Jännä, miten moni ei hallitse medialukutaitoa... Britneystä on puhuttu sekopäänä, rupsahtaneena ja toivottamana ex-tähtenä, josta ei ole enää mihinkään ja josta on julkaistu tietoisesti vähemmän maarittelevia kuvia, joita onkin hyvin saatu, koska Britney on liikkunut ilman muotivaatteita ja meikkejä välittämättä yhtään, miltä näyttää.
Tänään sitten nähdään, kun Britney on töissä, miten upealta "entiseltä itseltään" hän näytää, ja osaa edelleen vetää shown kuin shown.
Tänään on VMA-päivä!
Go Britney!
2
278
Vastaukset
- gimme gimme gimme
tuo show tulee amerikan aikaan? Haluaisin kovasti nähä shown, mutta en pysty! Eiköhän youtubeen tulee sit aika pian video briitun esityksestä!! Tsemppiä hänelle.
- alkaa suomen aikaa
klo 04:00, eli aamulla näet britneyn esityksen netistä ;)
perjantaina saavuttuaan las vegasiin britney kävi testaamassa ja lämmittelemässä mtv vma:n lavalla.. vapaalla britney on totuttu nyt näkemään vähän sekamelskan oloisena, mutta töissä hän on aina se rautainen ammattilainen:
http://www.mtv.com/news/articles/1569207/20070908/spears_britney.jhtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244