Ystäväni lapsi ei puhu vaikka on jo kolme vuotias..mumisee vaan jotain eikä edes sanoja kunnolla tule. Ko yksinhuoltaja henkilö pakeni suomesta kaiken lisäksi ulkomaille ja kysysäsin puhelimitse puhuuko niin hän kiersi vastauksen. Ihmettelen suuresti henkilöä ja säälin lasta. Mahtaakohan koskaan oppia puhumaan ..
ystäväni lapsi
3
1043
Vastaukset
- itiä amla
uskon että neuvolassa on asiaan jo puututtu, jos lapsi vain mumisee.
Jos lapsi on monikielisessä perheessä, niin puheen viivästymisestä aletaan vasta huolehtia 3v. jälkeen... - jo olla
Anna olla, ei se sinun asiasi ole huolehtia tuosta. Mitä sinä sitä häneltä utelet, varsinkin kun ei tunnu edes haluavan vastata. Asia ei kuulu sinulle.
Mitä hän pakeni ulkomaille? Sinun liikaa tungettelevaisuuttasi, vai mitä?- puhumattomuutta
Asustelee ja haluaa unohtaa puhumattomuuden. Viaton lapsi ressu ei opi ikinä puhumaan vieraassa kulttuurissa kauas pois suvustaan ! eipä joo se minulle kuulu mutta saisi ehkäpä kuulua viranomaisille ja luulisi heitä jossain vaiheessa kiinnostavan ja joidenkin ihmettelevän asiaa...kyllä asialle pitäisi jotain tehdä vaikkakaan se ei ole minun asia enkä siihen ole puuttunutkaan vaan suuresti ihmettelen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190