Missä on kiitos paikallaan?
Eikö kiitos tunnukkin silloin hyvälle, kun halusit antaa jotain parasta itsestäsi? Silloin, kun vastaanottaja tuli saamastaan hyvälle mielelle?
Miltä tuntui, kun pieni lapsi leväytti hampaattoman vilpittömän hymynsä, kun mummo ilahtui ystävällisestä eleestäsi, tai vaari sai aihetta nauraakseen?
Miten sydämesi kierähtikään onnesta, kun lähimmäisesi sai sanoistasi rohkeutta ja syytä huomata elämän voittavan. Rohkenetko lohduttaa surullista? Uskallatko kannustaa masentunutta?
Jaettu ilo saa aikaan ihmeitä. Lempeät sanat hellivät sisältä ja kaunis kieli sulattaa sielun jäätä.
Käväisehän lukemassa Mayannan teksti Satutätille Pastan tilasta ketjussa. Viivähdä hetki yopollon haikuissa NK:n Mielikuva ketjussa. Ehkä huomaat kuinka pehmeys valahtaa jäseniisi ja sydämesi laajenee rinnassasi.
Luonto antaa omassa suuressa ihmellisyydessään kysymättä, vaatimatta, tai pyytämättä.
Perhonen voi lenhähtää kädellesi, jos istut tyynenä. Kukka lähettää tuoksunsa ja häkellyttää täydellisellä kauneudellaan. Hennoissa heinissä soittaa tuuli säveltään. Aalto laulaa keinuttaen vaahtopäitä. Puut humisevat kuiskien salaisuuksia, joita vain herkin korva voi kuulla.
Mitä me olisimme ilman äiti maan syliä? Mikä saisi
meidät näkemään itsemme oikeassa suhteessa ilman taivaan heleää sineä, meren suuruutta, vuorien uljautta, avaruuden suunnattomuutta?
Me olemme niin suunattoman pieniä. Meidän suuruutemme on siinä ilmennyksessä, mitä sisimmässämme voimme ihmisyydessämme julkituoda.
Tässä ja nyt kiitokselle löytyi paikka, jossa sydän lepää tyynessä rauhassa.
Kiitoksen paikka
26
2139
Vastaukset
- Jermuxi tms.
Kaikille sen kirjoittajille, kitinöille, natinoille, huuhaalle, vapinoille, harhoille, vainoille, hauskoista hetkistä, tappeluksista, runoista, lauluista, reissuista , kylvyistä ja vielä iso kiitos baarista.
Se kiitos kuuluu kaikille...Oli sitten rekisteriä, puskaa, nikkiä tai tuskaa.Varsin eläväistä joukkoahan tämä tuntuu olevan:-)
Jos haluaa saada naurakseen sydämen kyllyydestä, niin ei tarvitse mennä edellistä sivua edemmäs.
Taikiksen The Repautin vastaanotolla iroteltiin rattoisasti ja Kahjiksen; Minulla on ongelma ketju sai samoin naurut hersymään.
Mutta en vaan parhaalla tahdollanikaan kykene edes väkinäistä hymyä saamaan naamalleni, kun joku puska kiittelee hauskuudesta, minkä itselleen sai feikaamalla toisen nikkiä.
Joten pysyttele siekin nahoissasi!!!
*tapittaa kädet lonkilla Jermua*NainenKirjoittaa kirjoitti:
Varsin eläväistä joukkoahan tämä tuntuu olevan:-)
Jos haluaa saada naurakseen sydämen kyllyydestä, niin ei tarvitse mennä edellistä sivua edemmäs.
Taikiksen The Repautin vastaanotolla iroteltiin rattoisasti ja Kahjiksen; Minulla on ongelma ketju sai samoin naurut hersymään.
Mutta en vaan parhaalla tahdollanikaan kykene edes väkinäistä hymyä saamaan naamalleni, kun joku puska kiittelee hauskuudesta, minkä itselleen sai feikaamalla toisen nikkiä.
*tapittaa kädet lonkilla Jermua*myös tuon Myntiksen huumorin kutittavan .....
Tai noh,,,,Nauratti mua ihan vähän se viivapuska nimitys:-)))- Jermuxi tms.
NainenKirjoittaa kirjoitti:
*tapittaa kädet lonkilla Jermua*ja sekös on hauskaa se.
Minä muuten pysyin poikkeuksellisen hyvin nahoissani, vaikka kuinka "ihmettelinkin" ääneen, että mitäs nyt oikein tapahtuupi...Nooo, aina ei saa saalista, etes kokenutkaan miinakentän laatija. NainenKirjoittaa kirjoitti:
myös tuon Myntiksen huumorin kutittavan .....
Tai noh,,,,Nauratti mua ihan vähän se viivapuska nimitys:-)))Viivapuskasta voi tulla vielä lentävälausahdus, ainakin täällä palstalla.
Minua myös nauratti se, vaikka en tuosta muusta keskustelun kulusta ja yleisestä hälinästä tajunnut mitään.:)- mayanna
Waffen-ss kirjoitti:
Viivapuskasta voi tulla vielä lentävälausahdus, ainakin täällä palstalla.
Minua myös nauratti se, vaikka en tuosta muusta keskustelun kulusta ja yleisestä hälinästä tajunnut mitään.:)niin eiku sitten vaan 'viivana puskaan' tai 'vetäsemään viivat' ;)
- mayanna
mayanna kirjoitti:
niin eiku sitten vaan 'viivana puskaan' tai 'vetäsemään viivat' ;)
- ton edelläolevan oli siis tarkoitus olla esimerkki Waffen mainitsemista 'lentävistä lauseista', ei mitään muuta.
mayanna kirjoitti:
niin eiku sitten vaan 'viivana puskaan' tai 'vetäsemään viivat' ;)
Jos pitäisi valita, niin liki kaikki täällä valitsisivat tuon ensimmäisen:) Siitä saa parhaat kiksit.
Vitsi, vitsi:))- mayanna
Waffen-ss kirjoitti:
Jos pitäisi valita, niin liki kaikki täällä valitsisivat tuon ensimmäisen:) Siitä saa parhaat kiksit.
Vitsi, vitsi:))- mutta vois olla niinkin, että laiffilaisten omassa slangissa viivojen vetäminen tarkoittaakin juuri viivana puskailua.
Olis siinä jollekin vasta palstalle eksyneelle ihmettelemistä, kun keskustelussa yksi toteasi toiselle 'kävit sitten vetämässä viivat', ja toinen vastaisi, että enkä käyny, mutta tiedän kyllä kuka kävi :D mayanna kirjoitti:
- mutta vois olla niinkin, että laiffilaisten omassa slangissa viivojen vetäminen tarkoittaakin juuri viivana puskailua.
Olis siinä jollekin vasta palstalle eksyneelle ihmettelemistä, kun keskustelussa yksi toteasi toiselle 'kävit sitten vetämässä viivat', ja toinen vastaisi, että enkä käyny, mutta tiedän kyllä kuka kävi :DHyvin ideoit viivojen vetämisen, sillä sehän sopii mainiosti juuri tuohon tarkoitukseen.:)
Tässä on taidettu lanseerata uusi sanonta. Aika näytää elääkö se tätä viikkoa pidempään, vai katoaako unholaan käytön puutteessa.
Tässä yhteydessä on pakko mainita, useimpien tietämä ja hyvin tuntema Rossu aikoinaan lanseerasi nimimerkin perään kirjainyhdistelmän Ejk. Tämä ja siitä tehtyjä muunnoksia on nähty liikkeellä jo useimmilla palstoilla. Mutta ensimmäinnen, siis todistetusti ensimmäinen käyttäjä oli Rossu.
Huom: Tämä tapahtui juuri silloin, kun ensimmäisiä kertoja pääsi kirjoittamaan rekattuna. Systeemi ei toiminut vielä kiitettävästi ja päähenkilömme eräässä ketjussa ilmoitti etteijaksakirjautua. Tästä se lähti, ja siitä se jäi elämään.- Rivien välistä
Waffen-ss kirjoitti:
Hyvin ideoit viivojen vetämisen, sillä sehän sopii mainiosti juuri tuohon tarkoitukseen.:)
Tässä on taidettu lanseerata uusi sanonta. Aika näytää elääkö se tätä viikkoa pidempään, vai katoaako unholaan käytön puutteessa.
Tässä yhteydessä on pakko mainita, useimpien tietämä ja hyvin tuntema Rossu aikoinaan lanseerasi nimimerkin perään kirjainyhdistelmän Ejk. Tämä ja siitä tehtyjä muunnoksia on nähty liikkeellä jo useimmilla palstoilla. Mutta ensimmäinnen, siis todistetusti ensimmäinen käyttäjä oli Rossu.
Huom: Tämä tapahtui juuri silloin, kun ensimmäisiä kertoja pääsi kirjoittamaan rekattuna. Systeemi ei toiminut vielä kiitettävästi ja päähenkilömme eräässä ketjussa ilmoitti etteijaksakirjautua. Tästä se lähti, ja siitä se jäi elämään.vielä vuosien jälkeenkin sinä jaksat ikävöidä Rosmariinaa?
Hän taisi jättää lähtemättömän jäljen sydämeesi ;D Rivien välistä kirjoitti:
vielä vuosien jälkeenkin sinä jaksat ikävöidä Rosmariinaa?
Hän taisi jättää lähtemättömän jäljen sydämeesi ;DPysähdyin tässä hetkeksi miettimään sitä mitä hän oikeasti merkitsi. Oliko se vain sittenkin kaikki raakaa pilaa, tai harhaa, - jota joku aikansa kuluksi kirjoitti. Vai olivatko ne täydestä sydämestä kirjoitettuja tuntemuksia, sellaisia joita vain hän pystyi kokemaan ja aistimaan.
Minulla oli aina miellyttävä mielikuva hänestä. Hänen punaisille olkapäille laskeutuvat kiharat hiukset ja sädehtivät kauniit silmät loistivat ilkikurisesti kuvaruudulle, kun hän kirjoitti palstalle. Välillä minulla oli sellainen aavistus, että hän kirjoitti vain minulle, ei muille. Tunsin aina jotain sympatiaa häntä kohtaa, ja siitä on minulle jäänyt suuri ikävä. Palaute, mitä hän aina sai, oli raastavaa ja ne saivat aivan varmasti hänen silmänsä kyynelehtimään.
Ja nuo kauniit sädehtivät silmät. Irti revittyinäkään ne eivät sopineet repijöiden päähän
Kuitenkin niissä hänen kirjoituksissaan täytyy olla jotain intiaanien hautausmaalta vain täyden kuun aikaan louhittua taikapölyä, eivät ne muuten voi tehdä sellaista vaikutusta minuun kuten ne aikoinaan tekivät. Loppu onkin legendaa…ja minä en unohda.Jermuxi tms. kirjoitti:
ja sekös on hauskaa se.
Minä muuten pysyin poikkeuksellisen hyvin nahoissani, vaikka kuinka "ihmettelinkin" ääneen, että mitäs nyt oikein tapahtuupi...Nooo, aina ei saa saalista, etes kokenutkaan miinakentän laatija.että pysyit poikkeuksellisen hyvin nahoissasi. Olit viisas ja omaat hyvän tilannetajun. Aina ei voi olla varma mikä tilanne siellä ruudun toisella puolella on.
- Rivien välistä
Waffen-ss kirjoitti:
Pysähdyin tässä hetkeksi miettimään sitä mitä hän oikeasti merkitsi. Oliko se vain sittenkin kaikki raakaa pilaa, tai harhaa, - jota joku aikansa kuluksi kirjoitti. Vai olivatko ne täydestä sydämestä kirjoitettuja tuntemuksia, sellaisia joita vain hän pystyi kokemaan ja aistimaan.
Minulla oli aina miellyttävä mielikuva hänestä. Hänen punaisille olkapäille laskeutuvat kiharat hiukset ja sädehtivät kauniit silmät loistivat ilkikurisesti kuvaruudulle, kun hän kirjoitti palstalle. Välillä minulla oli sellainen aavistus, että hän kirjoitti vain minulle, ei muille. Tunsin aina jotain sympatiaa häntä kohtaa, ja siitä on minulle jäänyt suuri ikävä. Palaute, mitä hän aina sai, oli raastavaa ja ne saivat aivan varmasti hänen silmänsä kyynelehtimään.
Ja nuo kauniit sädehtivät silmät. Irti revittyinäkään ne eivät sopineet repijöiden päähän
Kuitenkin niissä hänen kirjoituksissaan täytyy olla jotain intiaanien hautausmaalta vain täyden kuun aikaan louhittua taikapölyä, eivät ne muuten voi tehdä sellaista vaikutusta minuun kuten ne aikoinaan tekivät. Loppu onkin legendaa…ja minä en unohda.kun olet saanut kokea tuon kertomasi. Parhaimmillaan se voi olla juuri noin.
Valitettava tosiasia vain, että Rosmariinan kohtalo odottaa jokaista, joka viattomuudessaan uutena kirjoittajana palstalle aikanaan saapuu.. Waffen-ss kirjoitti:
Pysähdyin tässä hetkeksi miettimään sitä mitä hän oikeasti merkitsi. Oliko se vain sittenkin kaikki raakaa pilaa, tai harhaa, - jota joku aikansa kuluksi kirjoitti. Vai olivatko ne täydestä sydämestä kirjoitettuja tuntemuksia, sellaisia joita vain hän pystyi kokemaan ja aistimaan.
Kuitenkin niissä hänen kirjoituksissaan täytyy olla jotain intiaanien hautausmaalta vain täyden kuun aikaan louhittua taikapölyä, eivät ne muuten voi tehdä sellaista vaikutusta minuun kuten ne aikoinaan tekivät. Loppu onkin legendaa…ja minä en unohda.miten kaunis ja sykähdyttävä kirjoitus. Rosmariina on tehnyt sinuun todella syvän vaikutuksen.
