Tietääkö kukaan onko Hanoi Rocksilla ollu sellasta biisiä kun "Fallen Angel"? Tiedän,että "Fallen Star" on olemassa,mut haluan varmistaa kyseisen asian.Ja jos on niin millähän albumilla?
Hanoi Rocks...
6
431
Vastaukset
- Särkynyt enkeli
...mutta mun mielestä sellanen biisi Hanoi Rocksilla olis. En kuitenkaan takaa joten älkää haukkuko mua maahan jossen ollut oikeessa, albumista en tiedä millä se on.
- Jere
Fallen Angel ei ole Hanoi Rocksin biisi, tietääkseni. Tosiaan se Fallen Star löytyy Oriental Beatilta..
- jani
Ei oo Hanoi rocksilla sellaista biisiä. Fallen Angel on bändi jossa Hanoi rocksin jätkät soitti Knox nimisen jätkän tausta bändinä. Andy ja Mike soitti siinä sala nimillä.
- Kiinnostaa
jani kirjoitti:
Ei oo Hanoi rocksilla sellaista biisiä. Fallen Angel on bändi jossa Hanoi rocksin jätkät soitti Knox nimisen jätkän tausta bändinä. Andy ja Mike soitti siinä sala nimillä.
Kiitos tiedosta!
- E_D
jani kirjoitti:
Se bändi oli Fallen Angels
E_D kirjoitti:
Se bändi oli Fallen Angels
on olemassa ja hyvä biisi mutta fallen angelista en tiiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012