Miksi cd-soitin ei soita levyä?
Tulee teksti ERR DISC
Kaikissa levyissä sama juttu.
CD-levyt ei ole mitään piraattikopioita vaan ihan oikeita.
Missä vika
5
495
Vastaukset
- joojoo-mies
Vika on kaiuttimissa. tehonkesto ei riitä :-)
- rikki
Olisiko se sinun soitin vain hajonnut? Yleensä tuppaavat vanhat hyvätkin soittimet hajoamaan 10 vuodeniässä viimeistään. Mikroelektronikka ei ole ikuista. Mahdollisesti voi olla linssi likaantunut, jolloin puhdistus auttaa. Todennäköisesti mikään korjaus ei ole järkevän hintainen. -> kaupasta uusi laite ja vanha romuksi.
Muutoin, on niissä kaupan tehdastekoisissa levyissäkin laatueroja. Huomaa kun soitin alkaa hiljaksiin hajoamaan, että toisista tehtaista tulee parempia levyjä. Ehjä laite toistaa melkein levyn kuin levyn.- Tee-se-itse
Itellä noin kymmenen vuotta vanha soitin lakkas toimimasta ja meinasin jo käydä ostamassa uuden. Avasin kuitenkin laitteen, vähän puhaltelin ja putsasin lukupäätä. Ei auttanut. Löin sitten töpselin seinään(kansi auki), laitoin levyn sisään ja vika löytyi heti. Soitin ei jaksanut pyörittää levyä kunnolla vaan ainoastaan nitkutti sitä muutaman millin kerrallaan. Nostin sormilla levyä useasta kulmasta samaan aikaan ja heti alko pelittämään. Nyt toimii soitin kuin uusi. Ei tietenkään kaikissa soittimissa oo sama vika, mutta omassani soittimen mekaniikka oli vain jämähtänyt niin, että se ei tarttunut kunnolla levyyn.
- sokea-reeta
Tee-se-itse kirjoitti:
Itellä noin kymmenen vuotta vanha soitin lakkas toimimasta ja meinasin jo käydä ostamassa uuden. Avasin kuitenkin laitteen, vähän puhaltelin ja putsasin lukupäätä. Ei auttanut. Löin sitten töpselin seinään(kansi auki), laitoin levyn sisään ja vika löytyi heti. Soitin ei jaksanut pyörittää levyä kunnolla vaan ainoastaan nitkutti sitä muutaman millin kerrallaan. Nostin sormilla levyä useasta kulmasta samaan aikaan ja heti alko pelittämään. Nyt toimii soitin kuin uusi. Ei tietenkään kaikissa soittimissa oo sama vika, mutta omassani soittimen mekaniikka oli vain jämähtänyt niin, että se ei tarttunut kunnolla levyyn.
tuossa hommassa saattaa saada laserista silmään. no, eipä tarvi enää katsella 'sillä silmällä'
- timppa100
Ensimmäisenä tulee mieleen että levyssä saattaa olla niin pahoja naarmuja että CD-soittimen lukuprosessi ei onnistu kun levy syötetään soittimeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465287Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5311812Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748