Kaikki ylistävät kun Britney on saanut levyn tehtyä ja sinkku jo soimassa.
Mutta sehän on varsin helppoa! Suurin kynnys, jossa uskon tapahtuvan jtn dramaattista, tulee olemaan Britneyn haastattelut ja esiintymiset. Viimeistään haastattelussa ihmiset tulevat näkemään että kaikki ei ole hyvin.
Britneyhän ei ole vieläkään antanut yhtään haastattelua (paitsi OK, joka päättyi katastrofiin), kuvitelkaa TV-lähetykset! Uskon, että Britney ei aido mennä esim Rosie Donnel yms show-vieraaksi, koska ei kykene. Epäilen, että ainoat "haastattelut" tulevat olemaan valmiiksi suunniteltuja ja kuvattuja. Esiintymiset luutavasti tulevat olemaan ala-arvoisia, mutta niistä Britney voi vielä kyetä selviytymään, koska hänen ei tarvitse kommunikoida yleisön kanssa.
Haastattelut ja esiintymiset?
koituvat ongelmaksi..
1
173
Vastaukset
- Derewvfw
Letterman, Jay Leno, mutta voiton vie Conan, tosin käsikirjoittajat tekevät pilaa, mutta jotkut antavat aiheita.
Britneyn kyllä pitäisi tarkoin valita, kun jos esiintyy tänä vuonna MTV Europe Award gaalassa, niin kyl varmaan pitäisi ottaa aika iisista.
Kun taas yleisö odottaa sitä samaa artistia kuin ennen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857415- 965364
- 2534524
- 444455
- 623227
- 482646
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222328Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 482240
- 412164