Niin että hiireni kiveksen vierellä, Vähän yläpuolella vasemmalla, on joku patti???????
Mikä se on???? Hiireni on vasta 5 kk vanha. Ei kai vaarallinen.?? Patti ei kuitenkaan ole iso
Apua
6
371
Vastaukset
- mikä?
Jooko??
- sanoi kasvain :(
Epäilen itsekin kasvainta.Monikaan eläinlääkäri ei voi hiirelle tehdä mitään. Pieni eläin ei hevin kestä nukutusta eikä leikkausta ja harva edes yrittää. Käyppäs www.hiirifoorumi.net ja lue sieltä "Terveys"-palstalta kasvaimista.
- Paris Hilton
Sillähän on kasvain. Eläinlääkäriin
- mikä?
En halua että se kuolee... :( Se on mulle tosi tärkee hiiri. se eioo ees kauaa ollu mulla
- HOPHOP!
mikä? kirjoitti:
En halua että se kuolee... :( Se on mulle tosi tärkee hiiri. se eioo ees kauaa ollu mulla
MITÄ IHMETTÄ JÄÄT SELITTELEMÄÄN SITÄ TÄNNE! MENE NYT ELÄINLÄÄKÄRIIN HYVÄ IHMINEN!
- AlbinoRaven
mikä? kirjoitti:
Että päästät hiiren tuskistaan. Tuskin haluat sen kärsivänkään - jos se on tärkeä hiiri niin sitä suuremmalla syyllä. Mitä kauemmin kasvaimen antaa kasvaa sen enemmän siitä on eläimelle haittaa.
Oma ensimmäinen hiireni, Ässä, menehtyi kun se oli ollut minulla 3kk ja oli kyllä kova pala. Yhden hiireni jouduin itse lopettamaan kun sille tuli kasvaimia, mutta pakko se on tehdä. On väärin antaa kitua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096