Forgotten Realms kirjasarjan kirjat

kuja_______________

Jatkuuko Forgotten Realms -kirjasarja Metsastajan Miekat kirjojen jalkeen? Viimeinen, minkä olen lukenut, on Kaksi miekkaa, metsastajan miekojen viimeinen kirja. Jos on jatkoa, niin mitkä kirjat?

6

1403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • khisant

Jos puhumme vain suomenkielisistä kirjoista, niin Drizztin seikailuja ei ole kirjoitettu(suomennettu) enempää Kahden Miekan jälkeen.

Forgotten Realms -saaga jatkuu kuitenkin R. A. Salvatoren kirjoittamana: Noitakuninkaan lupaus on toinen kirja Palkkasoturit -nimiseen sarjaan, joka kertoo Artemis Entrerin ja Jarlaxlen seikailuista. Ensimäinen osa oli Kristallisauvan käskyläinen. Kolmas osa ilmestyy muutaman kuukauden sisällä ja on nimeltään Patriarkan tie.

Forgotten Realms maailmaan sijoittuvat myös Elaine Cunninghamin kirjoittamat Drowin tytär, Juonien verkossa ja Tuulenkävijä. Nämä kertovat drownaisesta Liriel Baenresta ja tämän ihmisystävästään Fjodor Rashmenilaisesta.
      Miekat ja Laulut -sarja: Haltian varjo, Haltialaulu, Hopeavarjot,Unikristallit, Perhesalaisuus.
      Sekä oman sarjan aloittava Velhohurtta.

Toivottavasti tässä oli jotain kaipaamaasi tietoa. Englannin kielellä on ilmestynyt monia kirjoja, mutta niiden saatavuus vaihtelee.

• miia65

näitten kirjojen määrää mitatakin hyllymetreitäin? :D Eihän noista saa mitään selkoa paljonko niitä oikein on.

• khisant
        miia65 kirjoitti:

näitten kirjojen määrää mitatakin hyllymetreitäin? :D Eihän noista saa mitään selkoa paljonko niitä oikein on.

Kirjoja kyllä riittää kyseiseen sarjaan, mutta liian monta osaa... kirjat alkavat nopeasti toistamaan itseään, eikä mitään uutta juonen käännettä.
        Mutta silti, on niitä niin mukava lukea!

• DIbbabdadabbadada

Syyskuussa pitäisi ilmestyä uusi Drizzin seikkailu englanniksi. Kirja kantaa nimeä Orc king. Kirja sarjan seuraavat osat ilmestyvät vuoden välein. Suommennoksen tulosta ei ole mitään tietoa

• Mistress_Chaos

Dritzz:tin seikkailujen jatkosta en tiedä, luultavasti niitäkin jossain vaiheessa tulee lisää, viakka itse R.A. Salvatore pitääkin enemmän hahmostaan Cadderly.

Muuten nuita kirjoja tosiaankin on monia monia jo englannin kielisiä ja uusia ilmestyy koko ajan. Itsekin omistan lähemmäs 100 kirjaa tästä sarjasta ja pakko sanoa, että parempaa nämä ovat alkuperäiskielellä kuin suomennettuna.

• sci-fi

Miekat sarjassa on kolme (3) kirjaa.Tarian loppuu kun Bruenor lähtee etsimään Hornankouraa.Tarina jatkuu Murroskaudet sarjassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2992
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2857
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1832
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1610
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe