Hei..
On vähän pihalla oleva olo. Jos joku vois vähän avittaa.
Eli olen Oulun yliopistoon menossa Humanistiseen tiedekuntaan TAIDA- laitokselle opiskelemaan, mutta en nyt sitten tiiä miten tämä homma lähtee käyntiin.
Jotain pienryhmäohjausta on kait luvassa, mutta koska? Ilmeisesti jossain paperissa tästä olisis ollut tietoa, mutta eihän mulla sellaisen paperit pysy tallella :) Enkä tuolta sivuiltakaan löydä muuta päivämäärää kuin tuon 3. 9 jolloin on avajaiset, jonne en jokatapauksessakaan ole pääsemässä.
Eli jos joku samaan paikkaan menossa oleva osais vähän valottaa, että missä ja milloin pitäs olla, että ei jäis heti alussa kauheasti jälkeen.. Jossain tais olla, että 4. päivä syyskuuta olisis jotain, mutta liekkö tuo totta?
Kiitos jo etukäteen
Auttakkee
_?_
1
729
Vastaukset
- näin aluksi
Nettisivuilta löydät ainakin paikan, jonne voit soittaa. Täällä joku huru-ukko voi neuvoa sut minne sattuu millon sattuu. Rohkeesti vaan puhelin käteen ja soittelemaan.
Ehdotan myöskin säännöllistä siivousta ja tietynlaista järjestelmällisyytä (sekä kalenteria!), jotta pysyt menossa mukana - seuraavien viikkojen aikana tulet oppimaan niiin paljon uutta, että ilman mitään järjestelmää mä en ainakaan olisi selvinnyt fuksiviikoistani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111