Pahimmat töppäyksenne

Yxitypy

Millasia töppäyksiä teille on sattunut? Kertokaa.

Mulle niitä sattuu tämän tästä, koska olen töppäillyt pienen ikäni. Ajatukseni ovat aina jossain muualla, kuin missä pitäisi olla :(

Eilen menin kauppaan, jossa käyn yleensä pyörällä, mut otinkin laiskuuttani auton.
Kaupasta tultuani etsin pyörätelineestä pyörää, eikä löytynyt mistään. Yhdelle mieshenkilöllekin sanoin, et joku on varmaan varastanut pyöräni, ja sitä aikamme yhdessä etsittiin eikä löydetty.
Ei auttanut muuta kun lähteä käveleen kotia kohti kahden raskaan kauppakassin kans, kunnes noin kilometrin käveltyäni muistin et olinkin autolla.

Sen verran oli nolo juttu, etten ole kehdannut, enkä kehtais kertoa tätä kenellekään muulle, kun teille :(

33

1902

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MyNicki

Ei vaitinkaan :)

Pahin töppäykseni oli, kun tänne eksyin Suomi24:n pyörteisiin :))

Mut luulen et, kaikista pahin töppäys olisi jos eron ottasin tästä näin.. :))

• Yxitypy

Kyllä se on parein vaan kulkea polkupyörällä :=))

No eihän tuo sun töppäys kovin paha ollut.
        En usko ettei pahempiakin. Et kehtaa sitä pahinta vaan tunnustaa :=))

Ai mistä eron? Vaimosta, avosellasesta, vai suomi24:stä? :=)

• En edes muista kaikkia, onneksi :).

Kauan kauan sitten hyppäsin uimahallissa, oliko se nyt kolmas vai neljäs hyppylauta, jalat edellä altaseen. Bikinien yläosan toinen olkain valahti olkapäältä ja tissi ehti vilahtaa ennenkuin pulahdin veteen. Kyllä nolotti. Kaverit ehti sen nähdä, kuulin siitä monta kertaa tapauksen jälkeenkin.

Asuin aikoinaan 3-kerroksisessa talossa jossa ei ollut hissiä. Kerran kellarikerroksesta tultuani menin laskuissa sekaisin ja aloin vääntää avaimella tokakerroksen naapurin oven lukkoa. Eihän se mihkään auennut, kokeilin toista avainta. Lopulta huomasin nimikyltin postiluukussa. Kauhistuin kun tiesin että sisällä vanha pariskunta on peloissaan kuka yrittää väkisin murtautua sisälle. Mun oli pakko soittaa ovikelloa. Jäin ovisilmän eteen niin että näkisivät varmasti että se olin minä, koska tunsimme hyvin toisemme.
      Pyysin anteeksi ja selitin että tuli laskuvirhe kerroksissa.

• Yxitypy

mitään, jos olit vielä nuori ja pystyrintainen :=))

Kerron yhden naisystäväni töpin... jos sitä töpiksi voi sanoa.
        Oltiin eräällä kuntoutusviikolla, ja ryhmällämme oli allasjumppa, jota veti mieshenkilö.
        Piti aluksi juosta altaassa paikallaan.
        Naisystävälläni on aika isot rinnat. Huomasin et hänen rintansa olivat valahtaneet uimapuvusta ulos, ja rinnat pomppi paljaana tahdissa veden pinnalla.
        Hivuttauduin hänen lähelleen, ja sanoin asiasta.
        Meinattiin kuolla nauruun. Kaveri sanoi jälestä päin, et mitä mä menin huomauttamaan, kun hän tarkoituksella teki sen, kun oli niin nuori ja komea vetäjä :=))

• Mariet
        Yxitypy kirjoitti:

mitään, jos olit vielä nuori ja pystyrintainen :=))

Kerron yhden naisystäväni töpin... jos sitä töpiksi voi sanoa.
        Oltiin eräällä kuntoutusviikolla, ja ryhmällämme oli allasjumppa, jota veti mieshenkilö.
        Piti aluksi juosta altaassa paikallaan.
        Naisystävälläni on aika isot rinnat. Huomasin et hänen rintansa olivat valahtaneet uimapuvusta ulos, ja rinnat pomppi paljaana tahdissa veden pinnalla.
        Hivuttauduin hänen lähelleen, ja sanoin asiasta.
        Meinattiin kuolla nauruun. Kaveri sanoi jälestä päin, et mitä mä menin huomauttamaan, kun hän tarkoituksella teki sen, kun oli niin nuori ja komea vetäjä :=))

kun olin vielä nuori ja pystyrintainen :). Silti se nolotti koska uimahallissa oli paljon nuorisoa.

Mikä siinä onkin ettei rinnat meinaa pysyä uikkareissa. Ei ole kauaakaan kun uidessa tissit meni minne sattuu. Mulla on kyllä sellanen uikkari joka kastuessa löystyy.

• Yxitypy
        Mariet kirjoitti:

kun olin vielä nuori ja pystyrintainen :). Silti se nolotti koska uimahallissa oli paljon nuorisoa.

Mikä siinä onkin ettei rinnat meinaa pysyä uikkareissa. Ei ole kauaakaan kun uidessa tissit meni minne sattuu. Mulla on kyllä sellanen uikkari joka kastuessa löystyy.

Vaikka ollaanhan me vieläkin pystyrintaisia :=))
        Oliskohan niin, että kylmä vesi supistaa "keuhkoja" :=))
        Uimapukua ei tahdo saada uimaan mennessä millään päälle, mut uimasta tullessa puku tuntuu jopa liian väljältä. Siinä tulee ihan tyttömäinen olo :=))

• norMix evk
        Mariet kirjoitti:

rintauintia? ;-))

• norMix evk kirjoitti:

rintauintia? ;-))

kyllä, rintauintia harrastan ;)). Siltä se näyttää vaikka uisin selkäuintiakin :).

Sitä vaan mietin miten ne miesten palleroiset siellä vedessä käyttäytyy. Meinaako nekin tulla ulos uikkareista?

• norMix evk

hahhah....fiksuja....hehheh...emmekä....hohhoh...toisten....hähähäh...vahigoille...buhahaa....naura:DDD ....Onittelut, olet ylittänyt itsesi jälleen!! :)))

Stoorisi jälkeen tunnen saavutukseni kovin vaatimattomiksi tällä(kin) sektorilla...nooh, ehkä jonkunsortin saavutus oli, kun samalla reissulla loppui bensa kaksi (2) kertaa. Olin menossa kiireellä hammaslekuriin ja mennessä loppui bensa onneksi juuri huoltiksen vieressä. Litran tyhjällä jäänestopullolla hain kiireesti menovettä ja eikun piinapenkkiin. Ja kuten arvata saattaa paluumatkalla loppui bensa taas ja lähes samassa paikassa:)))

• Yxitypy

nauraa... Kyllä se pilkka vielä iskee sunkin nilkkaan. Odotas vaan :=)))

No tuo bensan loppuminen on mulle aika tuttu juttu ajoilta, jolloin rahan puutteen vuoksi joutui tankkaamaan pari litraa kerrallaan.
        Siitä oikeestaan jäänyt sellanen kammo koko autoiluun, että kait siksi nykyään kuljenkin mieluummin pyörällä. Jos kumi puhkeaa, on paikkausrasia aina mukana, ja osaan jopa itse paikata kumin. Auton kumia en osaiskaan :=)))

• norMix evk
        Yxitypy kirjoitti:

nauraa... Kyllä se pilkka vielä iskee sunkin nilkkaan. Odotas vaan :=)))

No tuo bensan loppuminen on mulle aika tuttu juttu ajoilta, jolloin rahan puutteen vuoksi joutui tankkaamaan pari litraa kerrallaan.
        Siitä oikeestaan jäänyt sellanen kammo koko autoiluun, että kait siksi nykyään kuljenkin mieluummin pyörällä. Jos kumi puhkeaa, on paikkausrasia aina mukana, ja osaan jopa itse paikata kumin. Auton kumia en osaiskaan :=)))

"paikkarasiasi" kyljessä että Jenkki? ;-)) Aattelin vaan, että jos ihan virallisesti kumin paikkaa niin tarvitaan paikkarasian lisäksi vähän työkaluja ja pumppu:))

• Yxitypy
        norMix evk kirjoitti:

"paikkarasiasi" kyljessä että Jenkki? ;-)) Aattelin vaan, että jos ihan virallisesti kumin paikkaa niin tarvitaan paikkarasian lisäksi vähän työkaluja ja pumppu:))

Nyt oot jäänyt ajasta jälkeen norMix :=(
        Siinä lukee Airwaves, joka on parasta paikka-ainetta.
        No pumppu tietenkin... ja hohtimet :=)))

• Mil-laN

...typy, mutta mua naurattaa niin että vedet silmistä lentää.:D

Ja äsken vielä törttöilit tuon ovenkolkutusavauksen kanssa.:)

Minä olen törmännyt kirjastossa tolppaan...käännyin poistuakseni lainaustiskiltä ja huomasin otsani olevan tolpassa kiinni...vieressä olevia hiukan hymyilytti...minua ei.

• Yxitypy

Kiitä luojaas, ettet tunne mua livessä. Vedet lentäs silmistä jatkuvasti. Niin tekee mun livekavereillakin :=)))

Aika hyvin oot sinäkin töppäillyt :=))
        Siinäpä se, ettei töppäykset naurata silloin kun ne tekee, vaan jäljestä päin :=))

• NoitaNainen

tuosta Yxtypyn jutusta :)

Mulle kävi toisinpäin, kun yleensä olin kulkenut autolla ja sitten kerran tulinkin kävellen. Töistä pois lähtiessäni kauhistuin paikalleni, parkkipaikalla ei ollutkaan autoa. Huusin poliisia, palokuntaa, ambulanssia, metsästäjiä..vaikka mitä!! Ja syöksyin sisälle työpaikalle huutaen, AUTO ON VARASTETTU soittakaa poliisi!!!

Jostakin nurkasta kuului ykstotinen ääni, sähän tulit jalan !!??!!

*Hiljaisuus*

Että nauratti ja itketti ja vaikka mitä samaan aikaan.

• Yxitypy

jos ei noita kokemuksia olis, olis elämä paljon köyhempää :=))
        Onpahan jotain, mitä muistella kymmenien vuosien päästä, kun olemme vähän vanhempia :=)))

• Synnove.Pullo

Joku taika sai sinut ilmestymään tänne.

Näit ehkä kristallipallostasi että joku oli tällä palstalla nimesi lausunut.

Me tapasimme entisessä elämässäni. Monet tässä nykyisessä - minä mukaan lukien - tervehtivät ilolla viestiäsi.

Ollos tervehditty ja tykätty.

• NoitaNainen
        Synnove.Pullo kirjoitti:

Joku taika sai sinut ilmestymään tänne.

Näit ehkä kristallipallostasi että joku oli tällä palstalla nimesi lausunut.

Me tapasimme entisessä elämässäni. Monet tässä nykyisessä - minä mukaan lukien - tervehtivät ilolla viestiäsi.

Ollos tervehditty ja tykätty.

Miten hyvä olo noista sanoistasi tulikaan

• NoitaNainen
        Yxitypy kirjoitti:

jos ei noita kokemuksia olis, olis elämä paljon köyhempää :=))
        Onpahan jotain, mitä muistella kymmenien vuosien päästä, kun olemme vähän vanhempia :=)))

Hyvät naurut ollaan varmaan saatu me ja monet muutkin omista toilailuista :)

• jane.london

mutta kyllä sai nauraa teidän jutuille..;D

• yötä-

jane. :)

• Yxitypy

kun heräät, ja sitten on sun vuoro kertoa töppäilysi. Naurua pitää riittää myös tälle päivää :=)))

• jane.london
        Yxitypy kirjoitti:

kun heräät, ja sitten on sun vuoro kertoa töppäilysi. Naurua pitää riittää myös tälle päivää :=)))

ja saakelit soikoon!Mut herätettiin puhelimella siis soittamalla siihen.

Vai töppäilyjä pitäisi ihan tässä erikseen kertoa enkö mä jo ole töpännyt?;)

Uimapuvuista puheenollen tuli mieleen eräs reissu urheilun merkeissä.
        Kyseisessä paikassa oli kylpylä ja minä himolotraajana halusin ehdottomasti uimaan sen suuren kansan keskelle,joka lämpimässä vedessä killui niin houkuttelevasti.
        No enhän mä ollut varautunut uimapukuun,mutta nou hätä niitä vuokrattiin.
        Muutamalla markalla sain sellaisen vaaleanpunaisen kokouikkarin jes!
        Ei muuta ku venytin trikoot ylleni ja suihkun kautta altaan reunalle pällistelemään sitä kansan kirjoa.
        Sieltä alkoi katseita sitten nauliutua meikäläiseen päin ah...autuutta:)

Polskuttelin menemään pitkät tovit ja lopuksi sitten saunaan ja suihkuun.
        JUMAkauta kun astuin suihkuhuoneen ovesta sisälle ja näin peilistä alastoman naisen kuvajaisen!
        Se vaaleanpunainen oli märkänä täysin läpinäkyvä:D

• Yxitypy
        jane.london kirjoitti:

ja saakelit soikoon!Mut herätettiin puhelimella siis soittamalla siihen.

Vai töppäilyjä pitäisi ihan tässä erikseen kertoa enkö mä jo ole töpännyt?;)

Uimapuvuista puheenollen tuli mieleen eräs reissu urheilun merkeissä.
        Kyseisessä paikassa oli kylpylä ja minä himolotraajana halusin ehdottomasti uimaan sen suuren kansan keskelle,joka lämpimässä vedessä killui niin houkuttelevasti.
        No enhän mä ollut varautunut uimapukuun,mutta nou hätä niitä vuokrattiin.
        Muutamalla markalla sain sellaisen vaaleanpunaisen kokouikkarin jes!
        Ei muuta ku venytin trikoot ylleni ja suihkun kautta altaan reunalle pällistelemään sitä kansan kirjoa.
        Sieltä alkoi katseita sitten nauliutua meikäläiseen päin ah...autuutta:)

Polskuttelin menemään pitkät tovit ja lopuksi sitten saunaan ja suihkuun.
        JUMAkauta kun astuin suihkuhuoneen ovesta sisälle ja näin peilistä alastoman naisen kuvajaisen!
        Se vaaleanpunainen oli märkänä täysin läpinäkyvä:D

kuinka monelle.. varsinkin mieshenkilölle sait jutun juurta :=))
        Luulenpa että vielä haudan partaalla muistelevat...
        Voi kuinka kaunis olikaan se eräs uimahallin Jane siinä läpinäkyvässä uimapuvussa :=)))

• mayanna

tultuani huomasin, että perskutarallaa, farkkutakki jäi narikkaan. Ravintolan ulkopuolella oli piiiiiitkä jono, jonka ohi sitten huuteluiden, v*ttuilujen ja nyrkinpuintien säestyksellä sain raivattua tieni portsarin luo. Sille sitten humalaisen 'fiksulla' kielellä selittämään, että päästä ny ohi jonon, ku takki jäi sisään, käyn vaan hakemassa sen. Juu juu, kaveri odottaa sen aikaa ulkopuolella. Kauan sain vääntää, ennen kuin luvan antoi, kaverini jäi sitten ulkopuolelle odottamaan.

Minä ravintolaan sisään ja naulakoille. Kesäaika, ja monella ei päällysvaatteita edes ollut. Tässä pienessä, mutta suositussa kesäravintolassa oli olematon narikka, ei vartiointia.
      Takkiani ei näy. Alan hermostua, ja tarkistan uudelleen. Ei.
      Saamari, joku on varastanut sen, ajattelen! Hetken mietin, että laitanko vahingon kiertämään ja nappaan jonkun toisen takin (ei kuulunut tapoihin edes silloin 20 vuotta sitten), siinähän olisi yksi farkkutakki tarjollakin... Poistun kuitenkin sitten vihaisena ilman takkia, tappion kärsineenä ja pauhaan kovaan ääneen kaverilleni kulkiessamme terassin ohi. P*rkeleen varkaat, ihan uuden takin veivät!

Istumme rantakaupungin penkillä ja minulle tulee huono olo. Ja eikun nurkan taa oksentamaan. Samalla alkaa pääni selvitä, ja yökkäilyjen lomassa yritän kaverille sanoa jotain. Khuule... thaishin muuishtaa väärin...

Takki oli kotona narikassa.

• Yksi moka mikä tulee mieleen vielä näin aikojenkin kuluttua, on kun kirjoitin sähköpostin ja lähetin sen väärälle henkilölle. Ei siitä kirjoituksessa kuitenkaan mitään aivan katastrofia päässyt tapahtumaan, ainoastaan kirjoitus oli minulle kiusallinen. Väärän postin saanut henkilö hienotunteisesti pyysi minua lähettämään viestin oikeaan osoitteeseen.

Piinani yltyi käsin kosketeltavaksi siinä vaiheessa, kun väärän postin saanut ja alkuperäinen saaja myöhemmin tutustuivat.

Pientä vihjailua ja piruilua sain kuulla pitkään, onneksi kuitenkin luotin satavarmaksi mailifrendiini ja tiesin hänen pitävän suunsupussa..

• Yxitypy

Mä olen epätoivoisesti yrittänyt vastata teille, mutta kun ei viestit kulje niin ei :=((
      Eikö kukaan tietäis jotain hyvää uutta? Mun mitta alkaa olla jo täys :=((

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      289
      11337
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      415
      3202
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      95
      1808
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      82
      1595
    5. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      72
      1539
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      86
      1066
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      1041
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      927
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      893
    10. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      252
      868
    Aihe