kun Aki Sirkesalo lähetti viestejä helvetistä?
Muistaako kukaan,
6
555
Vastaukset
- metalunioni
Kuulemma mutsis muistaa.
- jatikka
Blakkie Lawlessin nivusissa...
- metalunion
Näätsävittu kun törmäsin vanhoja kasetteja kuunnellessani tämmöseen heavyrockradion heavyviikon tallenteisiin. Tuli vaan kylmät väreet, kun-oisko ollu- joku Blummila meinas, että toimittajamme Aki Sirkesalo on nyt helvetissä ja yrittää saada haastattelua itse saatanalta, samalla alta alkoi kuulua Judas Priestin Wild Nights, hot & Grazy Days.
- jatikka
metalunion kirjoitti:
Näätsävittu kun törmäsin vanhoja kasetteja kuunnellessani tämmöseen heavyrockradion heavyviikon tallenteisiin. Tuli vaan kylmät väreet, kun-oisko ollu- joku Blummila meinas, että toimittajamme Aki Sirkesalo on nyt helvetissä ja yrittää saada haastattelua itse saatanalta, samalla alta alkoi kuulua Judas Priestin Wild Nights, hot & Grazy Days.
Suht kevyttä on musiikki helevettiläisillä jos tuohon on uskomista. Missäköhän Lordilassa norjalaisia kirkonpolttobändejä kuunnellaan...
Missä lienee Aki nyt. Tuskinpa sillä mitään semmosta on kontollaan etteikö enkelikuorossa laulaisi. Äänen puolesta ainakin sopii niihi kuvioihin. - metalunion
jatikka kirjoitti:
Suht kevyttä on musiikki helevettiläisillä jos tuohon on uskomista. Missäköhän Lordilassa norjalaisia kirkonpolttobändejä kuunnellaan...
Missä lienee Aki nyt. Tuskinpa sillä mitään semmosta on kontollaan etteikö enkelikuorossa laulaisi. Äänen puolesta ainakin sopii niihi kuvioihin.ehitty kuuntelemaan. Aki meinas soittaessaan: "Mulla on vaan tää yks markka, mutta täällä on helevetin kuuma". Puhelu katkesi.
- jatikka
metalunion kirjoitti:
ehitty kuuntelemaan. Aki meinas soittaessaan: "Mulla on vaan tää yks markka, mutta täällä on helevetin kuuma". Puhelu katkesi.
Juurolla puhuu pitenpää. Voe elämän kevät!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856