Todella vaikea löytää ketään...

Joo tähän on nyt tultu, siis nyt todella tajuan vasta kuinka mahdotonta on löytää kumppania. Totesin taas eilen sen kuinka kaikki naiset vain kiinnostuivat kavereistani ja heidän hauskoille kännijutuille, toisin kuin minä joka olin selvinpäin koska olin näitä kavereita kuskina. Sain koko illan kuulla monelta tutulta naiselta kommenttia että "Kuinka sä jaksat olla aina kuskina ja kuinka sä jaksat noita juoppoja" No toki täytyy myöntää että minulla on kyllä hyvät hermot että sikäli kyllä, mutta joo tosiaan huomasin vaan kuinka naisia kiinnosti vaan tämä ns "ryyppyporukka" toisin kuin meikäläinen vaikka yritin olla koko illan "hengessä" mukana. Mikä ihme siinä on ettei naisia kiinnosta selvinpäin oleva tyyppi ollenkaan ja mielummin aletaan "säätää" jotakin sellaisen kanssa joka juo? Mua suoraan sanoen alkoi vituttaa toi eilinen touhu. Olen saanut kuulla kyllä sellaista että "kun sä et koskaan yritä ketään" Miten helvetissä mä voin yrittää sellaista josta näkee heti ettei ole kiinnostunut, ja kun en ole baari-ihmisiä niin naista on todella vaikea löytää, varsinkin kun ei vielä kuulu tähän ns. "ryyppyporukkaan". Niin todella vaikeaa se on. Olen yrittänyt etsiä netistä kumppania kun sen tehokkuutta on niin moni kehunut mutta tuloksetta, olen viimeaikoina alkanut itse lähettää kiinnostaville tyypeille viestiä koska omaan ilmoitukseeni ei vastattu, niin no lukuunottamatta yhtä naista joka vastasi ja vastasin hänelle takaisin mutta sitten ei kuulunut enää mitään. Sitten on ollut näitä englanninkielisiä huijariviestejä jossa on pyydetty lähettämään rahaa. Että semmonen tulos mutta ikäväkseni voin todeta että ei naiset ole kiinnostuneita vastaamaan, yks vastas näin "sori en kerkeä olla koneella kun on niin kiireitä" Tää profiili on kuitenkin kirjautunut joka päivä, että se siitä. Tää on todella tuskastuttavaa kun kukaan ei ole kiinnostunut. Kyllä tämä alkaa vahvasti vaikuttamaan siltä että jään ikuisesti yksin. Tässä nyt oli tämmöinen vuodatus. Hyvää päivänjatkoa kaikille.

16

1498

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helppo....

ratkaisu. RUPEAT JUOMAAN! Suomessa jää noin 90% yksin jos et JUO JA KÄY BAAREISSA!

• paras sellainen

Heh, paras kuulemani perustelu dokaamiseen oli että "ihmiset tahtoo pitää hauskaa" ja dokaaminen lienee heille ainoa synonyymi hauskalle. Kuka sitten kevytkenkäisen juoppolallin vaivoikseen ottaa onkin asia erikseen.

• on ja jos
        paras sellainen kirjoitti:

Heh, paras kuulemani perustelu dokaamiseen oli että "ihmiset tahtoo pitää hauskaa" ja dokaaminen lienee heille ainoa synonyymi hauskalle. Kuka sitten kevytkenkäisen juoppolallin vaivoikseen ottaa onkin asia erikseen.

sanoo, ettei juurikaan välitä ryyppämisestä niin se on naisille ==> tylsä, ei osaa pitää hauskaa yms.. siis totaalinen turn-off

• Sinnuli

vaan odota, että nainen iskee sinut?

• sivukyselijä

Olisiko se ihan mahdoton ajatus?

• Täyttä asiaa.

Asia on sillä lailla että suomessa noin 90% naisista on kännääviä lutkia. Oletan että et halua suhdetta sellaisen kanssa? Hyvä. Ensinnäkin, lopeta kavereidesi kännikuskina toimiminen. Toiseksi, älä kuuntele kännisten naisten paskapuheita. Kolmanneksi, älä kunnioita naisia määräänsä enempää.

