Los Angelesin kunnan lasten ja perhepalveluiden yksikkö tutkii, onko Britney Spears syyllistynyt lapsen tai lasten pahoinpitelyyn.
Epämuodollinen kuuleminen asiasta pidettiin maanantaina Los Angeles County Superior Courtissa (Los Angelesin alioikeus), jossa läsnä oli Britneyn ja Kevin Federlinen asianajajien lisäksi asianajaja Los Angelesin kunnan edustustosta. Yksityistietoja tapauksesta, syytteestä tai kuulemisesta ei ole tiedossa, mutta Los Angelesin kunnan lapsi- ja perheasiaintoimisto aikoo tutkia asian perinpohjaisesti.
Britney Spears ja Kevin Federline ovat edelleen keskellä avioeronsa pyörteitä, eikä tämä tapaus vahvista luonnollisesti Britneyn mahdollisuuksia pariskunnan kahden lapsen huoltajuuskysymyksessä. Pariskunnan huoltajuusoikeudenkäynti starttaa 4. päivä syyskuuta. Britney ei ole ollut halukas kommentoimaan asiaa.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200708276512549_vi.shtml
EPÄILLÄÄN LASTEN PAHOINPITELYSTÄ
L. A. County Superior Court
2
305
Vastaukset
- ilmeisesti huoli
lasten hammashygieniasta, nukkumisajoista ja syömätavoista. Ja pyyntö tähän tuli keneltäpäs muultakaan kuin Keviniltä!!
Hoh hoijaa.- niin mitäs
luulette sen äitiyden sitten olevan...?
Luulenpa, että lapset ovat pahasti heitteillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244