Eihän tämä ole se oikea paikka valittaa...
Alkaa kuitenkin pikkuhiljaa raivostuttamaan koulukeittäjien allergioita vähättelevä käytös, joka on jatkunut jo viime keväästä lähtien!!!!! Olen moniallrginen opiskelija, jolla on suhteellisen paljon allergioita...mansikasta selleriin ja kaikkea siltä väliltä. Minulle on hommattu kouluterveydenhoitajan kautta erikoisruokavalio, josta pitäisi pitää tiukasti kiinni. Kotona se onnistuukin, mutta koulun keittiöhenkilökunnalle se tuntuu olevan aivan ylitsepääsemättömän vaikeaa. Useista huomautuksista ja torumisista huolimatta viikoittain erityisruokavaliooni "lipsahtaa" jotakin minulle sopimatonta ruoka-ainetta aiheuttaen minulle oireita. Viime keväänä ruokaani eksynyt sipuli aiheutti minulle voimakkaita hengenahdistus oireita, jolloin menin välittömästi oireista selvittyäni ilmoittamaan asiasta keittiöhenkilökunnalle, mutta heidän asiallinen suhtautumisensa allergioitani kohtaan kesti vain muutaman viikon. :( Tänään taas kouristaa mahasta, auuts! Minusta on niin väärin aiheuttaa toiselle ihmiselle näin paljon harmia ja vaivaa. En todellakaan leiki allergioillani tai liioittele niitä lainkaan. Toivoisin vain, että muut ymmärtäisivät ja ottaisivat ne vakavasti. Se lienee kuitenkin liikaa pyydetty....
Ajattelin tiedustella tätä kautta olisiko jollakin ilmaantunut samantapaisia ongelmia? Kiitos mahdollisista vastauksista jo etukäteen!! :)
Erikoisruokavalio Koulussa
-Mallu-
1
302
Vastaukset
- sipuliallergikko
Olen allerginen joillekin ruoka-aineille, mutta erityisesti sipulille. Oman työpaikkani ruokalassa sitä tungetaan lähes kaikkeen kaurapuuroa lukuun ottamatta. Saan huomattavaa pahoinvointia pelkästä tuoksusta, samoin kuin sinulla myös henkeä ahdistaa.
Tuntuu tosiaan monista huomautuksista huolimatta olevan ihan mahdoton ymmärtää, että perussuomalainen "mauste" voi aiheuttaa jollekin pahimmillaan lähes hengenlähdön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813