Etsin edullista cd-soitinta hintaluokkaan alle 300e, jotka tulisivat lähinnä kuulokekäyttöön (Seuraksi Sennheiser hd-650:lle). Olen löytänyt tähän mennessä kolme järkevältä kuulostavaa vaihtoehtoa:
Marantz cd-5001, hinta pixmaniassa 230€ (sis toim.)hyvää tässä laitteessa olisi se, että se sisältäisi jo valmiiksi kuulokelähdön (ei tarvitsisi erikseen ainakaan alkuun hommata kuulokevahvistinta)Mutta onko tällaisesta mihinkään?
Toinen eteeni tullut vaihtoehto on halvempi sonyn CDP-XE270 CD-soitin, hinta verkkokauppa.com:ssa 143,00 mutta tämä tarvitsee lisäksi kuulokevahvistimen (edullisimmat n.100-200 €)Onko kenelläkään kokemusta?
Ja vielä kolmas löytämäni vaihtoehto on Yamahan CDX-497 CD-soitin (hinta postikuluineen hieman alle 300. Tämäkin malli sisältää kuulokelähdön, josta löytyy mainintana impedanssi 32 ohmia.
Ymmärtääkseni normaalien vahvisimien kuulokelähdöt ovat yleensä lähinnä pelleilyä, mutta cd-soittimien kuulokelähdöt kohtuullisia?
Ehdotuksia?... Kommentteja?
edullinen CD-soitin
5
1859
Vastaukset
- Jaakko Kulta
Osta CD-soitinta, eihän niillä tee mitään. Osta levysoitin, tuolla rahalla saat jo hyvän täysautomaatti Denonin jossa riaa korjain sisäänrakennettuna.
- kuulokekyttöön
Niin.. Mutta noita CD:itä kertynyt parisen sataa. Jos alkaa noita levyjä kertymään, niin pidetään Denon mielessä..
- joojoo-mies
kuulokekyttöön kirjoitti:
Niin.. Mutta noita CD:itä kertynyt parisen sataa. Jos alkaa noita levyjä kertymään, niin pidetään Denon mielessä..
tuo denon on ihan persiistä, paitsi ehkä cd-soittimena.
sen enempää perustelematta. itse ottaisin mainituista marantzin. vähän kalliimpi malli oli itselläkin aikoinaan harkinnassa.
- hevari
Osta se Marantz.mulla on se ja kuulokeääni on loistava etenkin kun siihen kuulokelähtöön on panostettu normaalia enemmän.Mä ainakin löysin uusia juttuja tutilta levyiltä mut se tietty vaatii kuulokkeiltakin jotain eli ei mopolla motarille
- keskustelun aloittanut
Se Marantz tuli hommattua pari kuukautta sitten, eikä ole kaduttanut tippaakaan. Ja se kuulokelähtökin tosiaan tuntuu olevan ihan asiallinen, ja voittaa kyllä ainakin sen vaihtoehdon, että liittäisi sen soittimen normaaliin vahvariin, johon sitten liittäisi kuulokkeet..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096