Rosmariinaa oli värikäs kirjoittaja ja aiheutti monenlaisia tunteita. Minäkin pidin hänestä.- free_speech
NainenKirjoittaa kirjoitti:
*tapittaa kädet lonkilla Jermua*kerran. Se ei feikannut, se olin minä jumalattomassa huppelissa kun olin valvonut aamuun asti kaverien kanssa enkä sitten mennytkään nukkumaan typerä kun olin ja vielä typerämpi olin kun avasin tietokoneen ja olin sellainen paskapää kirjoituksissani. En tiedä ollenkaan mikä minuun meni. Olen häpeissäni ja kaduttaa ja hatuttaa koko juttu niin paljon etten kehtaa käyttää enää edes nikkiänikään. Pyydän tuhannesti anteeksi myös sinulta ja kaikilta muiltakin. :(
Totta on kuitenkin että joku täällä selkeästi vihjailee minun live-elämästäni ja on tehnyt sitä jo keväästä alkaen, milloin missäkin, harvakseen mutta kuitenkin ja se on alkanut sieppaamaan ehkä liikaakin, kun en tiedä kuka se on ja miksi niin tekee.
Sandra se ihan aito. *Katuuuuu* - mayanna
Waffen-ss kirjoitti:
Kuitenkin niissä hänen kirjoituksissaan täytyy olla jotain intiaanien hautausmaalta vain täyden kuun aikaan louhittua taikapölyä, eivät ne muuten voi tehdä sellaista vaikutusta minuun kuten ne aikoinaan tekivät. Loppu onkin legendaa…ja minä en unohda.minulle tuli tippa linssiin, vaikken tunne koko tarinaa, saatikka sen henkilöitä?
Haluttaisi kysyä, mitä tapahtui, mutta oikeastaan vastasit jo. Jotain kaunista ja julmaa, Elämää parhaimmillaan ja pahimmillaan.
- Masse-setä
ajatellut asioita. Mummot ovatkin aika kovia, koska he eivät aina ymmärrä kaikkia digijuttuja. Sen lisäksi he eivät ymmärrä sitä, että maailma on muuttunut paremmaksi.
Enää ei esimerkiksi tarvitse vakuuttaa , että on hullu. Riittä, kun toimii vaan sen mukaan.
Mummoista viis, ajattelin itse asiassa parantaa maailman. Otan alkoholia reilun annoksen päivittäin ja rupean puhumaan ikään kuin totuuksia.- mayanna
'ikään kuin totuuksia'?
*jää ikään kuin odottamaan* :D - -NK-
mayanna kirjoitti:
'ikään kuin totuuksia'?
*jää ikään kuin odottamaan* :Dmiekin.......
*vuottelen tässä hartaana* DDD
- mayanna
kaikille, jotka tuntevat sen ansainneensa ;)
- Masse-setä
Kannatta säästää,
Kuka noihin kysymyksiin pystyy vastaamaan? Joku ammattilainen vai?- -NK-
Olet kait nyt sukan varteen jotain saanut kerätyksi---vai?
- Masse setä
-NK- kirjoitti:
Olet kait nyt sukan varteen jotain saanut kerätyksi---vai?
Mummo sanoi meille jälkekläisille joskus että ei saa pöllyttää, kun rupesimme leikkimään kotia ja meillä oli lapiot ja seula.
Emme uskaltaneetkaan pöllyttää pitkiin aikoihin.
Nykyään meillä onkin imurit, joten pölystä ei tarvitse huolehtia.
- JudgeCooper
Kiitos kyykylle. Niille jotka yrittävät kyykyttää ja niille joita kyykytetään. Kiitos ristiriidoille ja kiitos ratkaisijoille. Vielä kiitos Eniron Jaskalle palstasta ja Veijo Essolle bensasta. Niin ja muijalle letuista!
Oot saanu lettuja. En muista koska itse olen saanu lettuja ja nyt alkoi tehdä niitä mieli ihan tajuttomasti. Pakko mennä paistamaan muutama lettu. Kiitos sinulle tahattomasta vihjeestä :).
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.35013529Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei992063- 931769
- 831683
Onko kenelläkään tästä tietoo?
https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te451221- 961174
Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?
Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e2741037Ihastukselleni
Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn21993Suomussalmi News -valvontakameran tunnisteet pojista
Pojat on aina poikia, mutta kiusanteko ja muu ilkivalta ei ole hyväksyttävää. Suomussalmi News -ryhmässä on uunituore vi27983Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin73977