Minulla on tupsulevää akvariossani enkä saa sitä millään pois sieltä! Voisitteko auttaa minua?
Auttakaa!
8
566
Vastaukset
- ---
levänestoaine
- ................
Osta easy-carbon nestmäistä hiiltä. Kasvit tykkäävät ja tupsulevä kuolee siitä... muuttuu punaiseksi ja häviää kokonaan :)
Levänestoaine ei auta. Kasvit kärsivät ja levä tulee uudelleen. - ---
................ kirjoitti:
Osta easy-carbon nestmäistä hiiltä. Kasvit tykkäävät ja tupsulevä kuolee siitä... muuttuu punaiseksi ja häviää kokonaan :)
Levänestoaine ei auta. Kasvit kärsivät ja levä tulee uudelleen.Okei kiitti tosi paljon. :)
- Rihma
Kertoa millainen kalasto sulla on ja minkä kokoisessa akvaariossa? :)
- ---
Miljoonakaloja ja pytinki on n.63L :)
- Rihma
--- kirjoitti:
Miljoonakaloja ja pytinki on n.63L :)
Voit kokeilla myös sukarapuja, ne tykkää syödä ainakin vihertäviä leviä, joskin tupsutkin näyttää meillä kelpaavan. :)
- ---
Rihma kirjoitti:
Voit kokeilla myös sukarapuja, ne tykkää syödä ainakin vihertäviä leviä, joskin tupsutkin näyttää meillä kelpaavan. :)
Kiitos paljon. :) Mut kerros mulle, ku mulle on sanottu, tääl keskusteluissa et oot dorka siks et pidän taistelukalaa millisten kans? Onko se muka väärin? Jos akal viihtyy niitten parissa ja ei ole onkelmii??
- Rihma
--- kirjoitti:
Kiitos paljon. :) Mut kerros mulle, ku mulle on sanottu, tääl keskusteluissa et oot dorka siks et pidän taistelukalaa millisten kans? Onko se muka väärin? Jos akal viihtyy niitten parissa ja ei ole onkelmii??
Tuolla on keskusteltu asiasta;
http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=110313&highlight=taistelukala* miljoonakala
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076