Koira kajakkiin?

tahtoo koiran mukaan

Haluaisin tietää millaiseen kajakkiin mahtuu/on helpointa ottaa saksanpaimenkoira mukaan? Täytyykö ostaa kaksipaikkainen ja laittaa koira toiseen paikkaan vai mitä asiasta enemmin tietävät ehdotatte?

3

4561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ttyr

kerran melontareissulla tuli meloja sanalle millä oli kajakin etukannella kauppakori kuormaliinoilla kiinni ja piski siellä.Mutta ei taida noin ison koiran perse mahtua sellaiseen

• melojatartar

Tai inkkari.
      Eipä juuri ole muita vaihtoehtoja.
      Ja kannattaa kouluttaa koira sitten kanssa pysymään paikoillaan,ettei esim rantoja melottaessa loikkaakkin sorsan perään ja kaada koko peliä!
      Kiinni kun sitä ei saa laittaa,koska kajakin kaatuessa voi koira hukkua,jäätyään siihen kiinni.
      Pelastusliivit sille kyllä kannattaa hankkia.
      Ja ihan ensin totuttaa eläin veteen viemällä sitä vesille vaikkapa veneessä.
      Olen nähnyt kyydittävän koiraa kajakissa ja se ihan selvästi pelkäsi ja oli onnettoman näköinen,korvat pitkin päätä ja kyyristeli täristen. Ja omistaja vielä kehtasi väittää,että se vaan innoissaan tärisee...

• Rautakana

Mulla on yksikkö ja kääpiösnautseria oon siinä kuljettanu etuakossa, mutta isompi koira tarvii kyllä isomman aukon. Kaksikkoon varmaan mahtuisi...se vain ei välttämättä ole kovin helppo paatti käsitellä yksin jos on hankalampi keli. Inkkarissa koira olisi helpommin hallittavissa, mutta siihenkin mieluummin kaksi melojaa. Kyllähän inkkaria tietenkin pystyy yksinkin melomaan ja onhan niitä sooloinkkareitakin. Mutta tuo koiran alukseen ja vesillä oloon totuttaminen on kyllä tärkeää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7780
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5587
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4851
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4773
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3554
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2818
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      60
      2521
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2448
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2392
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2274
    Aihe