HEI
Miten nopea on Intellin prossu 2140?
Kuisnopeaa
7
555
Vastaukset
- asasdso
Se on niin nopee et karkaa sun käsist.
Millä kellotaajuudella käytellään.Vakiokelloilla nopeudeltaan ei mikään kummoinen noin samanhintaisten halvimpien Athlon tuplaydin prosessoreiden luokkaa(64X2 3600-3800).
Jos taas tuota ylikellotetaan yli 3GHz:n se on nopeampi kuin Athlon 64X2 6000 .Se edellyttää kyllä sitten hyvää emolevyä ja ehkä parempaa jäähdytystä.Sopivilla komponenteilla tuon E2140 nopeus tuplaantuu.
Vertaile itse:
http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/display/pentium-e2160.html- Jonagold
Kellotaajuus ei kerro kaikkea prosessorin nopeudesta...
Jonagold kirjoitti:
Vertailtaessa samaa prosessoria eri kellotaajuudella se kyllä ilmaisee prosessorin laskennallisen nopeuden jotakuinkin suhteessa kellotaajuuteen.Omien kokemusten mukaan esim. SuperPi
E6400 2,1GHz 26sekunttia
E6400 3,3GHz 18sekunttia
Edellinen pätee tietysti vain jos prosessorit ovat identtisiä muilta specseiltään kuten välimuisti,väylätaajuus jne.
Saman prosessorinkin kesken saadaan nopeuseroa jopa samalla kellotaajuudella kerrointa muuttamalla.
Pienemmällä kertoimellä toimiessaan prosessori on nopeampi väylätaajuuden kasvaessa.- on kyllä ihan totta
Jonagold kirjoitti:
Niinpä tuo on kyllä ihan totta ei aina nuo prossun megaherzit merkitse niin paljoa. Tosin varmaan moni intel prossun omistava pellet tuijottavat aina näitä megaherzejä johan se nähtiin pentium 4 prossujen ja intel celeronejen aikaan vaikka 3.0ghz nämä intelin prossujen megaherzit olit niin amd sempron ja amd ahtlon prossut kusivat pyödän alle nämä intelin prossut paljon pienemmillä kellotaajuksillaan.
on kyllä ihan totta kirjoitti:
Niinpä tuo on kyllä ihan totta ei aina nuo prossun megaherzit merkitse niin paljoa. Tosin varmaan moni intel prossun omistava pellet tuijottavat aina näitä megaherzejä johan se nähtiin pentium 4 prossujen ja intel celeronejen aikaan vaikka 3.0ghz nämä intelin prossujen megaherzit olit niin amd sempron ja amd ahtlon prossut kusivat pyödän alle nämä intelin prossut paljon pienemmillä kellotaajuksillaan.
Paitsi että tunnut tietävän varsin paljon,ei siinä vielä mitään.En minä siitä ole kateellinen mutta miten helvetissä pystyt kirjoittamaan noin pitkiä lauseita ja vielä ajatuskin pysyy kasassa.Jessus
- dawdawdwa
Kaverilla on E2140 kellotettuna 3Ghz:siin ja vakio coolerilla lämmöt on noin 60-75 astetta. Emolevynä tais olla Asuksen P5B.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565390Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212367- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2341576- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3141127Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3061058