Eihän tuo Tarja ole mitään ilman mestari Tuomas Holopaisen sävellyksiä! Tarja unohdetaan muutamassa kuukaudessa..mahalasku rva Cabulille tiedossa. Uuden biisin rakenne on aivan huono! Mäkin osaisin sitä paitsi laulaa sen biisin samalla lailla..:b Sanottakoon että Tarja oopperapiireissä pelkkä vitsi! Eihän KUKAAN laula oopperaa MIKROFONIN KANSSA! Sitäpaitsi Tarjan tasoisii laulajii löytyy enemmän ku uskottekaan..Ja Nightwish pärjää PAREMMIN kuin vallan mainiosti ilman Tarjaa! Se on todistettu jo liian monta kertaa. NW on ja pysyy huipulla!
Voi hittolainen..
noppa*
4
1049
Vastaukset
- NomeD
Tarja ei koskaan menesty itsekseen. Tuntuu lähinnä säälittävältä yritykseltä luoda uraa kun mokasi kaiken. Pitäisi aina muistaa että bändi on kokonaisuus.
- hhhh*
Joo, ei tollasilla biiseillä ainakaan..
- Nimetön
olen samaa mieltä ei se bändi kaaju vaikka vokalisti vaihtui nihgwist on the best paras hevi bändi mitä suomesta löytyy t nihgwist fani
- fuvk
Anetteko muka hevilaulaja?! heh sieltä tuli taas päivän läppä. Grow up.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857425- 965374
- 2544533
- 444465
- 623227
- 482656
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222338Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292302- 492252
- 412164