minkäslainen palkkaus teillä on tunti vai kuukausi,onko työ perseestä ja kiire koko ajan. kyselevä henkilöautoasentaja?
raskaskaluston
2
1382
Vastaukset
- raskaankaluston mekaanikko
joskus meinaa olla kiire huonompi palkka kuin sinulla jos et työssäsi viihdy niin vaihda alaa.
lähihoitajia kuulemma taritaan Palkkausta on vaikea arvioida.
Merkki firmoissa on eri miehet eri hommiin, sähkärit, hitsarit, huoltomiehet jne. palkka tietysti miehen mukaan.
Joissakin paikoissa työt on myös urakoitu.
Merkki firmat tekkee usein myös kahta vuoroa ja joillekkin iskee myös päivystyksiä.
Muistaakseni opisopimuksella oleville palkka on alle 10€
Tasanen kiire on aina.
Työt on useimmiten asiakas töitä.
Asiakkaan auto on hänen työkalunsa joten ei niitä töitä voi jättää tekemättä jos se on mahdollista saada valmiiksikin, itsellä noin kolmena päivänä viikosta päivä venyy pitkäksi.
Tyypilline tilanne on että auto ajaa lehteä tai leipää ja on jo 2-3 aikaan aamuyöstä liikenteessä, kuskin päivä loppuu puolilta päivin ja tuo sen remontiin ja sanoo tulevansa hakeen sen yöllä ja avaimet jätetään sovittuun paikkaan.
Kesällä työ on ihan asiallista mutta talvi, sielä auton alla kun seisoo ja niskaan tippuu suolasta lumisohjoo niin on siinä vitsit joskus vähissä.
Sellaista päivää ei ole etteikö suihkussa olisi käytävä töitten jälkeen.
Yleiskunto pitää olla kunnossa, muten työstä voi tulla todella raskasta.
Miksi tätä hommaa sitten teen?
Ei kahta samanlaista päivää. Kun ei ole merkkiliikkeessä töissä niin työn kuvaan kuulluu kaikki mitä autossa voi olla, varaosamyynnistä töitten vastaan ottoon.
Itselläni liukuva työ aika, aamulla olisi oltava klo 9 töissä. tosin liukuva se on illallakin.
Voi lähteä päivällä hoitaan asioita eikä tarvi poissaolo tunteja ilmotella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa682421En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos361789- 101624
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3741575Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly161535Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681397- 1061141
- 121118
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91094- 201009