt 40 sättäämässä vauvasta vaariin. :D

• Jermuxi tms.

Meitsiltä on siellä yksi rivi vastaus.
        Olitkos itse päässyt tuolle kopsatulle listalle???? Taidat olla siellä, kun tuollaisella jutulla yrität totuutta vesittää..Aijai, osu ja uppos!

• Kurkkasin sinne pitkästä aikaa ja pahaa teki mihin alennustilaan vanha hyvä hakkis on vajonnut.:)
      Ennen mentiin sentään rimaa hipoen,ja välillä se putosi.

Mitäs muuta jermulle kuuluu?

• Jermuxi tms.

Hakkiksen kohtalo harmittaa muitakin edelleen ja sille tartteis tehtä jotain.
        Rivassa mää meen eteenpäin koko ajan kauheeeeeella vauhtilla. Lomat oli ja meni ja nyt suunnittelen uusi metkuja uusille lomille.
        Entäs itse? Vieläkös sulla on pakoputki siihen mopoon etsinnässä?

Rivassa mää meen eteenpäin koko ajan kauheeeeeella vauhtilla. Lomat oli ja meni ja nyt suunnittelen uusi metkuja uusille lomille.

En vieläkään ole saanut hommattua putkea. Eturenkaan,lampunkehyksen ja muuta pientä ostin tänä kesänä. Siinä koko kesän saldo.

Mutta hyvin se kulkee vielä. Ja renkaan vaihdon jälkeen pääsee motarilla ajamaan lujempaa, mikäli jaksaa etsiä konehuoneesta kaikki hevosvoimat esille:)

Ja nyt käy kurkistamassa postiisi.

• EllenxApi
        Jermuxi tms. kirjoitti:

ja miksi?

Jotain Kohtalon Omaista kenties (?)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      326
      12316
    2. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      94
      1893
    3. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      92
      1693
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      83
      1633
    5. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      95
      1139
    6. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      42
      1126
    7. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      947
    8. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      933
    9. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      251
      908
    10. Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista

Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi
      Suomussalmi
      24
      842
    Aihe