kertokaas mielellään japanilaisia kauniita tytön nimiä. saa olla pitkiäkin.
aasialaisia tytön nimiä
9
3792
Vastaukset
- -kaneli-
Olen kuullut sellaisen kuin Misako :)
- Kukkakimppu I
käytetään omakielisten nimien ohella myös tuttuja kansainvälisiä nimiä.
Jotkut nimet ovat sattumoisin samoja kuin suomalaiset nimet, esim. Aina, Aino ja Raina.
Sitten on nimiä, joilla on suomessa vähemmän toivottu merkitys: Kana, Maho, Risa ym.
Mutta niistä stereotyyppisistä kolmitavuisista japanilaisista nimistä nousee mielestäni yksi ylitse muiden: Sakura, kirsikankukka. Toinen nostalgialla ladattu nimi - vaikka en ole varma, käytetäänkö sitä oikeasti Japanissa - on Humiko. Muistattehan: "Humiko-tan, Humiko-tan, on nimi tytön, jota yhä rakastan. Kai hänet uljas samurai jo omaksensa sai."- The VIttuPää
"Jotkut nimet ovat sattumoisin samoja kuin suomalaiset nimet, esim. Aina, Aino ja Raina. "
Onko jonkun nimi Suomessa ihan oikeasti Raina eli leffa eli filmi eli elokuva? Neverhöörd. - Kukkakimppu I
The VIttuPää kirjoitti:
"Jotkut nimet ovat sattumoisin samoja kuin suomalaiset nimet, esim. Aina, Aino ja Raina. "
Onko jonkun nimi Suomessa ihan oikeasti Raina eli leffa eli filmi eli elokuva? Neverhöörd.149 tyttöä ja 2 poikaa saanut nimekseen Raina.
Minä olen kyllä kuullut ja nähnyt Raina-nimisiä. - The VIttuPää
Kukkakimppu I kirjoitti:
149 tyttöä ja 2 poikaa saanut nimekseen Raina.
Minä olen kyllä kuullut ja nähnyt Raina-nimisiä.Onhan se toisaalta ihan loogistakin että kaikkien Reinojen, Reijojen ja Raijojen ohella on myös Rainoja. Huvitti vaan vähän tuo kun olen kuullut raina-sanaa käytettävän ainoastaan elokuvasta puhuttaessa.
Kiitos kun valaisit asiaa.
- Taruolen
Hana
- lahopiä
Kahjo
- Anonyymi
Hana = kukka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748