On tämä yhtä sanonko mitä!
Ennen on sentään päivisin viestit kulkeneet, mutta nyt jumittaa aina!
Osaako kukaan sanoa mitään muita keskustelufoorumeita, eihän täällä kukaan viitsi roikkua loputtomiin ja odottaa tuleeko viestit näkyviin tänään vai huomenna.
Eikö tähän saa mitään parannusta?
Sheriffi vaan poistaa äkkiä kaikki valitukset ja siinä se!
Missä mättää???
18
1253
Vastaukset
- KristaTee
kerran samaa (olinkohan minä, en muista) ja vaihtoehtoja oli todella vähän. Eikä mitään hyviä sellaisia.
Poistoja en ymmärrä. Eihän niissä ketään henkilökohtaisesti haukuta.- india
Olen yrittänyt ties miten monta kertaa päästä Pystybaariin tervehtimään toisia baarilaisia, mutta ei vaan onnistu.
Tervehdin nyt. Työt ovat alkaneet, ensimmäiset yöt on valvottu. Vähän aikaa kestää, ennenkuin taas sopeutuu työrytmiin.
Ei hirveästi harmita loman loppuminen, kun nuo ilmatkin muuttuivat tuollaisiksi. Viimeinen lomaviikko saaristossa oli todella kaunis.
Nyt on virkeä ja levännyt olo.
Ja Pitkämäki oli terästä! - KristaTee
india kirjoitti:
Olen yrittänyt ties miten monta kertaa päästä Pystybaariin tervehtimään toisia baarilaisia, mutta ei vaan onnistu.
Tervehdin nyt. Työt ovat alkaneet, ensimmäiset yöt on valvottu. Vähän aikaa kestää, ennenkuin taas sopeutuu työrytmiin.
Ei hirveästi harmita loman loppuminen, kun nuo ilmatkin muuttuivat tuollaisiksi. Viimeinen lomaviikko saaristossa oli todella kaunis.
Ja Pitkämäki oli terästä!Kellonaika näkyy mutta ei viestiä.
Iloista työhönpaluuta sinulle! Olen jo melkein unohtanut, miltä tuntui palata töihin loman jälkeen. Sen muistan, että oli sekä hauskaa että ei hauskaa. - marjapensas
india kirjoitti:
Ja Pitkämäki oli terästä!sinne minäkin olen pyrkinyt, muttei sisälle lasketa, joten täytyy tyytyä yksinäisyyteen:((
- päivän
ohjelma on ilmoittanut "Palvelu tilapäisesti ruuhkautunut tai suljettu". Tarkoittaa että keskustelijoita on linjoilla liikaa. Vika on palvelimessa. Ei meissä käyttäjissä
- pyhä jyssäys
ottakaa nyt käyttöönne skype-yhteys, se antaa monet mahdollisuudet erilaisiin yhteyden pitoihin.
http://www.skype.com/intl/fi/ kurkkaappa tuonne,,,- 1943
näitä uusia tekniikoita hitaasti sulatellen. Tuosta Skypestä meidän nuoret puhuvat. Kunhan nuorimmainen ehtii olla luonani pikkuisen pidempään, kyselen häneltä. Eilen oli onnenhetki, kun sain ystäväni digikanavat toimimaan. Nyt voimme yhdessä katsella ne muutamat ohjelmat, jotka minua kiinnostavat. Sanoin TV-lupani irti, kun en jaksanut mitään teknistä uutta.
- a-woman1
Oma kotipalstani on Golden Age. Se on pieni ja rauhallinen paikka, mutta näivettyy kohta keskustelijoiden puutteesta. Chat on myös ollut aika tyhjä kesäaikaan. Eihän sinne juuri kymmentä enempää mahdu, mutta jutellaan yleensä sopuisasti yleisellä.
www.goldenage.fi/Et-lehti- Anu.1
Tellastiina kirjoitti:
ihan asialliselta, vähän tosiaan oli kirjoittajia.
Vaikuttaakohan se tähän suomi24 keskustelupalstoillekkin.
Digipoksi kun on tullut nyt
käyttöön,niin moni on sanoutunut
siitä irti,siten on kirjottajia tullut
tänne enemmän.Ei katotakkaan enää
tv;tä niinkuin ennen. - KristaTee
Tellastiina kirjoitti:
ihan asialliselta, vähän tosiaan oli kirjoittajia.
katsomassa. Asiallista mutta hiljaista. Siellä tuskin pahempia ruuhkia on. Voisi harkita silloin kun tänne ei pääse. Eli lähes aina!
- OliviaKoo
on mielestäni se, että ennen tuota etusivu-uudistusta Suomi24 ilmoitteli melko hyvin, milloin on häiriöitä keskustelussa, chatissa tai postissa.
Nyt ei enää tule edes etusivulle ilmoitusta. Veikkaanpa, että myös palautelinjat ovat ruuhkautuneet.
Ei tämmöinen peli kauan vetele. Kävin kurkkaamassa joku päivä palaute-sivulla ja siellä puuhattiin avointa kirjettä mainostajille Suomi24: kehnosta tilanteesta.
Se on tietysti totta, että linjat ruuhkautuvat suuresta kävijämäärästä, mutta se on taas Ylläpidon ongelma ja jotain olisi asian suhteen tehtävä.
Tehdäänkö jotain tai aiotaanko edes, siitä olisi mielestäni asianmukaista tiedottaa.
Ei se käyttäjille voi riittää, että sivusto on Suomen suurin.
Mieluummin minä näkisin, että sivusto on käyttäjilleen luotettavin, mitä toimivuuteen tulee.- rutista
näistä suomi24 touhuista,tuskin ne korviaan ropsauttaa näistä heihin kohdistuvista arvostelu viesteistä,jotka sheriffi käy heittämässä bitti avaruuteen ja sillä sipuli,,,
- sivuston
pitäisi toimia, muuten se ei pian ole suosittu.
Käykääs kaikki allekirjoittamassa adressi, jos se vaikka pistäisi vauhtia Eniroonkin.
http://www.adressit.com/allekirjoitukset/suomi24-toimimaan/start/50 - sentäs
sivuston kirjoitti:
pitäisi toimia, muuten se ei pian ole suosittu.
Käykääs kaikki allekirjoittamassa adressi, jos se vaikka pistäisi vauhtia Eniroonkin.
http://www.adressit.com/allekirjoitukset/suomi24-toimimaan/start/50eiks sulla muuta ajankuluu oo ku tömmösten turhanpäivästen asioitten kans pähkäilet, no senkus pusket päätäs seinään omapahan on nuppis,,
edelleenkin Skype on rautaa,,,
- no problem
Ovatko ongelmat maan laajuisia vaiko tietyillä alueilla?
Ihmettelen koska minulla ei ole mitään vaikeuksia ollut. Välillä on hidasta, mutta poistan silloin vakoiluohjelmat ja taas kulkee kuin tyhjää vaan.Kyllä tietääkseni se on ollut yleinen ongelma viime päivinä. Eilen tosin sujui jo paremmin.
- Aamutuima
Tellastiina kirjoitti:
Kyllä tietääkseni se on ollut yleinen ongelma viime päivinä. Eilen tosin sujui jo paremmin.
viestit mukavasti, mutta illalla en juuri viitsi enää yrittääkään.
Ylläpidolla lienee tarkoitus karsia keskustelijoiden määrää palstoilla. Luulen, että heidän mielestään tämä jo pursuaa yliäyräitten.
Sitkeimmät pysyy. Paljonhan täältä on kadonnutkin keskustelijoita.
Tällaisille palstoille olisi näköjään tarvetta. Miksi ei muilla sivuilla ole vastaavia? Olen katsellut joitakin ja melko tylsiä ovat verrattuna tämän Suomi24:n keskustelupalstoihin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465787Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6042265Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821171Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä531001Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61936- 61905
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778