Olemme hankkimassa käsittelemätöntä ysivitosta kattopaneelia. Maalaamme paneelin itse. Olen saanut puutavaraliikkeistä seuraavaa tietoa:
a) ehdottomasti vähäoksainen mänty, jos itse meinaa maalata (kuusesta tulee ruma!)
b) terveoksainen kuusi on paras vaihtoehto! Männyn mahdollisista oksista tulee pihka läpi, mutta kuusesta ei valu pihkaa.
Mitä mieltä arvoisa raati on tästä? Kuusi on tietysti huokeampi hinnaltaan ja vaatii enempi ehkä oksien käsittelyä. Onko kokemuksia?
Kuusi vai mänty?
taliaivo
2
2011
Vastaukset
- mahtaa
kuusen "rumuus" perustua? kaunis valkoinen puu, jä säilyttää vaaleutensa paljon mäntyä paremmin, siis ei virty, ja jos ne maalaat, ei kuusenoksia tarvitse erikseen käsitellä.
- Jarmo
Jos maalaa niin ai mitään merkitystä. JOs vetää läpikuullolla niin pitää hokata että mänty tummuu todella paljon ja todella nopeasti. KAtosta tulee varsin tumma pian
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041831
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151601- 1441589
- 1031539
- 801447
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2811236Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241090- 691081
- 381032