meillä aidanteena vuorotellen angervoa ja hanhikkia. Angervot rehottaa ihan valtavina ja ajattelin ne leikata. Osa oksista naavottunut ja kuivia. Kestääkö leikata alas vielä nyt syksyllä? vai jätänkö leikkauksen kevääseen, mihin aikaan keväällä leikataan?
Voiko norjanangervon
2
569
Vastaukset
- ambrea
Angervot leikataan oikeaoppisesti keväällä (maalis-huhti) ennen silmujen puhkeamista, jos leikkaa jo kun silmut ovat puhjenneet niin angervo ei kuki seur.kesänä. Tosin oon ainakin itse leikannut jos on jostain kovasti rehottanut niin jotain näin syksylläkin, enkä ainakaan oo huomannu että vaikuttais seur.kesän kukintaan.
- vaikka heti
Leikkaa pois vanhoja oksia,niin juurelta alkaa kasvamaan uutta alkua.Voit leikata oksia vaikka heti,se ei mitään haittaa,itsekin leikkasin vanhoja juuri viime viikolla.
Joa ajattelit leikata maasta asti,senkin voit tehdä nyt tai sitten keväällä toukokuun aikana tai sitten vasta kukinnan jälkeen.Kasvaa kesän aikana nopeasti pituutta.
Ei meillä ainakaan pääse lähellekään pensaita maalis-huhtikuulla,on senverran lunta maassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953313
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201883- 681882
- 321809
- 211721
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341409Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327