Miten laktoosi-intoleranssia tutkitaan?
joutuuko menemään johonkin paksusuoli-tai ohutsuolitähystykseen tai mahalaukun tähystykseen jne?
Laktoosi-intoleranssin toteaminen
3
652
Vastaukset
- minttu-tiikeri
Eli verikokeella todetaan. joudut juomaan pahanmakuista juomaa, joka sisältää paljon laktoosia. Verikokeesta katsotaan, onko laktoosi vaikuttananut, eli onko sulla laktoosi-intoleranssi.
- vatsavaivainen
Eli otsikossapa se tulikin. Onko testaaminen terveyskeskuksessa minkä hintaista?
- laktoosi-intolerantikko
että itselläni ei laktoosi-intoleranssia tarvinnut testeihin tekemään, koska olin niin hyvin havainnoinut sen asian ja selvittänyt itse ja kokeillut sitten laktoosittomia tuotteita ja silloin ei oireita seurannut ja menin lääkärin puheille ni se piti selvänä tapauksena.
eli siis minkä laisia oireita siitä kokeesta voi tulla? aiheuttaako se normaaleja vaivoja?
itse jos juon lasillisen maitoa niin joudun menemään vessaan sen jälkeen löysän takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101390- 751306
- 1151119
- 681095
- 75991
- 68915
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255910Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12851- 33823