Panteisteja??

firerose

Liikkuuko täällä Panteisteja? Meikäläinen on jo about noin nelisen vuotta ollut tietoinen omasta panteistisesta elämänkatsomuksesta.

Ois kiva jutella muiden panteistien kanssa. 8o)

6

1295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitipanteisti

Onhan meitä muitakin, mutta harvemmin käyn täällä kirjoittelemassa kun valitettavasti täällä liikkuu myös kaikenmaailman hörhöjä ja minua puuduttaa heidän asiattomat kommentit.

Kannattaa tutustua näihin
      www.panteismi.net suomalainen keskustelufoorumi
      www.pantheism.net amerikkalainen asiallinen sivusto

• firerose

mäkin erehdyin ateismi palstalle ja jouduin siellä itsekin aikamoiseen sanaharkkaan,jos näin voidaan sanoa.

Eräs nimimerkki luulee minua joksikin muuksi ja se on kieltämättä aika ärsyttävää.

Mä olen itseasiassa jo käynyt rekkaantumassa panteisti foorumiin Janskukka nimellä. Siellä vaan on niin hiljaista et tekis mieli kiljaista!

80)

• ogelilainen
        firerose kirjoitti:

mäkin erehdyin ateismi palstalle ja jouduin siellä itsekin aikamoiseen sanaharkkaan,jos näin voidaan sanoa.

Eräs nimimerkki luulee minua joksikin muuksi ja se on kieltämättä aika ärsyttävää.

Mä olen itseasiassa jo käynyt rekkaantumassa panteisti foorumiin Janskukka nimellä. Siellä vaan on niin hiljaista et tekis mieli kiljaista!

80)

Panteismifoorumissa on nelisenkymmentä kirjautunutta, mutta panteismista kiinnostuneita on varmasti monin verroin enemmän.

Kokoontumisestakin on ollut juttua aina silloin tällöin, lähinnä Helsingin seudulla. Ilmeisesti kiinnostusta tapaamiseen ei ole vielä ollut riittävästi.

• firerose
        ogelilainen kirjoitti:

Panteismifoorumissa on nelisenkymmentä kirjautunutta, mutta panteismista kiinnostuneita on varmasti monin verroin enemmän.

Kokoontumisestakin on ollut juttua aina silloin tällöin, lähinnä Helsingin seudulla. Ilmeisesti kiinnostusta tapaamiseen ei ole vielä ollut riittävästi.

kanssa,että monta on rekkautunutta. Hirveesti ei vaan siellä keskustella.

Kokoontuminen olisi hieno juttu,mutta vaatisi varmaan muutaman ns.vetäjän. Tai sitten ihan vaan kokoonnutas juttelee asioista ilman sen isompaa suunnitelmaa tai ohjelmaa.

• Taidamme olla aika harvassa (sinä, minä ja panteisti), tai valtaosa ei vain ole tullut "kaapista ulos". Tai eivät edes tiedä kaapin olevan olemassa...:D

• firerose

mä luulen ettei moni tiedä kaapin olemassaoloa :0)siinä varmaan suurin syy miksi liikkeellä ollaan aika vähän.Joko sä olet panteisti foorumissa kirjautuneena?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe