Condé Nast -kustannusyhtiön järjestämässä muotitapahtumassa New Yorkissa puhunut Fergie otti kantaa myös viihdemaailman ajakohtaiseen aiheeseen:
"Olin nuori, kun itse kävin läpi oman juttuni. Jättäkää heidät (Britney Spears ja Lindsay Lohan) rauhaan. Jos he haluavat voida paremmin, se onnistuu kyllä varsin hyvin ilman julkisuuttakin -- Minusta on todella epäreilua, ettei heille anneta aikaa käydä tilannettaan läpi rauhassa. Media kommentoi ja seuraa heidän toipumistaan ja retkahteluaan aivan jatkuvasti. Ihmisellä on pakko olla jonkinlainen turvapaikka, johon voi paeta maailmalta."
Fergie: Tsemppiä, Britney!
2
335
Vastaukset
- tosi hyvä ja lahjakas
laulaja ja hän on aina ollut tosi ihmisläheinen ihminen ja haluaa usein ottaa kontaktia yleisöönsä keikoilla. Eli sitä kautta ei ole mikään ihme, että puolustaa kolleegoitaan! Fergie on paras.
- Pientä ja pientä.
Britneyn, Lindsayn tarve olla julkisuudessa.
"Ihmisillä on pakko olla jonkinlainen turvapaikka, johon voi paeta maailmalta".
Eiköhän tuo viittaa siihen suuntaan, että heidän kannattaisi pikku hiljaa lopettaa juhlimisen ja yrittää olla mahdollisimman vähän julkisuudessa?
No eihä Fergie ole aina ollut mikään enkeli, joten tietää mistä puhuu. Vaikka jonkinlainen "badass" imago kuuluu sille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244