Kielletty Rakkaus

NoitaNainen

MITÄ SE ON?

Kertokaa kokemuksia?? Onko se tunne vain vai tuntemus??? Onko se kuin hattara huulilla? Onko se usva tai sumu kasvoilla? Tai sateenkaari taivaanrannan takana? Onko se leirinuotio aamuyön tunteina tai tähtikirkas taivas elokuun viimeisinä päivinä? Syyskuun sade, ruska puiden oksilla?

Itku, nauru vai hullu ilme???

35

5543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuunkulkija-

avaa sen pienemmän oven sydämeen, nurkissa vehtaa ja piilottelee. Kisailee tuntojen kanssa jotka turskahtelevat hallitsemattomina estrogeenien ja hormoonien vuolaassa ja täytteisessä virrassa.

On kuin arpeamaton haava suolaisessa, maistuukin kostealta ja vähä-pH:selta, sydämestä leviää aivoihin ja kutistaa ne pieneksi rusinaksi jossa ei liiku lopuksi kuin yksi ajatus; tätä täytyy saada lisää.
      Ei siihen auta permanentti, ei parranajo, käherrystä kukaan ei lie koettanut.

Parasta sytyttää kynttilä, viimeisen järjenpäivän muistolle, toivoa elämässä parempaa ja tietää ettei niin käy. Poltteinen sielu huutaa rakkautta jota ei aikaisemmin ole saanut tietämättä mitä se on koskei aikaisemmin ole saanut.

Katkeroituneen oloinen viini lievittää ja saa unohtamaan hetkeksi kaiken mutta kohta vulvahtavat tunteet jälleen pintaan, pienten rusinankokoisiksi kurttaantuneiden aivojen tuottamat, rakkaudettomuudesta riutuneet, kohta häviävät kokonaan, jää vain tyhjiö, loppumaton elämän säilö johon kurttaantuneet sielut lopuksi ajetaan. Sinne ne säilötään, samalle hyllylle suolakurkkujen kanssa, joku löytää ne vielä.

Valokytkimen napsahdus sammuttaa jääneenkin valon. Ja kellarissa on pimeää.

Tätä kirjoittaessani Jänis katsoo minua vierestä. On uskaltautunut taas pubiini. Tuijottaa ja ihmettelee ihmisen omituista oloa. On jäävuorisalaattinsa ansainnut, jaksoi kuunnella vuodatusta kumman ihmisen suusta, yön hetkellä, kaikkialla ympärillä tummaa synkkyyttä.

• NoitaNainen

ja maa lähti jalkojen alta tuota lukiessani. Ei tuon tyhjentävämmin asiaa voisi ilmaista. Ja kuinka onnellinen olenkaan, kun juuri sinä Kuunkulkija sen kirjoitit. Eihän kukaan muu tosin tuommosia sanoja osaisikaan sormenpäistään ulos päästää.

• Kuunkulkija-
        NoitaNainen kirjoitti:

ja maa lähti jalkojen alta tuota lukiessani. Ei tuon tyhjentävämmin asiaa voisi ilmaista. Ja kuinka onnellinen olenkaan, kun juuri sinä Kuunkulkija sen kirjoitit. Eihän kukaan muu tosin tuommosia sanoja osaisikaan sormenpäistään ulos päästää.

joka saa ihmisen tekemään kaikkea hullua. Tutkimuksissani olen keskittynyt kärpässienien ryöppäämiseen.

Olen koettanut opettaa Jänikselle paria käsimerkkiä ja tuntuu oppivan. Kaksi sormea ylöspäin ja se tietää saavansa jäävuorisalaattia, toimii. Lausumalla hiljaisella äänellä "tule, tule, tule, se tulee lähelle. Kuinka samanlainen onkaan ihminen ja eläin!

Seuraavaksi opetan sitä loikkimaan vierellä ja pysähtymään ennen suojatietä.

• Mutta myös näitä.
      Kuin tuulen sively ihon pintaa, viipyy eikä tahdo poistua. Tuuli vain kiihtyy...aika pysähtyy. Itkua naurua...
      Jospa sielusi mittaamaton kauneus on minut sokaissut.

Laitan tähän alle runon. Tekijää en valitettavasti tiedä:

"Rakas, kerro mun kauanko täytyy nämä tunteeni piilottaa.

Enkö milloinkaan vaikka niin tahdon niitä maailmalle huutaa saa.

En tiedä kauanko jaksan, tänään kestin, ehkä huomenna en.

Vaan aina kun silmiisi katson olen pyyteettä onnellinen. Huulin hellin kun kuiskaat sä mulle että minua rakastat.

Olen itsekäs varmaan kun mietin
      - rakastat, vaiko haluat.

Vaan kun kätesi kaulaani kiertyy ja syliisi painaudun.

Sydän laulaa kuin haljeta voisi
      - olet mun, olet mun, minä sun."

• mitä kielletty rakkaus on. Onko se sitä että rakastuu varattuun henkilöön?
      Itse olen aikoinaan rakastunut pariinkin mieheen ja kun kuulin heidän olevan jo varattuja loppui rakkauteni siihen. Jokin sisäinen mekanismi kieltää tuollaiset ajatukset taikka mielihalut.

• MyNicki

sanonta nykyjään :)

Ihminen kun aikansa katsoo niin se saattaa rakastua siihen katsottavaan ja tulee tarve koskeakkin siihen rakkautteen...vaik se olis toisen "omaa"..sellainen näkymätön sääntö jota ei kirjoissa kielletä..tai juu, Älä himoitse lähimmäisesi omaisuutta...tarkoittikohan ihmistä?

Rakkaus on tarve meille ja sen toteuttamiseen käytämme konsteja moneja, vaik se olis kiellettyä, mutta se on vain sitä alussa ja sit voi pyyhkäista sen kieletty sanan pois kun se "kielletty" paljastuu, jää vain rakkaus jälelle siihen asti ku tulee se kielletty katse...taas :)

• mayanna

muutaman vuoden takaa:

Ikävän
      voi haudata aikaan

Ajan lahottavat madot
      syövät elävältä
      kaluavat kaiken putipuhtaaksi
      mutta eivät kivutta
      Aika ei anna puudutusainetta
      ei piikkiä
      ei turruttavaa voidetta
      ei rauhoittavaa pilleriä
      Joka hetki voi kuulla
      kaipuun nakerruksen
      säälimättömän
      tasaisen
      kuin sekuntikellon tikityksen

Hienotunteisuudesta piittaamattomana
      aika riisuu minusta kaiken
      kunnes olen ilkialasti
      maan armoilla
      Äiti maan
      jonka syliin saan käpertyä
      avuttomana
      kuin siemen
      josta elämäni sai alkunsa

Kun minussa ei enää ole mitään
      saan vihdoin levätä
      uskallan taas muistaa

Mutta aika ei paranna
      ei tätä kipua

• BadMyntton

ikuisesti kun olin vielä 16-vuotinen pojanrakkula ja rakastuin silmittömästi käsityönopettajaani Penttiin. Se oli kuin unta. Eräänä päivänä kun oli hiomassa linnunpönttöä Pentti kulki takaani ja livautti minua sellaisella rimalla pyllylle hellästi ja se oli menoa se. Siitä lähtien Pentti oli mielessäni päivin öin. MInä tiesin, että me emme saa, mutta en mahtanut itselleni ja tunteilleni mitään. Kerran päivän päätteeksi Pentti antoi minulle tapansa mukaan "jälki-istuntoa" ja suuri kun minun amisviikseni koskettivat Pentin Harley-partaa rehtori astui ovesta sisään. Yritimme selittää, mutta mikään ei auttanut. Pentti sai siirron kentänhoitajaksi ja minut erotettiin määräajaksi koulusta. Yhä vielä tänäkin päivänä kun näen linnunpöntön, mieleeni hiipii tuo haikea tunne, joka sai aikoinaan finnini purskahtemaan kiihkosta.

• sanan säilä

hallussa, jatka samaan malliin :-D

• miksi rakastuit minuunkin. Jos katsoit (tietenkin katsoit) kuvaani kalleriassani niin siellä partani rehottaa. Kuvaus hetkellä en ollut muistanut ajaa sitä ja likkanikin sanoi että partasi kutittaa kun annan hänelle hyvänyön pusun.

Mites sen ajan ku likka käyttää höylääni kainalojensa ajeluun ja se on ihan tylsä. Aina saa olla ostamassa muka uutta. Käyttäköön ite sitä vanhaa.Höh....

• BadMyntton
        Nittaminax kirjoitti:

miksi rakastuit minuunkin. Jos katsoit (tietenkin katsoit) kuvaani kalleriassani niin siellä partani rehottaa. Kuvaus hetkellä en ollut muistanut ajaa sitä ja likkanikin sanoi että partasi kutittaa kun annan hänelle hyvänyön pusun.

Mites sen ajan ku likka käyttää höylääni kainalojensa ajeluun ja se on ihan tylsä. Aina saa olla ostamassa muka uutta. Käyttäköön ite sitä vanhaa.Höh....

sinä voitkin olla niin oikeassa! Kuvasi toi elävästi mieleeni nyt jo edesmenneen isoäitini, joka esiintyi moskovan sirkuksessa yhdessä kaksipäisen kääpiön kanssa. Kuvasi sai muistoni heräämään ja muistankin kun leikimme isoäidin kanssa sellaista aarteen etsintää. Isoäiti piilotti aina partaansa herkkuja ja leluja, joita minä sitten käsikopelolla ja silmät sidottuina etsin. Isoäidin parta oli aina niin pehmeä ja turvallinen ja täynnä yllätyksiä...

• jane.london

ja nelinkontin menoa se olikin siitä saakka.
        Kiellettyä..no kysy raipan omistajalta;)
        Finnit tuli puristettua jo teinarina,mutta mustapäät odottaa suurempaa käsityötä;D

• jane.london

mieltä,ettei rakkaudessa ole mitään kiellettyä.
      Kiellettyä on vain ihmisten välistä moraalista normitusta ja kulttuurisidonnaista lain noudattamista.
      Tietysti pakkohan meille on jonkun rajat asettaa,ettei meno menis ihan eläimelliseksi;D

• Ak:n lapio

Ainakin keskustelussa. Sitä voi kiertää kuin kissa kuumaa puuroa, ja kieltää kolmasti, ennen kuin kukko aamulla laulaa. Ja aina joku uuttukyyhky tai herranpiaksu hogaa, että vene män kiville.

Tietysti oman pöydän putsaaminen on juttu ihan eriksen.

• Kuunkulkija-

paitani kahviseksi. No onneksi pesukone toimii halvemmalla yösähköllä tähän aikaan. Uuttukyyhky... perskuti vieköön...

Kuunkulkija- kirjoitti:

paitani kahviseksi. No onneksi pesukone toimii halvemmalla yösähköllä tähän aikaan. Uuttukyyhky... perskuti vieköön...

terminologina ymmärrät kuin varovainen tulee olla , "om man hörppäde sumppi," kuten Svedbergin vähäpoika asian sanoisi.

Minun ornitologinen vihneeni perustuu profeettakonsistorin tulkintaan eilisestä kadonneesta keskutelupalasesta.

Saattaa aavistaa sen, minkä lepakkotirrillisen yhdistyksen luvalla päästin haavista.

Mutta varmoihin päiviin, ei coittus interruptukseenkaan kannata luottaa. Maalima on täynä hienoja ihmisiä, joita ei ole tarkoitettu siittää.

• hurlumi

...rakkaus on aina kaaos, jonka riemulla otan vastaan. Liekö olemassa kiellettyä rakkautta, ainoastaan jokaisen henkilökohtaisia moraalikriteerejä omien tunteidensa säätelyyn?

Luulen, etten esimerkiksi koskaan voisi ihastua/rakastua ystävättärieni miesystäviin/miehiin, enkä myöskään naimisissa olevaan mieheen. Tässäkin luulen enemmän omalla kohdallani olevan kysymyksen itsesuojelusta. Eikä luuloni ole koskaan ollut tiedon väärti.

Ilmeistä se on minulle loppumaton hymy huulilla. Ja hattaraa, totta kai!

• hurlumi

Minulle rakkaus on aina kaaos, jonka riemulla otan vastaan. Liekö olemassa kiellettyä rakkautta, ainoastaan jokaisen henkilökohtaisia moraalikriteerejä omien tunteidensa säätelyyn?

Luulen, etten esimerkiksi koskaan voisi ihastua/rakastua ystävättärieni miesystäviin/miehiin, enkä myöskään naimisissa olevaan mieheen. Tässäkin luulen enemmän omalla kohdallani olevan kysymyksen itsesuojelusta. Eikä luuloni ole koskaan ollut tiedon väärti.

Ilmeistä se on minulle loppumaton hymy huulilla. Ja hattaraa, totta kai!

PS. Jos tämä viestini nyt tulee kahteen kertaan, niin vika ei ole luonnollisestikaan minussa, vaan halavatun Eniron tekniikassa. Toisaalta viis tekniikasta, kun tunne pelaa.

• kieltää rakkautta? Paremminkin saattaisi kysymys olla, mitä rakkaudellani teen.

Kieletyn rakkauden käsite on nähdäkseni sidoksissa kuhunkin aikakauteen, kulttuuriin ja valitseviin olosuhteisiin. Se, mikä joskus on ollut kielettyä, on nyttemmin sallittua.

Tarkoittanet tässä aloituksessasi luulakseni rakastumista jo suhteessa olevaan?

Kuitenkaan ei edes tälläista rakkautta, voi tarkastella, kuin tapauskohtaisesti.

Ihmisten tarpeet, olosuhteet, ajattelu ja elämän arvot saattavat hyvinkin muuttua suhteen alkuajoista. Kuka saattaisi ajatella heittävänsä sen ensimmäisen kiven? Kysyinpä vain.

• Jos nyt pitäisi jokin kokemus kirjata omasta kielletystä" rakkaudesta, niin tässä:

Rakastuttuani huomattavasti itseäni nuorempaan mieheen koko arvomaailmani keikahti kerralla.
        Vaikka tunteidensa laatua yritti kaikilla mahdollisilla järjellisillä selittyksillä mitätöidä, niin mikään ei auttanut. Lopulta oli vain sallittava itselleen lupa hypätä "tuleen" kävi, miten kävi.

Enkä sitä kokemusta mistään hinnasta möisi, en vaihtaisi.
        Melkeimpä olisin valmis suosittelemaan kaikille naisille, jossain elämänsä vaiheessa tätä samaa.
        *vaipui nirvanisiin muisteloihinsa*

• NainenKirjoittaa kirjoitti:

Jos nyt pitäisi jokin kokemus kirjata omasta kielletystä" rakkaudesta, niin tässä:

Rakastuttuani huomattavasti itseäni nuorempaan mieheen koko arvomaailmani keikahti kerralla.
        Vaikka tunteidensa laatua yritti kaikilla mahdollisilla järjellisillä selittyksillä mitätöidä, niin mikään ei auttanut. Lopulta oli vain sallittava itselleen lupa hypätä "tuleen" kävi, miten kävi.

Enkä sitä kokemusta mistään hinnasta möisi, en vaihtaisi.
        Melkeimpä olisin valmis suosittelemaan kaikille naisille, jossain elämänsä vaiheessa tätä samaa.
        *vaipui nirvanisiin muisteloihinsa*

..juttu ;) Ollaankohan me tavattu? ;D

• NoitaNainen

Viimeksi, kun vilkaisin ketjua, se oli pidempi. Onko ketju katkennut, joku ajanut kiville, pusikkoon pyörällään? Aikoinani itse ajelin himmeillä valoilla tai itseasiassa täysin pimeillä katajapuskakivikkoon mäkeä alaspäin tullessani.

Lienkö silloin ollut rakastunut?

Otsikon toinen versiokin on hävitetty maan tasalle, kielletyllä rakkaudella ei olekkaan mitään tekemistä noiden tuntemuksien kanssa vaan samat voi kohdata missä ja milloin vaan minkälaisen rakkauden kanssa tahansa.

Älkää ottako minua todesta, syön voimakasta kortisoonia ja ajan ja paikan taju välillä hämärtyy sekä mieli irtaantuu kehosta. Lisäksi esiintyy erilaisia hallusinaatioita ja maanisdepressiivisiä irvistyksiä sekä noitamaisia ääntelyjä. Ääni on jo mennyt, mutta kuulo pelaa loistavasti. Korvissa pauhaa Imatran koski. Näköä on vielä tallella, koska näen naputella näitä näppäimiä.

Yrittäkää ymmärtää :)

Toissapäivänä, viikko sitten tai pari vuotta takaperin se pitempi, katkaistu vitja.

Ihmiskunnalla on kummallinen taipumus jättää merkkinsä tuhoamalla ja hävittämällä - monasti vetoamalla rakkauteen - monasti vihaan ja kostoon.

Feikkaus on vaivannut lifeä, siitä pätkät. Feikin tajun on sotkenut päässän vellova pissi, johon skeida patoaan pukkaa.

Minun päässäni takoo pianistin soinnut. Tulin juuri talven näytelmän harjoituksista.

Otsikon rakkaudesta ehkä myöhemmin. Jaksamista.

• Kuunkulkija-

loistavasti. Hauskoja katoamisia vaikkei niissä ollut mitään hyvän maun vastaista. Nuo tietty vähentävät näppäimistönkäyttöintoa. Yritän ymmärtää niin että korvissa savuaa ja verenkierto kohisee kuin Kuusamon koskissa. Ai mutta yht'äkkiä ymmärränkin että ymmärrän helposti. Ei tarvitsekaan pinnistää ja puristaa. Aah, mikä helpottunut olo.

Katajaan kapsahtamisessa täytyy muistaa että ne ovat rauhoitettuja. Miten katajalle kävi? Tokeniko se siitä?

Katajista puheenollen, jos istutan tontille muutaman katajan niin saanko kaataa ne muutaman vuoden kuluttua? Niitähän ei olisi jos en istuttaisi niitä.
        Asia painaa mieltäni jatkuvasti enkä saa nukuttuakaan kun koko ajan ajattelen asiaa. Kysyin asiaa poliisilta mutta pyysi kääntymään sen puoleen joka lain on laatinut. Huomasin että laatijoita oli kymmenittäin enkä enää tiedä mitä tehdä. Poliisi jolta kysäisin oli kyllä sen näköinen että varmasti päästyään kammarille takaisin alkoi valmistelemaan sellipaikkaa minulle.

• Synnove.Pullo
        Kuunkulkija- kirjoitti:

loistavasti. Hauskoja katoamisia vaikkei niissä ollut mitään hyvän maun vastaista. Nuo tietty vähentävät näppäimistönkäyttöintoa. Yritän ymmärtää niin että korvissa savuaa ja verenkierto kohisee kuin Kuusamon koskissa. Ai mutta yht'äkkiä ymmärränkin että ymmärrän helposti. Ei tarvitsekaan pinnistää ja puristaa. Aah, mikä helpottunut olo.

Katajaan kapsahtamisessa täytyy muistaa että ne ovat rauhoitettuja. Miten katajalle kävi? Tokeniko se siitä?

Katajista puheenollen, jos istutan tontille muutaman katajan niin saanko kaataa ne muutaman vuoden kuluttua? Niitähän ei olisi jos en istuttaisi niitä.
        Asia painaa mieltäni jatkuvasti enkä saa nukuttuakaan kun koko ajan ajattelen asiaa. Kysyin asiaa poliisilta mutta pyysi kääntymään sen puoleen joka lain on laatinut. Huomasin että laatijoita oli kymmenittäin enkä enää tiedä mitä tehdä. Poliisi jolta kysäisin oli kyllä sen näköinen että varmasti päästyään kammarille takaisin alkoi valmistelemaan sellipaikkaa minulle.

Jäi sitten vielä vaivaamaan mieltäni se, että jospas ne istuttamasi katajat - joita kenties et saa kaataa - kenenkään huomaamatta kaatuvat itsekseen niin syntyykö siitä Ääni jos ei sitä kukaan kuule?

Nyt on Synnolla taas paljon fundeerattavaa :D.

• Kuunkulkija-
        Synnove.Pullo kirjoitti:

Jäi sitten vielä vaivaamaan mieltäni se, että jospas ne istuttamasi katajat - joita kenties et saa kaataa - kenenkään huomaamatta kaatuvat itsekseen niin syntyykö siitä Ääni jos ei sitä kukaan kuule?

Nyt on Synnolla taas paljon fundeerattavaa :D.

niin ainahan voi käyttää kuulosuojaimia. Silloin ei tarvitse tietää lähtikö ääntä.

Tuosta katajien kaatamattomuudesta, jos niitä on tontilla paljon ja ne lisääntyvät ja niitä ei saa kaataa niin eihän tänne kohta mahdu edes kävelemään. Katajat vaan rehottaa tiiviinä metsänä. Sinne kun sekaan menee niin koskaan ei löydä ulos metsästä.

• NoitaNainen
        Kuunkulkija- kirjoitti:

olivat syvällä, mutta traumat kolarista vieläkin syvemmällä. Hiukset saivat uuden ilmeen sekä mustelmien peittämät käsivarret saivat ihmetyksestä selällään olevia silmäyksiä kanssaeläjiltä :)

Miksi ne katajat pitäisi kaataa? Saahan niistä toki hyvän saunavastan kovaihoiselle, mutta kannattaako niitä istuttaa vain sen takia, että saa kaataa lakia rikkomalla?? Niin vaines, kun et saanut vastausta perimmäiseen kysymykseen. Menisit sinne selliin oikein menemällä, niin aikasi kun huutelisit kysymyksiä, kyllä jonkin vastauksen saisit. Tai piikin.

Tälläkään vastauksella ei nyt päästy puusta pidempään. En ollut kyllä menossakaan korkeammalle, kun on korkeanpaikanleiri..eikun kammo.

• Synnove.Pullo
        Kuunkulkija- kirjoitti:

niin ainahan voi käyttää kuulosuojaimia. Silloin ei tarvitse tietää lähtikö ääntä.

Tuosta katajien kaatamattomuudesta, jos niitä on tontilla paljon ja ne lisääntyvät ja niitä ei saa kaataa niin eihän tänne kohta mahdu edes kävelemään. Katajat vaan rehottaa tiiviinä metsänä. Sinne kun sekaan menee niin koskaan ei löydä ulos metsästä.

oli vaan ei näytä olevan enää - tai tällä toimintavarmuudella mitä tämä serveri tarjoaa 50/50 mahdollisuus että jostain vielä pompsahtaa esiin tai sitten ei (vaikka tämä asiahan ei tähän kuulu) - niin oli avaus ikivanhasta aiheesta että jos puu katuu niin syntyykö siitä ääni vaikka kukaan ei sitä kuule.

Mutta kyllähän sinä sen arvasitkin.

Siitäpä sitten veistelin vistin eli vitsin eli viestin.

Jonain päivän kenties saan jotain ymmärrettävääkin aikaiseksi.

*Ken kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa*.

• Kuunkulkija-
        Synnove.Pullo kirjoitti:

oli vaan ei näytä olevan enää - tai tällä toimintavarmuudella mitä tämä serveri tarjoaa 50/50 mahdollisuus että jostain vielä pompsahtaa esiin tai sitten ei (vaikka tämä asiahan ei tähän kuulu) - niin oli avaus ikivanhasta aiheesta että jos puu katuu niin syntyykö siitä ääni vaikka kukaan ei sitä kuule.

Mutta kyllähän sinä sen arvasitkin.

Siitäpä sitten veistelin vistin eli vitsin eli viestin.

Jonain päivän kenties saan jotain ymmärrettävääkin aikaiseksi.

*Ken kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa*.

ja snaijasin ja siihen edellinen häröilemisenikin perustui, jos ei kuule ei tarvitse välittää, yhdentekevää.

Kuulitko viimeisen juorun? NoitaNaisella on kuulemma katajanrikkojan maine. Kerskui tuossa yhdessä viestissä vahingoittaneensa katajaa itseään ja polkupyörää hyväksikäyttäen. Täytyy puhua vähän hiljempaa ettei se kuule. Lähettää muuten sammakot perään meille. Jos jostain niistä tulee prinssi niin sulle se käy ja jostain niistä jos tulee prinsessa niin mulle se käy. Tietty täytyy pussata ensin sellaista, siis sammakkoa.

• Synnove.Pullo
        Kuunkulkija- kirjoitti:

ja snaijasin ja siihen edellinen häröilemisenikin perustui, jos ei kuule ei tarvitse välittää, yhdentekevää.

Kuulitko viimeisen juorun? NoitaNaisella on kuulemma katajanrikkojan maine. Kerskui tuossa yhdessä viestissä vahingoittaneensa katajaa itseään ja polkupyörää hyväksikäyttäen. Täytyy puhua vähän hiljempaa ettei se kuule. Lähettää muuten sammakot perään meille. Jos jostain niistä tulee prinssi niin sulle se käy ja jostain niistä jos tulee prinsessa niin mulle se käy. Tietty täytyy pussata ensin sellaista, siis sammakkoa.

polkypyörällä on ajettu. Pahempaankin, etten sanoisi.

Pari vuotta sitten tapahtuneesta oikaisuyrityksestäni aiheutunut mäen alas kieriminen polkupyörää taluttaen (vaikeusaste 3 ja 1/2 volttia niskat taittaen) on saanut minut hieman varovaisemmaksi ko. kulkuneuvon kanssa.

No polvi siinä vain meni ruvelle ja avaimet hävisivät. Mutta esim. housut eivät revenneet ja avaimetkin löytyivät. Ja kotiini sisälle pääsin ratsuväen avulla.

Iloliemistä en silti luopunut.

• jane.london
        Synnove.Pullo kirjoitti:

polkypyörällä on ajettu. Pahempaankin, etten sanoisi.

Pari vuotta sitten tapahtuneesta oikaisuyrityksestäni aiheutunut mäen alas kieriminen polkupyörää taluttaen (vaikeusaste 3 ja 1/2 volttia niskat taittaen) on saanut minut hieman varovaisemmaksi ko. kulkuneuvon kanssa.

No polvi siinä vain meni ruvelle ja avaimet hävisivät. Mutta esim. housut eivät revenneet ja avaimetkin löytyivät. Ja kotiini sisälle pääsin ratsuväen avulla.

