Ecw Champ ""SPOIL""

CM Punkkeli

Eli ecw nauhoitukset on tehty ja uusi ecw mestari on Cm Punk. Luin wrestling alertista.

8

431

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Badass

Periaatteessa tuo Spoiler-varoitus on aika turha, koska WWE spoilasi tuon jo sunnuntaina.

Mutta ihan hyvä, CM Punk mestarina. Sitten vaan feudia pystyyn Burkea vastaan.

• Striper

Feudi Cor Vonia vastaan!!

Punkki on muuten todennäköisesti ainoastaan Morrison hyllytyksen ajan mestari, ja häviää sitten sen takaisin.

• Miksi pääsit sen

Feudi burkea vastaan, voi vitu mä sanon. Big daddy v:tä vastaan ja daddy mestariks, saatais kunnon mestari ecw:hon ettei aina oo mitään laiheliinejä mestareina!!!!!!!! tai sit cor vonia vastaan.

• Badass
        Miksi pääsit sen kirjoitti:

Feudi burkea vastaan, voi vitu mä sanon. Big daddy v:tä vastaan ja daddy mestariks, saatais kunnon mestari ecw:hon ettei aina oo mitään laiheliinejä mestareina!!!!!!!! tai sit cor vonia vastaan.

Taidat olla tosissasi..

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl
        Badass kirjoitti:

Taidat olla tosissasi..

CM Punk on muuten ihan jees, mutta ottas nyt ees pari kaljaa joskus. Straight edge my ass :(

• eugene6

Onneksi on! Eikä enää ikinä vyötä sille mikä hiton Morrison se nykyään on...
      Ja nyt kunnon feudi kunnon painijaa vastaan!

• Striper

Morrison menetti mestaruuden steroideista kärähtämisen vuoksi, ja saa todennäköisesti mestaruutensa takaisin sitten kun palaa.

• eugene6
        Striper kirjoitti:

Morrison menetti mestaruuden steroideista kärähtämisen vuoksi, ja saa todennäköisesti mestaruutensa takaisin sitten kun palaa.

Tuskinpa saa sillä Vincehän on ottanut nyt kovan linjan(3kärähdystä=potkut oli kuka tahansa) joten tuskinpa on kovin korkealla Vincen tai muiden silmissä. Mutta kaikki aikanaan...sen näkee sitten...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2892
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2753
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1639
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1478
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe