Tiedoksi kaikille, Futuron.org ei (?) lähettänyt laskua hotellipalvelusta, tuli suoraan karhu perintäyhtiöltä. Olen kaksi kertaa kysynyt (31.8 ja 4.9) laskutustuesta, mihin alkuperäinen lasku on joutunut, mutta vastausta eivät ole vaivautuneet antamaan. No, se oli vaan extramini 20 e/v, ei varmaan tarvi palvella, nyt siitä vei perintäfirma vielä vitosen lisää. Että se siitä.
Futuron.org
annes
1
374
Vastaukset
- futurooni
Ihan sama juttu minulla. Laskua suomeen siirrosta ei tullut vaan perintäyhtiö lähetti kirjeen. Olen usean henkilön kanssa jutellut, etteivät he saa posteja minulle perille futuronin laatikkoon, vaan ne hukkuvat bittitaivaaseen (ei spam filtterissäkään), joten uskon laskujen jääneen sen takia tulematta. Sama juttu on muuten että olen jutellut monen kanssa että postit eivät tule perille.
Sivut ovat nykyään enempi alhaalla kuin näkyvissä. Tämä toiminta alkaa ihan tosissaan ärsyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465427Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5631983Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77983
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58758