Hotmail

jumissa

Onko kellään tietoa miksi Hotmail jumittaa. Ei pääse meseen, ei omaille sivuille, ei koko hotmailiin. Olen yrittänyt nyt tunnin verran.
Olisikohan sellaista mahdollisuutta, että oma sähkoposti (hotmail) siirtäisi automaattisesti viestit myös toisen palvelimen ylläpitämään sähköpostiin???

13

3451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJÖÖÖ

Jumittaa täälläkin. Taitaa olla jotain päivityksiä menossa, tai vastaavaa...
      Ei ole toiminut klo 6.30 jälkeen!!

• dääääm

nyt vasta nää luin, oon kanssa tapellut aamun hotmailin kanssa ja äsken menin onneton poistamaan koko ohjelman koneelta ... aattelin asentaa sen uudestaan MUTTA EIHÄN SITÄ PÄÄSE EES TEKEEN !!!! onneks nyt huomasin ett muillakin sama ongelma,,,ootellaan =)

• käyttäjä
        dääääm kirjoitti:

nyt vasta nää luin, oon kanssa tapellut aamun hotmailin kanssa ja äsken menin onneton poistamaan koko ohjelman koneelta ... aattelin asentaa sen uudestaan MUTTA EIHÄN SITÄ PÄÄSE EES TEKEEN !!!! onneks nyt huomasin ett muillakin sama ongelma,,,ootellaan =)

Harmi kun ei ole edes tiedotetta etusivulla, pääsen siihen asti, en pidemmälle, olisi sähköpostia ollut ihan "pakko" päästä lukemaan. Harmillinen juttu, mutta ymmärrettävästi ihan pakollinen, jos vaikka jotain päivityksiä menossa, miksi ei niitäkin tehdä yön aikaan. luulisi teknikan antavan myöden siihen tänä päivänä jo ;(

• tein
        dääääm kirjoitti:

saman... :(

Mutta aamulla kun olin porukoilla käymässä, niin siellä mese ja muut toimi ihan moiteettomasti. Miten voi olla kyse päivityksistä, jos ei joka puolella ole sitten samanlaista häiriötä??
        Mulla tuli jossain tuolla ilmoitus, että tcp-yhteys on poikki. Mitä se sitten tarkoittaakaan??

• justii

titääköhän kukaan miten kauvan toi on poikki?

• kukaan.

tietävän. Lemmikkit.netin keskustelupalstalla ihmettelyä samaisesta aiheesta..

• eitoimi
        kukaan. kirjoitti:

tietävän. Lemmikkit.netin keskustelupalstalla ihmettelyä samaisesta aiheesta..

joo eipä toimi täälläkään, aamusta asti ollu ongelmaa...

• Porilainen=(
        eitoimi kirjoitti:

joo eipä toimi täälläkään, aamusta asti ollu ongelmaa...

eipä täälläkään toimi ja on takkuillut jo vähän pidemään aikaakin. Todella ärsyttävää. Täytyis saada vietstejä sieltä mutta ei voi kun ei toimi. Kyllähän ne sais puhelimenkin kautta mutta kun se yhteys maksaa sen verta paljon nii en viitti.

• ^^^

Joo ei toiminu tääläkään koko päivänä..mut kaverilla toimii eri kaupungissa..että kivat sille

• ,,,

minkäs firman laajakaistoja teillä. jostain kuulin että tämä kyseinen ongelma koskisi vain soneran verkkoja ettei pääse meseen, msn.com jumissa eikä näyttänyt menevän mikkisoftankaan sivuille...

• CPTU

Eipäs toimi meikälläkään eikä tunnu siltä että saisivat sitä kuntoon tämän päivän aikana mikä on todella ärsyttävää kun on nuo huuto.net:tiin laittaman tavarat päättyneet ja pitäisi ihmisille päästä tilitietojani laittamaan. GRRRR.

• CPTU
        ,,, kirjoitti:

minkäs firman laajakaistoja teillä. jostain kuulin että tämä kyseinen ongelma koskisi vain soneran verkkoja ettei pääse meseen, msn.com jumissa eikä näyttänyt menevän mikkisoftankaan sivuille...

No niin, tämä kyseinen asia voi hyvin johtuakkin avin Sonerasta. Itse käytän kyseistä laajakaista liittymää ja kokemukseni ei aina ole ollut paras, mutta olipa syy mikä tahansa nyt näkyisi Hotmail toimivan taas.

• samperi73
        CPTU kirjoitti:

Eipäs toimi meikälläkään eikä tunnu siltä että saisivat sitä kuntoon tämän päivän aikana mikä on todella ärsyttävää kun on nuo huuto.net:tiin laittaman tavarat päättyneet ja pitäisi ihmisille päästä tilitietojani laittamaan. GRRRR.

http://www.cert.fi/tietoturvanyt/2007/09/P_1.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5427
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      563
      1983
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      78
      1125
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1028
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      983
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      951
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      880
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      834
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      823
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      758
    Aihe