Onko kukaan muu kiinnittänyt samaan huomiota kuin minä. Eli nyt tulee jatkuvalla syötöllä uusia naisartisteja pop ja rock genreen, mutta ei juuri ollenkaan miehiä?
Siis Jenni Vartiainen, Tea Hiilloste, Anna Abreu, Kristiina Brask ja kait Katri Ylanderinkin sekä Jipun voisi tähän kastiin laittaa. Mutta varsinkin pop puolella on todella vähän miespuolisia hyviä nuoria laulajia.
No ehkä toi pop onkin sitten naisten juttu...
Nuoria mieslaulajia?
siis rock pop yms
1
545
Vastaukset
- Anonyymi
Nuorista miehistä suurin osa on painottanut musiikin räppiin. Jossa mielestäni ei ole vikaa, mutta itse musiikkimaailmasta puuttuu kyllä joku timanttinen "20v" vähän kevyempään hengailu musaan :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309