Olen lähdössä lomalle Ghanaan tammikuussa
ja ajattelin viedä mennessäni lyijykyniä,
ja muita koulutarvikkeita.Onko joku vienyt
mukanaan???
Matkailija
Ghanaan talvella
3
1730
Vastaukset
- ja kumit.
Jos haluat antaa kyniä ja vihkoja, niitä saa varmaankin halvemmalla ostettua paikan päällä.
Itse lahjoittaisin mieluummin jonkin summan avustusjärjestölle. Muuten paikalliset penskat oppivat mankumaan kyniä ja rahaa kaikilta matkailijoilta. - hiroshi
Lyijykynät on kyllä ihan käypää tavaraa mutta itse vein länsimaalaisia kuulakärkikyniä tai vedenpitäviä tusseja, niillä oli kysyntää. Myös lippalakit ja t-paidat oli mukavia annettavia. Muista kuitenkin, että esim Accrasta saat ostaa kyniä ja koulutarvikkeita (ja mitä vaan)paljon halvemmalla kuin Suomesta ja samalla hyödynnät rahasi paikalliseen talouteen.
- GH:ssa asunut
Peruskoulutarvikkeet saat tosiaan paikan päältä, mutta hyvälaatuisia värikyniä (puuvärejä, väriliituja,tusseja, vesivärejä) on Ghanasta vaikea löytää. Tarrat myös otetaan vastaan innokkaasti ja ovat kevyitä kantaa, mitä kiiltävämpiä - sen ihanempia paikallisista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 722766
- 632674
- 681792
- 241627
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219