Sytyttäkäämme tänä iltana Karibialaiset-sikarit ja
ryhdytään miettimään miten me suomalaiset voisimme vaikuttaa Kuuban saarron poistamiseen.
Kuubalaiset eivät ole tehneet mitään amerikkalaislle, vaan eläneet rauhassa omalla saarella ja kehittäneet sosialistista ihanneyhteiskuntaansa. Kansan rakastama vallankumousjohtaja Fidel Castro on tilapäisesti
työkyvytön, mutta hänen veljensä on tiukasti
vallankahvassa ja varmistaa ettei kapitalistien
hyökkäyvoimat pääse tuhomaan heidän elämäänsä.
YK ei voi tehdä mitään kuuban auttamiseksi, koska amerikkalaiset hallitsevat tätä järjestöä.
"OLISKO MITÄÄN IDEOITA TARJOLLA?"
MarttyyriMallari-TTt
KUUBA-TUO SAARRETTU PARATIISI
5
331
Vastaukset
- miljoonia pusseissa
Pitäiskö lähteä viemään lahjoitus perille...
- Raul/velipoika
nytte varakeisari.Entäs sitte kun aika jättää molemmista.
- totuus´
Fidel on jo pakastimessa.
- Misi
Kysyppä vaikka niiltä kymmeniltä/ sadoilta tuhansilta vainojen uhreilta, miten kommunismia pitäisi tukea?
Tai kysy maailman mittakaavassa, niiltä kymmeniltä/ sadoilta miljoonilta vainojen uhreilta, varsinkin jos kidutuksilta, pakkotyöstä ym. ovat hengissä selvinneet.
Miten me voisimme tukea tuota ihanaa "paratiisia"?
Mitä voisimme tehdä?Kun kysyn mitä me voisimme tehdä näitten ahkerien Kuubalaisten maanviljelijöiden hyväksi, niin vastaukseksi tulee kapitalistista roskaa.
Kerrataan kysymys:
MITÄ ME VOISIMME TEHDÄ, JOTTA NÄMÄ AHKERAT KUUBALAISET IHMISET EIVÄT JOUTUISI KÄRSIMÄÄN PORVARIEN SAARROSTUKSESTA. VAIKKA HE OVATKIN KOMMUNISTEJA, NIIN HE EIVÄT SILTI OLE UHKA AMERIKAN
KERSKAKULUTTAJILLE. MENIKÖ VIESTINI NYT PERILLE, PERKELE!??
"Jonain päivänä punalippu liehuu suomen eduskuntatalon katolla ja silloin tekin rupeatte ajattelemaan omilla aivoillanne"
MarttyyriMallari-TTt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266