siitä maksamakkarasta... eli saako sitä nyt syödä vai miten se oli? onko kukaan tohtinut syödä? kamalasti tekis mieli,mutta ku..?....
ja taas
4
463
Vastaukset
- kukkis''
mutta ite uskaltauduin vasta syömään kun 12 viikkoa tuli täyteen. Eipä muuten maistunutkaan niin hyvältä kun ennen...... Maksa paloja ei edelleenkään suositella.
- emmili
elikkä virallinen (uusi) suositus sanoo niin, että maksamakkaraa/-pasteijaa saa raskaana ollessa syödä 30 grammaa päivässä; paljonhan se ei ole, pari siivua, kuten edellinen vastaaja totesi. Maksamakkaran maksapitoisuus (toisin kuin esim. maksapihvien/maksalaatikon) on niin pieni, ettei se vahingoita sikiötä.
Itse olen muutaman kerran raskauden aikana syönyt pari kolme maksamakkaraleipää. Olen kuitenkin yrittänyt katsoa, että kertojen välillä olisi kunnolla rakoa eli ihan 30 grammaa per päivä en kyllä alkaisi maksaa kuitenkaan säännöllisesti syömään. Mutta jos mieli tekee, niin nauti nyt ihmeessä maksisvoileipä! :) - nannaa:)
itse en ymmärrä tuota pari viipaletta? en ole vielä törmännyt maksamakkaraan joka ois viipaloitua.et en tiedä sitten paljonko se määrä on.itse olen syönyt lähes päivittäin snellmanin maksamakkara levitettä leivän päällä,ja neuvolassa ollaan alusta asti sanottu et saa syödä mitä vaan haluaa,mutta kohtuudella.ne "kiellothan" ovat vain suosituksia. sanoi et jos tulis himo maksalaatikkoakin,niin voi syödä,eipä ole tullut ja tuskin tulee.mut tuota maksamakkara levitettä syön,ja ai,ai kyllä on hyvää=)
- pois vaan
kunhan et kiloittain sitä ahmi,niin anna mennä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244