Heips! Olen lähdössä laivalle tässä joku v.loppu kesäkuussa. Haluisin seurakseni jonkun mukavan,h-tajuisen ja söpön miehen,jonka kanssa voitaisiin ihailla saaristoa ja syödä hyvin.Yksin ei ole kivaa lähteä,voihan olla ettei löydäkään laivalta haluamaansa seuraa. Olen siis menossa Turku-Tukholma-Turku-risteilylle. Kirjotelkaa vastauksia,niin otan yhteyttä.
Purjehtelimisiin =))
Olikos ketään lähdös laivalle?
Tiinu82
3
399
Vastaukset
- DB7
Päiviä! mikäs v-loppu oot menossa ;) ennen vai jälkeen juhannuksen? en oo menossa mut voisin kyl harkita ;)
- Tiinu82
En vielä tiedä tarkalleen mikä v.loppu,luultavasti kuitenkin 13.6 (perjantaina) tai 14.6. Asutko Turussa? Voisit antaa sähköpostiosottees,niin ei tartte tällein "julkisesti" keskustella.
- DB7
Tiinu82 kirjoitti:
En vielä tiedä tarkalleen mikä v.loppu,luultavasti kuitenkin 13.6 (perjantaina) tai 14.6. Asutko Turussa? Voisit antaa sähköpostiosottees,niin ei tartte tällein "julkisesti" keskustella.
larha_82@hotmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337