Onneksi

Mulla on hyvät välit sisaruksiin, ja aina harmittaa jos tullee erimielisyyksiä, tai loukattua jotaki. Onneksi ei oo ollu niin isoja asioita mistä ei ois selvitty. Ollaan yhdessä käyty läpi vaikeitaki aikoja, ja ollaan keskenämme myös ystäviä. En usko että mikään vois tulla meijän väliin. Toivottavasti muillaki on yhtä hyvin nämä asiat:).

2

1518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vääryyttä ja pahuutta kokenut

Sellaista, kirjoitti omaisensa kaltaisesta tdella jokion, ja jos en nyt suotranaista kateutta tunne, sillä kaikillahan onongelmasna, mutta kun riidoitta menee ja kaikii ymmärtät tioisiaan, niin ee on ihanna olotila.

Meillä päinvastaista, väärinymmärrykisiä ja asuoranaisia loukkaukisia satelee, tahallisia loukkauksia, halveksuntaa, kerskailua ja "rimanalituskeskusteluja."

Minulla on sisar, jonka läsnäolo on manpäällistä hehvettiä. Ei niin, etteikö hän puhuisi, mutta puheita saa koetlla ilmasta - ovat ne niin tuulesta tenmmattuja, vaikka mieheni väitääkin, että sisareni uskoo itse valheensa.
      Milelläni, sen harvan kerran kun joudun vastentahtioiseti tapamaan häntä, tahtoisin olla jossain kaukana, sillä hä krskailee, kehuu luuserilapsiensa olematonta menestystä, sekä tehden asioita, mihin en koskaan alentuisi, eli mainiten, kuinka tietää lapsistani sitä sun tätä.
      Kertoisi suoraan mitä tietää!
      Minäkin saattaisin sitten kertoa, mitä hänen lapsistaan tiedän, ja se on jo paljon, mutta koska hänen aiemmin tyttäriensä kanssa kirjoittama, valhellinen ja äärinnäisen loukkaava kirjoitus oli valhetta, valhetta mitä suurimmalla alkukirjaimella, niin en viitsi vielä tässä vaiheessa oikoa ilkeän ja pahan nk. siskoni kirjoituksia,

Sen voin sanoa, että koska olemme "samaa sukua ja eri maata", niin minä en ole kavaltaja ja roisto. Hänkään ei ole, varsinkin kun todistaa , ettei sitä ole.

Tässä vaiheessa voin sanoa, että paljon saa vettä virrata siltojen alta, ennenkuin tulen niin kierolle, ahneelle ja valheelliselle ihmiselle sanomaan sanankaan.

Olemme todellakin samaa sukua, mutta täydellisesti eri maata, eli erilaisia luonteiltamme. Hän täynnä kieroutta, ahnutta pahansuopaisuutta ja kateutta.

Olen sanonut miehelleni, että jos kuolen ennen nk. sisaretani, niin älköön ilmestykö hautajaisiini. Samaa toivon hänen kolmesta vanhimmasta tyttärestään. Sukulaisuus on väliltämme totaalisesti katkennut. En tunnusta tuntevanikaan ketään heistä.

Jos pahuus voisi saada ruumiillisen muodon, niin sisareni tyttärineen olisivat ihmisen hahmossa kulkevia paholaisia.

• Teilläki on joskus toisin=). Sitä oppii todella arvostamaan että on saanut tuollaisia ihmisiä ympärilleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2845
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2723
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1422
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1277
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe