Aluks en oikein tykänny biisitä, mutta nyt oon hulluna kappaleeseen. Se on musta toisiks paras kappale kaikista Briitun kappaleista overprotectedin jälkeen! Tykkääkö kukaan muu kappaleesta?Ite en jaksais odottaa sunnuntaita ku Briitu esiintyy... Tietääks kukaan millon sinkku julkastaan virallisesti USA:ssa ja UK:ssa?
Nyt gimme more
5
488
Vastaukset
- Niin..aivot käyntiin.
Tietävätkö fanit sen?
Gimme more= Anna lisää....Kai. Englannin kieli hakusessa.- En oinkein
tajunnu kommenttias, mutta kyllä maailman riittää millasta porukkaa vaan eli se on ymmärettävää ettei kaikkia tajua.
- zOni,,,,,
Britney esiintyy kyseis biisis stripparina ja toistaa "Gimme more"Gimme more" Niin mieti miks?jenkeis ne kundit heittelee seteleitä niille strippaleille tai jotai...Ihan mahtava biisi!!!!:)):)
- åbogirl
Mäkään en aluksi ihan sulattanu sitä biisiä, mutta oot oikeessa. Se ON todella hyvä!! Mitä väliä yhdellä pieleenmenneellä showlla - jos tää kappale on näin hyvä, niin tuleva albumi voi olla vielä parempi. Ja esitykset paranevat kun Britney pääsee vauhtiin taas.
- In Vegas
Gimme more on luultavasti paras Britneyn biisi ikinä! Siinä on kunnon lataus ja draivi ja mahtava ääni hänellä! Go Britney, go!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184