Nonniin nyt se sitten tapahtu...Uusi ykköshaastaja Khalille on....REY "kaljamaha" MYSTERIO!
Huhhuh...tulee varmaan olemaan todella mielenkiintoinen matsi(hah!)Rey ei voi mitenkään voittaa(vaikka sitä toivonkin) tai jos voittaa niin huhhuh sentään...
New #1 Contender *SPOILER*
9
426
Vastaukset
- Badass
Miksi ei Rey voittaisi Khalia? Hänhän on voittanut mm. Randy Ortonin... ja... cruisereita. Olisi kyllä mielenkiintoista sitten nähdä No Mercyssä Mysterio vs. Undertaker - World Heavyweight Championship.
- Striper
Just just. Paskin Main Event WWE;n historiassa...
- eugene6
Jos et sattunut huomaamaan niin Khali on "hieman" isompi kuin Orton sekä paljon kankeampi kehässä. Ja tiettyhän Reiska nyt cruisereita on voittanut kun on itekin sellanen!
Onhan Rey otellut aikoinaan Big Show:ta vastaan(näin vertailuna) ja se matsihan oli täysi squash,joten Rey ei tule Khalia voittamaan koskaan(ainakaan single matsissa)
Mysterio VS Taker mestaruudesta=emme tule näkemään(paitsi jos Taker on mestarina) - Badass
Striper kirjoitti:
Just just. Paskin Main Event WWE;n historiassa...
*köhköhHoganvs.UltimateWarriorköhköh*
- eugene6
Badass kirjoitti:
*köhköhHoganvs.UltimateWarriorköhköh*
Mutta Warrior ei sentään ollut puolta pienempi niinkuin Rey on!! Muuten voisi olla mahiksia mutta kun tuota kokoeroa on aivan liikaa niin ei näyttäisi uskottavalta jos Rey voittaisi eli ei tule tapahtumaan
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
kaljamaha? Et oo varmaan nähny Mexicon AAA-liiton supertähteä Super Porkyä?
- eugene6
No enpä oo nähnyt mutta nyt puhunkin Reystä...
On sillä mahaa tullu kyllä verrattuna siihen ennenkuin lähti sairaslomalle.Monet on kiinnittäneet siihen huomiota eli en ole ainut ;D
Sitten toisaalta taas tripsu oli treenannut itsensä huippukuntoon kun palasi :o :)
- eugene6
Huhhuhuh sentään edes vähän korjaantui tilanne että Batista tulee mukaan matsiin. Ei se nyt matsin laatua juurikaan paranna mutta ainakin mulle tuli kiinnostusta enemmän kuin että matsi olisi ollut Khali VS Rey
Nyt on pieni mahdollisuus että saadaan vyö pois Khalilta- Badass
Itseasiassa minä toivon että Khali säilyttäisi mestaruuden ja sitten myöhemmin Undertaker tulisi ja ottaisi omansa... en millään jaksaisi nähdä Taker vs. Batista - Part XXXVVII tai Undertaker vs Mysteriota.
Khali säilyttäköön ja hävitköön sitten Undertakerille, sitten Undertaker häviää Edgelle vaikka SurSerissä. Tai Armageddonissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181730Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738