Auta pian! (lahja)

Laitanko ajan?

Nyt tuli pulma johon tarvitsisin pikaista apua..

Teen itse kummilapselle lahjaa ja nyt aloin pohtimaan että laitetaankos niihin yleensä se syntymäaika (kellon aika siis)?
Nimi, syntymäpäivä, pituus ja painohan lukee aina mutta kuis on tuon ajan kanssa?

Jos en laita ni katsotaanko että "nyt se on unohtanut ajan" tai "jotain tästä puuttuu" -tyyliin.

Alunperin suunnittelin tietojen mahtuvan (ilman kellon aikaa) mutta einköhän saa jotenkin sopimaan vaikka tuon ajan laittaisi..

Kiitos :)

3

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymys..

mutta sanoisin, että ainakin kummilusikassa perinteisesti on aina kellonaika, muista en tiedä... riippuu ehkä vähän, millaista lahjaa teet.. itse en kyllä ajattelisi, että nyt s on unohtanut ajan, jos joku noin ihana olisi että vielä näkee vaivan ja itse tekee lahjan =) Todella harvinaista nykyään :) ! Mutta hienoa!

Siis: tästä ei hirveästi apua ollut, mutta sanoisin, että ei pitäisi haitata vaikka kellonaika puuttuisikin.. nuo muut tosiaankin ovat tärkeämpiä (päivä, nimi, paino, pituus). Näin mun mielestä :)

• mapee

jos katselet esim noita valmiita kirjontapakkauksia niin osassa on aika ja osassa ei. Eli ihan makuasia se on. Kellonaikaa ei ole edes nykyisin aina noissa kummikehyksissä sun muissakaan, tiedä sitten miksi..

• Laitanko ajan?

Kiitokset mielipiteistänne! Laitoin kuitenkin sen ajan siihen :) ..ettei sitten jälkikäteen harmita ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe