Eli vuodesta on takana noin 3/4 ja ajattelin kysyä, että mikä teidän mielestänne on ollut tähän mennessä vuoden 2007 vaikuttavin hitti?
Vuoden 2007 kovin hitti?
21
2403
Vastaukset
- xcvbbnnm
TEA : TYTÖT TYKKÄÄ selvästi vaikuttavin muuta ei välttämättä parhaimpia!
- jemsku
Timbaland - Way I Are.. Vieläkin jaksaa kuunnella vaikka ollut listoilla jo pitkän aikaa.
♥Dancing lasha tumbai♥
- ...
...
- MAHTIJUTTU
:dddDDDD
- outiiin
Ehdottomasti
- Hear My Call
...
- jkjäh
ikinä ei ois pitänyt päästää vapaaksi,säälin kuuntelijoita
- Mikael fani Tampereelta
Tän vuoden kovin hitti oli eiliseen asti Mikael Konttisen Pilvet,mutta eilen kuulin Iskelmästä saman miehen kipaleen Kerran ja siinä on jotain mahtavan vanhanaikaista menoa ja meininkiä, jota harvoin enää kuulee. Hieno kappale!
t. Mikael fani Tampereelta- Savon impi
Kovasti olen tykästynyt mieki tuohon lauluun!
- wes
ai niin nykyaikana 90% uudesta musiikista on sontaa.. ehkä joku biisi siltä cmx plätyltä voisi olla vuoden biisi
- on huippu!!!!
:DD
- Retku
Kunnon laukkarytmi.
- Merja
YÖn valtakunta ja rakkautta vain?
- Voutilaisen
Timanttinen tähti!!
- Virallinen Loveparade
kappale. Siinä on jotain taikaa. Love is everywhere video on ala-ikäisiltä kielletty.
http://www.veoh.com/channels/megaparty - Arin fanittaja!!!
Mulle kaikki Arin biisit käy!!! ;DDDD ARI ON PARAS!!! ARI
- 22 vuotta kitaristina...
ei tosin vuoden tässä vaiheessa mitenkään isosti noteerattu yhtye, mutta radiosta kuultuna niiden Indian biisin pohjalta on kavereilla jotain annettavaa. Pojat ovat lähdössä kiertueelle Apocalyptican kanssa,joten kai he on päteviä kun heidät kelpuutetaan tuollaiseen kastiin. Kaverit on 15-16 vuotiaita Suomen/Ruotsin kavereita ja heitä on arvosteltu jossain lehdissäkin ylistäen. Uskoakseni näistä vielä kuullaan... Itse ainakin pidin...
- kuppanaama
timbalandin se the way i are on aivan ihana :)
- Tiiakki
Mun mielestä mikan KAIKKI biisit mitkä on soinneet radiossa on hyviä plus sellaset mitä ei radiossa ole soitettu.
LOVE TODAY !!! - näin.....
Widescreen Mode - Everlastin Bomb, ehottomasti paras biisi vuonna 2007.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 622592
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096