Britney

a.b.leland

En ole Britneyn fani, mutta minun tekee mieli sanoa muutama asia tästä Britneyn tilanteesta. Hän on vain ihminen kuten mekin, mutta viihdeteollisuus esineellistää ihmisen. Media voi olla hyvästä artistille kun menee hyvin mutta hyvin raadollinen kun menee huonosti. Tästä Britneyn tilanteesta tulee mieleen myös Elvis ja Michael Jackson, suuri tähti halutaan sysätä maahan.

Nähdäkseni Britney on päässyt jo pahimpien ongelmiensa ylitse, mikä on hienoa, mutta selvästikin hän näyttäisi tarvitsevan lepoa ja hyvää hoitoa. Ihmiset vaativat liikaa artisteilta. Britney parka, minä toivon ainakin hänelle kaikkea hyvää- ei sen väliä miten jokin esitys menee. Järkevät ihmiset eivät tuon yhden esityksen perusteella tuomitse toista, ehtii sitä vielä esiintyä kunhan saa itsensä täysin kuntoon. Tsemppiä Britneylle, ja muillekin. Ymmärrystä faneille ja ei-faneille. Olemme kaikki vain ihmisiä.

1

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piate

Minusta on tosi kurjaa,kun Britneytä haukutaan ja mollataan. Britney on median silmätikku. Eihän Britney täysin viaton ole,mutta sääliksi käy. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7455
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5394
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      257
      4595
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4495
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3257
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      49
      2685
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2348
    8. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2323
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2322
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2184
    Aihe