Luulen että minulla on psoriasis, suvussa liikkuu, tai sitten se johtuu luonnonkiharasta hiuksesta jonka vuoksi päänahka ei saa ilmaa lähes ollenkaan. Olen nyt kokeillut vitality`s tricoderm tuotetta joka poistaa tämän inhottavan kuivan ihon päänahasta n. 2 päiväksi, mutta mistä voisi saada ihan sitä oikeaa vitality`s tricoderm psoriaasikseen tarkoitettua tuotetta? tai ylipäänsä mistä muualta voi näitä tuotteita tilata kuin villikiharasta?
Päänahasta lähtee suuria iho palasia.
10
3841
Vastaukset
- ja nyt ihan verillä
Mikä tuo tuote on ja mistä saa?
Ite en oo mitään käyttänyt nyt ja kutina, hilseily ja raapimisen jälkeinen vereslihalle meno alkaa ärsyttään. Oon käyttnyt vain päänahkaan laitettavaa kortisoniliuosta aina kun äityy näin pahaksi. Ollut noin kolme kertaa elämässäni ja asiaa mietittyäni stressielämäntilainteissa puhjennut.- sinkki ja rauta
Katso nimimerkkien "kohta kalju?" ja "päänahkaan" keskustelut alla. Diprosalic-lääkettä lääkärin reseptillä apteekista. Mieti tarvitsisiko sinun ohella kokeilla shampoon vaihtoa, sellaiseen jossa mahdollisimman vähän hajusteita ja lisäaineita.
Meillä kehäkukka shampoo on (iloisesti yllättänyt ja) auttanut muun ohella - ei ärsytä, poistaa hoitoaineen tarpeen, ja voisi olla myös hitusen psorihilseen vähentävää vaikutusta.
Myös koivuvaseliinista on ollut apua päänahkaan. - Nimetön
Itse kävin lukemassa tästä kyseisestä hoitosetistä ja minulla se toimii ainakin jonkun aikaa ehkä n. 2-3 pv kunnes täytyy taas pestä hiukset. minä tilasin tämän www.villikihara.fi mutta tiedän että tricoderm valmistaa myös psoriaasikseen tehtyjä tuotteita, mutta en ole niitä löytänyt mistään :(
- kaaru
...tuohon raapimiseen. Ja kun päänahka on auki, niin hiusten pesukin sattuu. Olen kokeillut eri rasvoja, lääkärin määräämiä, luontaistuotteita jne.
Mikään ei auta. Ite en liitä tuota psoriasista stressiin. Kesäaurinkokaan ei sitä hoida, muuta ihoa kyllä.
Daivonexillä hetkeksi rauhoittui, mutta kun pidin taukoa, niin taas jatkuu... - entinen psoriasis
Nimetön kirjoitti:
Itse kävin lukemassa tästä kyseisestä hoitosetistä ja minulla se toimii ainakin jonkun aikaa ehkä n. 2-3 pv kunnes täytyy taas pestä hiukset. minä tilasin tämän www.villikihara.fi mutta tiedän että tricoderm valmistaa myös psoriaasikseen tehtyjä tuotteita, mutta en ole niitä löytänyt mistään :(
SANI E BELLI
- Tricologinen hoitola
Mechelininkatu 22, 00100 Helsinki,
puh. 09-241 4411
- diprosalic
diprosalic auttaa mul
- shampoo,
auttaa pese ensin joka toinenpäivä kahden viikon ajan sitten riittää kerran viikossa (muista vaikutusaika 3min)
- onnellinen elämä
itse käytän cutrinin aktiivihoitoa päänahkaani sekä muitakin cutrinin tuotteita apteekista,luontaistuote arsenaalini kuuluu monivitamiini päivittäin(twinlab)kalaölyä 2 g vrk ,ubikinonia,lipoiinihappoa,ja karnosiiniahelokkiäljyä efamol,
- Psoriasis
Tricoderm ja Vitalitys eivät ole sama tuote vaikka sama tehdas ne valmistaa. Tricoderm tuotteita saat Vaasasta:
Hoviparturit Harmanninkuja
Heli Kauppapuistikko
Saxinette Palosaari
Raijan Parturi Raastuvankatu
Hyvää Kesää - Tricologi
Jos ilmoitat missä asut niin lähetän lähimmän Tricodermiä myyvän liikkeen osoitteen. Tuotteita saa myös numerosta 050-5489536.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337