Iloliemistä en silti luopunut.

hiukka hurmiossa iloliemellä kostutettuna meno tuntuu kuin ei pyöränsarvia olisikaan;D

Kerran tässä kesällä sain nähdä kuinka ylimaistissa ollut kaveri joutui kävelemään pyöränsä vieressä.
        Askel eteen ja kolme taakse.
        Aika hankalaa noin niinku pyörän kanssa.
        Mietinkin kumpi taluttaa toistaan pyörä vai heppu?
        Selvisihän se.
        Kuin hidastetussa filmissä hepun pyörä teki tenät ja lakkasi olemasta tukihenkilö.
        Pyöränä olisin kyllä loukkaantunut hepun tyrmistyttävästä päälletulosta kaiken jo antaneena:D

• Synnove.Pullo
        jane.london kirjoitti:

hiukka hurmiossa iloliemellä kostutettuna meno tuntuu kuin ei pyöränsarvia olisikaan;D

Kerran tässä kesällä sain nähdä kuinka ylimaistissa ollut kaveri joutui kävelemään pyöränsä vieressä.
        Askel eteen ja kolme taakse.
        Aika hankalaa noin niinku pyörän kanssa.
        Mietinkin kumpi taluttaa toistaan pyörä vai heppu?
        Selvisihän se.
        Kuin hidastetussa filmissä hepun pyörä teki tenät ja lakkasi olemasta tukihenkilö.
        Pyöränä olisin kyllä loukkaantunut hepun tyrmistyttävästä päälletulosta kaiken jo antaneena:D

taitaa olla sielu ja tahto. Polkupyörät ovat ainakin kovin itsepäisiä kulkusuunnan suhteen. :DDDDD

Ja pienenä vinkkinä voin kertoa että alikulkutunneliin EI kannata oikaista nurmikoitua rinnettä alas vaan kuuliaisesti kiertää asfltoitua osuutta pitkin. Kunnan isät ovat viisaudessaan tehneet sen huomattavasti loivemmaksi.

• NoitaNainen
        Kuunkulkija- kirjoitti:

näen, kuinka liuta sammakoita on tulossa ovellenne jo, että turha kuiskailla. Sekä tyttö-että poikamerkkisiä. Prinssit ja prinsessat ovat taikomisessa kovan työn takana, varsinkin, kun olo ei ole aivan terävin. Mutta sammakoita joka tapauksessa. Tehkää vaikka lientä :)

Katajaan kapsahtamisessa oli liian korkea kuuseen kurkkottamisen teko.

• jane.london

kokeilla.
      Kaikki ovat sitten menneisyyden vankeja.

Ketjusta on poistettu 116 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 4 kuoli kolarissa

Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.
      Joensuu
      269
      10884
    2. Suomea odottaa karu kohtalo

Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.
      Maailman menoa
      407
      3003
    3. Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa

Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei
      Ikävä
      92
      1708
    4. Mikä on lempikuvasi

Kaivatustasi?
      Ikävä
      82
      1535
    5. Kuka on oikein

Kaivattusi?
      Ikävä
      64
      1419
    6. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      77
      989
    7. Onko kenelläkään tästä tietoo?

https://www.haapavesi-lehti.fi/artikkeli/lukijalta-ilkka-repo-etsii-nimettoman-kirjeen-lahettajaa Olisi tärkeä saada te
      Haapavesi
      41
      971
    8. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      73
      887
    9. Ihastukselleni

Kun viimeksi nähtiin, niin sisälläni repesi myrsky ja salamat iskivät kuin rajuilma. En halunnut katsoa sinua, en halunn
      Ikävä
      21
      833
    10. Ovatko miehet niin heikkoja ja lahjattomia, etteivät siedä tasa-arvoa?

Muutenhan ei ole mitenkään perusteltavissa, miksi miesten pitäisi saada etuoikeuksia ja etumatkaa. Sehän tarkoittaisi, e
      Maailman menoa
      246
      817
    Aihe