Päänahasta lähtee suuria iho palasia.

Psoriasis vai Luonnonkihara

Luulen että minulla on psoriasis, suvussa liikkuu, tai sitten se johtuu luonnonkiharasta hiuksesta jonka vuoksi päänahka ei saa ilmaa lähes ollenkaan. Olen nyt kokeillut vitality`s tricoderm tuotetta joka poistaa tämän inhottavan kuivan ihon päänahasta n. 2 päiväksi, mutta mistä voisi saada ihan sitä oikeaa vitality`s tricoderm psoriaasikseen tarkoitettua tuotetta? tai ylipäänsä mistä muualta voi näitä tuotteita tilata kuin villikiharasta?

10

3841

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja nyt ihan verillä

Mikä tuo tuote on ja mistä saa?

Ite en oo mitään käyttänyt nyt ja kutina, hilseily ja raapimisen jälkeinen vereslihalle meno alkaa ärsyttään. Oon käyttnyt vain päänahkaan laitettavaa kortisoniliuosta aina kun äityy näin pahaksi. Ollut noin kolme kertaa elämässäni ja asiaa mietittyäni stressielämäntilainteissa puhjennut.

• sinkki ja rauta

Katso nimimerkkien "kohta kalju?" ja "päänahkaan" keskustelut alla. Diprosalic-lääkettä lääkärin reseptillä apteekista. Mieti tarvitsisiko sinun ohella kokeilla shampoon vaihtoa, sellaiseen jossa mahdollisimman vähän hajusteita ja lisäaineita.
        Meillä kehäkukka shampoo on (iloisesti yllättänyt ja) auttanut muun ohella - ei ärsytä, poistaa hoitoaineen tarpeen, ja voisi olla myös hitusen psorihilseen vähentävää vaikutusta.
        Myös koivuvaseliinista on ollut apua päänahkaan.

• Nimetön

Itse kävin lukemassa tästä kyseisestä hoitosetistä ja minulla se toimii ainakin jonkun aikaa ehkä n. 2-3 pv kunnes täytyy taas pestä hiukset. minä tilasin tämän www.villikihara.fi mutta tiedän että tricoderm valmistaa myös psoriaasikseen tehtyjä tuotteita, mutta en ole niitä löytänyt mistään :(

• kaaru

...tuohon raapimiseen. Ja kun päänahka on auki, niin hiusten pesukin sattuu. Olen kokeillut eri rasvoja, lääkärin määräämiä, luontaistuotteita jne.
        Mikään ei auta. Ite en liitä tuota psoriasista stressiin. Kesäaurinkokaan ei sitä hoida, muuta ihoa kyllä.

Daivonexillä hetkeksi rauhoittui, mutta kun pidin taukoa, niin taas jatkuu...

• entinen psoriasis
        Nimetön kirjoitti:

Itse kävin lukemassa tästä kyseisestä hoitosetistä ja minulla se toimii ainakin jonkun aikaa ehkä n. 2-3 pv kunnes täytyy taas pestä hiukset. minä tilasin tämän www.villikihara.fi mutta tiedän että tricoderm valmistaa myös psoriaasikseen tehtyjä tuotteita, mutta en ole niitä löytänyt mistään :(

SANI E BELLI
        - Tricologinen hoitola
        Mechelininkatu 22, 00100 Helsinki,
        puh. 09-241 4411

• diprosalic

diprosalic auttaa mul

• shampoo,

auttaa pese ensin joka toinenpäivä kahden viikon ajan sitten riittää kerran viikossa (muista vaikutusaika 3min)

• onnellinen elämä

itse käytän cutrinin aktiivihoitoa päänahkaani sekä muitakin cutrinin tuotteita apteekista,luontaistuote arsenaalini kuuluu monivitamiini päivittäin(twinlab)kalaölyä 2 g vrk ,ubikinonia,lipoiinihappoa,ja karnosiiniahelokkiäljyä efamol,

• Psoriasis

Tricoderm ja Vitalitys eivät ole sama tuote vaikka sama tehdas ne valmistaa. Tricoderm tuotteita saat Vaasasta:
      Hoviparturit Harmanninkuja
      Heli Kauppapuistikko
      Saxinette Palosaari
      Raijan Parturi Raastuvankatu
      Hyvää Kesää

• Tricologi

Jos ilmoitat missä asut niin lähetän lähimmän Tricodermiä myyvän liikkeen osoitteen. Tuotteita saa myös numerosta 050-5489536.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3404
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3093
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1953
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1916
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1887
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      22
      1756
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1697
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1459
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe