Vaimo ei halua.

Ahdistunut

Missä vika, olemme olleet naimisissa n.7kk, missään vaiheessa suhteessamme ei ole ollut intohimoista seksiä ja oikeeta kiihkoa. Ja silloin kun minä haluan niin vaimo ei halua ja toisin päin, ei vaan jaksa kiinnostaa seksi illalla väsyneenä hämärässä huoneessa samassa asennossa..kerrasta toiseen, se tuntuu niin väkinäiseltä..Kun siinä ei ole mitään intohimoa.

Olen yrittänyt yllättää vaimoni monella eri tavalla, voi sanoa että kaikkeni olen tehnyt että seksielämämme menisi parempaan suuntaan. Vaimoni on viidennellä kuulla raskaana, tiedän että se voi vaikuttaa asiaan, mutta ei näin paljon.

Enkö osaa tyydyttää vaimoani oikein? EIKö hän rakasta minua?Vai mikä on syy´nä, kertokaa naiset..Kiitos jo etukäteen.

12

3780

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järjellinen

Se että vaimosi on raskaana, voi hyvinkin vaikuttaa noin paljon ja olla syy haluttomuuteen, Hormonit ovat katsos siitä hurjia, että ne vaikuttavat niin paljon kaikkeen.

• MarkiisiDeFuckingÅmÅl

menitte naimisiin, oliko edes suhteen alussa kiihkeämpää?

• kirjoitit

jo vastauksen. Kirjoitit että kun sinä haluat niin vaimo ei halua ja kun vaimo haluaa niin sinä et halua. Siinäpä se. Mieti miksi et halua vaimoasi? Vaimollasi syy siihen ettei hän halua sinua on ehkä samanlainen. Teiltä kummaltakin puuttuu intohimo toisiinne. Valitettavasti. Siis valitettavaa tulevan lapsen kannalta.

• se loppuu...

Kokonaan kunhan saatte sen lapsen.Meillä pieni poika ja siihen loppui seksi.Selibaatissa kohta 1,5v.

• Mieslukija

Kyllä se syy siihen miksei teillä ole seksiä on se että vaimosi on raskaana. Kyllä raskaanaoleva nainen on kuuma pakkaus ja hänkin haluaa seksiä. Mutta ota huomioon että hän on nyt väsynyt joten anna hän olla rauhassa. Kyllä se seksi sitten tulee. Ei raskaana oleva nainen ole mikään panopuu vaan sen takia että sinä haluat!!!!

• Rahikaisella!!!

Otan osaa!!! Itsellänikin on vaimo raskaana (Ollaan oltu naimisissa 2,5 v. ja toinen raskaus) kohta 8:lla kk:lla ja on kyl ollut petipuuhat nihkeitä. Jos jollakin raskauden aikana homma paranee, niin meillä se pahenee. En voi sanoa et meilläkään on ollut koskaan mitenkään älyttömän intohimoista nuo hommat, mut pitää nauttia aina
      sillon kun vaimo antaa. En oo koskaan ite antanut pakkeja vaimolleni jos se on halunnut rakastella, koska ne on harvinaista herkkua. Eli kyllä mies pystyy vaikka keskellä parhaita yöunia antamaan jos vaan vaimo tahtoo, jos se muuten pihtailee.

Tsemppiä nyt kuitenkin yrityksiisi, mut omasta kokemuksesta voin sanoa, et kyl se helpottaa parin kuukauden kuluttua synnytyksestä viimestään (toivottavasti).

• enää pysty

"Eli kyllä mies pystyy vaikka keskellä parhaita yöunia antamaan jos vaan vaimo tahtoo, jos se muuten pihtailee."

Ei enää pysty. Tuntuu että hän loukkaa, jos meinaa antaa. Nyt on rakkaus kortilla.

Kesällä en saanut kuin kerran. Toinen kerta jäi kesken, kun luottamusta ei enää synny. Kertaakaan ei ole aloitetta tullut. Useita kertoja pakit.

Seksistä menee kaikki ilo jos se tuntuu pelkästään siltä että vaimoke antaa pelkästä velvollisuudesta, silloin kun antaa, tai jos se tuntuu siltä että hän kerrankin sallii itsensä antautua "alamaiselle". Kyllä se niin on että Mies ei naista rakastele ellei nainen itse miestä himoitse. Huoria voi nussia tai vetää käteen, mutta rakastellessa pitää mukana olla nainen joka haluaa samalla tavoin miestä kuin mies naista, koko ajan 24/7.

Huorilta näyteltyä "rakkautta" saa tunnin kerrallaan, en kaipaa sitä että vaimokkeeni on samanlainen.

Pihdatkoot tästä lähtien niin paljon kuin huvittaa, ei tarvitse vittuilla ja valittaa puutetta kun mies ei enää suostukaan temppuiluihin. Luottamus on mennyt kokonaan. Saa melkoiset temput tehdä jos aikoo saada rakkauden ja himon taas sytytettyä.

Ottakoot pihtarivaimot (tai miehet) opiksi tästä. Kun tarpeeksi kauan pihtaatte ja "velvollisuuksien hoitamisella" loukkaatte rakastajaanne, loppuu se seksi lopulta ihan kokonaan ja sitä myötä miehen ja naisen välille tarkoitettu rakkauskin sammuu. Se on väistämätön tosiasia.

• voisit vaikka nostaa kissan pöydälle tuosta asiasta. istutte alas ja juttelette nätisti. toivon että jotkut siihen pystyvät. mutta voisin kyllä kuvitella että raskaus on vienyt haluja. itseäni varmaan vähän epähaluttaisi, kun ajattelisin vaan masussani kasvavaa pikkusta, jonka päähän "tökitään". tai ystäväni kertoi että sellaista liikkui mielessä. Mutta juttelu vois auttaa!

• tätä mieltä

Raskaana mieliala vaihtelee hirveästi ja ei ehkä halua yhdyntää aina.

Syy ei ole välttämättä siinä, ettei se oma mies olis i seksikäs ja haluttava vaan voi olla niin ettei raskaana oleva nainen tunne itseään haluttavaksi ja himottavaksi kuten ennen. Nainen voi itse alkaa inhota vartaloaan raskausaikana niin paljon, kun painoa tulee lisää ja maha kasvaa, ettei siksi halua seksiä, kun luulee olevansa toisenkin mielestä yhtä vastenmielinen kuin omasta mielestään.

Jos olet vielä tehnyt sen virheen, että olet mennyt arvostelemaan hänen kasvanutta vatsaansa tai jotain muuta vastaavaa niin, että nainen on voinut tulkita sen niin, että pidät häntä vastenmielisenä on homma selvä.

Toisaalta nainen voi pelätä keskenmenoa tai että sille tulevalle lapselle tapahtuu jotain, jos on raskauden aikana yhdynnässä ettei siksi halua seksiä.

Hellyys, ymmärrys, empaattisuus ja osaa ottaminen kaikenmaailman ihmeellisiin asioihin mitä milloinkin mieltä askarruttaa raskauden aikana saa naisen tuntemaan olonsa turvalliseksi, rakatetuksi vaikka onkin raskaana, jos se on kunnossa pitäisi joskus miehenkin loveekin saada.

• manlig

Vihittiin 07062003 jonka jälkeen harrastettu `seksiä
      6 kertaa. ????? Onko normaalia?? No ei minun mielestä,mutta näin se nyt vaan on. Selbaattia on jo vietetty tarpeeks, eli eropaperit lähti perjantaina.
      Terv. Vaimo

• kanssaveli

Helpottaa ja toisaalta ei helpota tietää, että en ole ainoa. Seitsemän vuoden avoliitto takana, jota edelsi parin vuoden seurustelu. Tällä hetkellä petipuuhista ei ole tietoakaan. Meillä on takana pitkä, yli vuoden tauko.

Niin, mikä syynä siihen, että ei helpota tietää, että muitakin on samassa veneessä? Yksinkertaisesti se, että ylipäätään koko tämä "keskustelukerho" selibaatti on osoittanut sen, että monet parit painivat saman ongelman kanssa. Olen haaveillut salaa, märissä unissani, että paria vaihtamalla saisin toimivamman seksielämän. Mutta en ole niin varma enää. Mitä jos törmäisin samaan ongelmaan uudessa suhteessa? Selibaatin lisäksi saisin kantaa syyllisyyttä onnettomista erolapsistani.

Kanssasisar ja kanssaveli, ymmärrän erittäin hyvin miltä teistä tuntuu. Kaipuu miehestäni minussa on niiiiin suuri, että tuntuu kuin minua viilleltäisiin puukolla. Olkaa kuitenkin varmoja kaikista siirroista mitä teette. Pyydän, älkää hätiköikö. Toisinaan taistelu kannattaa, sillä aavikollekin saattaa puhjeta joskus kukkia silmän kantamattomiin. Vaikka itse joudun edelleen odottamaan niiden puhkeamista omassa elämässäni, uskon, että mikään ei ole tapahtunut turhaan. olen toiveikas, sillä uskon, että kärsivällisyyteni palkitaan joku päivä ruhtinaallisesti, tavalla tai toisella.

Sinä, vaimo: En voi kuitenkaan verrata tarinaani omaasi. Meillä on ollut hyvä, kiihkeä ja aktiivinen seksielämä ennen tätä taukoa. olen sitä mieltä, että seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta jokainen määrittelee itse miten usein on "tarpeeksi usein". Jos voit huonosti en moiti eropäätöstäsi. 6 kertaa neljän vuoden aikana on mielestäni todella vähän, varsinkin vastavihityillä. Minä aion vielä jäädä odottamaan, sillä tiedän mistä jään paitsi, jos nyt lähden. Kaikkea hyvää sinun uuudelle alullesi.

• Chramadin

Miksi ylipäätään menitte naimisiin tai hankitte lapsia, jos intohimoa ei ole koskaan ollut? Sitäpaitsi olet varmaan ollut tietoinen häntä paksuksi pannessasi, että raskauden aikana ja varsinkin sen jälkeen seksielämä voi kuivahtaa totaalisesti (siksipä en hankikaan lapsia).

Olen ihan samaa mieltä joidenkin muiden vastaajien kanssa, että raskaus varmaan vaikuttaa paljon vaimosi asenteeseen seksiä kohtaan. Nyt et kuitenkaan voi painostaa, pitää vaan olla ymmärtäväinen ja olla hänen tukenaan - raskaus on naiselle mielettömän rasittavaa niin henkisesti kuin fyysisestikin. Aika näyttää sitten palaako seksielämä koskaan ennalleen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      55
      7187
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      714
      3343
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      144
      1630
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      260
      1481
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1230
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe