Hei!
Itse vierestä seuranneena huomioiota työnantajan suhtautumisesta vuorotteluvapaaseen.
Työskentelen suuressa kansainvälisessä konsernissa. Siellä ihmiset yleensä pääsevät vuorotteluvapaalle tahtoessaan. Mutta,mutta.
Kun tulee aika palata takaisin töihin, niin eipä enää pääsekään vanhalle paikalleen. Ja lisäksi ennen vuorotteluvapaalle lähtöä kiristetään vapaapäivistä vähintään 1 pois. Ja kun tulee henkilöstön vähentämistarvie, niin vuorotteluvapaalla olleet ovat yleensä poispotkittujen joukossa.
Että tällaista toimintaa suuressa firmassa!
Tavallaan rankaistaan vuorotteluvapaalle lähtemisestä.
Vuorotteluvapaasta!
Neuvo
1
1437
Vastaukset
- jäävä
Olen itse jäämässä vuorotteluvapaalle (ehkäpä juuri samasta?) kansainvälisestä yrityksestä. Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että on ihan sama mitä työtä on tarjolla kun palaan, tai voisinpa olla jopa onnellinen potkuista sillä aikaa...Mutta oikeasti se saattaisi kumminkin kirpaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622522
- 681742
- 211522
- 201470
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151332
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251066