Ansaitset hyvän naisen, ja sen saaminen ei tässä maassa ole helppoa. Pysy lujana äläkä anna kusipäiden sotkea ajatuksiasi, siitä se lähtee.

• Kännikuskina ollut

Itte oon aikoinaan ollut parikymppisenä kännikuskina, kun ei se juominen ollu oikein mullesopivaa (saan helposti migreenin) ja ihan mukavaa hommaa se loppuviimeksi on, kunhan asenne on kunnossa ja huumorilla on matkassa.

Mietihän. Auton tankki oli aina täynnä, ilman että tarvi itte bensoja maksella. Myöskin useinmiten on kaverit maksanu sisään. Huonoja puolia voi olla se että joku laatoittaa kärryn sisustan uusiin väreihin. Mutta ne kaverit joille oon kuskina ollut, ei oo vetäny ittiänsä sellaiseen kuntoon etteivätkö olisi ajoissa ilmoittanu yökkörefleksin olevan tulossa.

Mutta on tuossa muitakin. Kyllä sitä läpän heittoon pystyy selvin päin (ei kukaan oo kiinnostunu siitä että onko sun kokiksen seassa potkua). Selvinpäin vaan pystyy katteleen, et minkätyyppisiin juttuihin nainen syttyy ja mitkä on sellaisia "nojoo" juttuja. Myöskin se puhuminen onnistuu paljon helpommin kun naama ei oo tunnottomana siitä dokaamisesta. Mutta kaikkein tärkein on se että ei oo asenteella: "Voi paska mä oon taas kuskina, mua ei kiinnosta mikään, lähdettäis jo menee täältä". Että ennemmin vaan kattelee että löytyykös täältä ketään kiinnostavaa, tai sellaista jonka kanssa on jo aikaisemmin jutellu.

Että ainakin itte oon tavannu mukavia uusia tuttavuuksia baareissa joihin on sitten törmänny seuraavana päivänä koulun käytävillä.

• Nic77

Heh, tuota viestiäs oli oikeastaan aika hauska lukea, tunnistin sinusta niin paljon piirteitä itsestäni... Itse käyn kyllä baareissa toisinaan, mutta mielestäni meno on kuitenkin niin pinnallista, että esimerkiksi leffaillat kiinnostavat paljon enemmän. Joskus nuorempana sitä tuli ihastuttua jätkiin, jotka joivat tai muuten käyttäytyivät "coolisti", mutta täytyy sanoa että mielipiteet muuttuu kyllä iän myötä. Nykyään arvostan enemmänkin sitä, että ihminen pystyy selvin päin nauttimaan kavereidensa seurasta. Jos joku tulee mulle huojuen, kaljapullo kädessä jotain selittämään niin alta aikayksikön olen jo jossain muualla. Säpinää monen kanssa kyllä syntyy, mutta se on tipotiessaan, kun aamulla pitäisi lähteä kohti omaa kotia eikä puhelinnumeroiden vaihtaminen ole kummankaan aikomuksena. Hyvinkäyttäytyvän, mukavan, luotettavan ja muutenkin ihanan miehen löytäminen tuntuu kyllä täysin mahdottomalta yhtälöltä.

• M22.

PELI menetetty täälläkin. Kehutaan mutta muuta ei sitten tapahdu. Yksin aina, ei koskaan saa.

• miksi näin

Huoh, olen huomannut myös ikuisen juoppokuskisinkun osassa että seurueen tytöiltä ei heru kuin tyhjänpäiväisiä kehuja ynnä päivittelyjä. Ne alkavatkin tuntumaan lähinnä loukkauksilta, armopaloilta mitä päästetään suusta ettei reppana ihan itkuun parahda. Jos joku nainen viitsisi kertoa miksi sanotaan mitään mitä ei tarkoiteta. Jos todella olisin jotain niin hyvää niin en sinkkuna luultavimmin olisi. Sanoisivat mieluumin edes että paska jätkä, parempi kuitenkin kun olisivat hiljaakin kuin latomassa säälilohdutuksia toistensa perään.

• Nicole*

Mua taas ihmetyttää missä on juuri ne miehet, jotka ei kännää joka vloppu ja muutenkin jos juo niin ei litra tolkulla... ei oo kun yks tommonen tullut vastaan tähän mennessä.
      En oo itekkään mikään absolutisti, mutta en juo läheskään joka vloppu ja varsinkin nyt kun ei uskalla juoda kun korkeintaan muutaman siiderin tai lasillisen viiniä, mulle ei mikään suuri menetys, mutta ärsyttää ihmiset, jotka utelee jatkuvasti että miks sä et juo...

• neelah

Mä en myöskään juo ikinä alkoholia ja mua ärsyttää kaikki känniset miehet. Kun ei muuten uskalleta lähestyä, niin pitää ottaa rohkasua. Säälittävää.

Sellaset naiset, jotka ovat kiinnostuneita vaan kännisistä miehistä, ovat aika säälittäviä ja pinnallisia. Muista se. Jos joku pitää sua tylsänä tai säälii sua, niin muista, että se on sen toisen ihmisen ongelma eikä sun. Oot oma itsesi vaan. Jos tuntuu, ettei kiinnosta lähteä baariin, niin älä lähde. Se on sun oma asiasi.

Eikä pidäkään yrittää ketään, jos ei siltä tunnu. Ei siitä tule kuin mielipahaa. Kyllä mäkin näen monesti jo miehestä päällepäin, että kiinnostaako mua vai ei. Tietysti ulkonäkö voi pettää, mutta kuitenkin.

Et sä jää ikuisesti yksin. Muista, että kaikki tapahtuu silloin kun sitä vähiten odottaa ja että hyvää kannattaa odottaa ;) Kun vaan itekin muistais noi jutut... Tsemppiä ja iloisempaa mieltä!

• tiinaskainen

niin, itse olen yh-äiti, rehellinen, raitis, savuton, ikää reilu 40, annettavaa olisi, lämmin sydän ja iso perhe :), tosin raskas sellainen, kumppania ei löydy,jos eivät jaksa herkkyyttäni, kaatuu vastapuolen narkomanioihin,miten sellaisiin törmäänkin,, tai vaikeahoitoisiin lapsiini, että tässä nyt sitten odottelen kait kunnes lapset lähtee pesästä ei ole enää kuin yksi tarjolla,eli minä, ei isoa pakettia koiran kera, voi v...u huvittaa tuo sinkkuäidille sulhanen!! heheheh minä kun olisin hakenut tai muu asemassani oleva, neljän lapsen yh,tavallisen kaunis, liikuntaa harrastava, ok kroppainen, nuo kauniita, yhden lapsen äitejä ja niin niin,, enpä sano mitä, tehkääpä ohjelma meistä monilapsisista yh äideistä, sama onko sana sinkku vai yh, mutta meille tunneihmisille, joilla ei ole edes työtä, eikä aikaa aamuisin tälläytyä, vaan aamut menee puuronkeittoon, tappeluun, siihen oikeaan arkeen mitä minun tapauksessani erityislasten kasvattaminen yksin on, lähes mahdotonta,

ja rakkautta ja ihmistähän meistä suurin osa etsii,kaippa niitä erakoitakin on mutta vähemmän, me jotka pystyisimme panostamaan täysillä, jäämme yksin.

• ymmärrän kyllä mutta sulla sentään on ollut parisuhde jota mulla ei ole ikinä ollut. On aivan vitun katkera olo.

• Rosvo Roope

Menehän tanssitunneille ( tango, valssi jne. ). Raittiille, tanssitaitoiselle nuorelle miehelle löytyy varmasti vientiä lavatansseissa eli toisin sanoen kierrät vääriä paikkoja, missä on vääränlaisia immeisiä

• Rosvoroope0000

Menehän tanssitunneille ( tango, valssi jne. ). Raittiille, tanssitaitoiselle nuorelle miehelle löytyy varmasti vientiä lavatansseissa, eli toisin sanoen kierrät vääriä paikkoja, missä on vääränlaisia immeisiä. Kuulemma itse tanssitunnit ovat myös mitä mainioimpia paikkoja tutustua naisiin, kun suurin osa on naisia ja miehet ovat vähemmistönä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe