homo voi parantua,

sillä Jeesus haluaa parantaa heidätkin,on vaan halutava tehdä parannus.AAMEN

31

1163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parantumistarinasi

ja linkitä myös muutama ammattilaisen (psykiatri tms) lausunto. Jos ei löydy, niin ole ihan hiljaa vaan.

• kun totuus on totuus,ja ainahan totuus tekee kipeätä,varsinkin kun ei haluta tehdä paranusta.

• hetero vieläkin
        aksu521 kirjoitti:

kun totuus on totuus,ja ainahan totuus tekee kipeätä,varsinkin kun ei haluta tehdä paranusta.

niiden pitäisi parantua. Flunssastako?,se menee aikoinaan ohi.

• ennenkin
        aksu521 kirjoitti:

kun totuus on totuus,ja ainahan totuus tekee kipeätä,varsinkin kun ei haluta tehdä paranusta.

ja silloin tyydyit siihen ettet tunne asiaa. Nyt esiinnyt taas asiantuntijana. Tästä on turha keskustella enempää uskovaisen kanssa, keskustelu menee joka tapauksessa jotakuinkin näin:

Uskovainen: Homon pitää tehdä parannus syntisestä elämäntavastaan. Rukoile niin eheydyt.

Homo: Olen kokeillut, ei toiminut.

U: Kyllä Jumala parantaa jos haluat, mutta sinähän et halua!

H: Olen halunnut ja kokeillut kaikenlaista, mutten muuksi muuttunut, sitten lakkasin haluamasta ja aloin vain elää elämääni.

U: Se on valinta. Olet valinnut homouden ja jäänyt sitten koukkuun, roomalaiskirjeessä sanotaan niin.

H: Jaa. Roomalaiskirje kertoo joistakin hirveän pahoista ja ilkeistä ihmisistä, jotka oli heteroja ja alkoi sitten homoiksi ja Jumala hylkäsi ne sitten. Minä en ole kyllä valinnut homouttani.

U: Kyllä olet. Homous valitaan ja homo voi muuttua uudestaan heteroksi.

H: Minä olen kyllä ollut homo alun pitäenkin. Ei mulla ole koskaan ollut heterotunteita enkä ole valinnut mitään. Onko sinulla itselläsi ollut joskus sellainen valintatilanne, että voisit valita ryhdytkö homoksi tai heteroksi?

U: Homot ei pääse taivasten valtakuntaan, niin sanotaan raamatussa.

H: Et vastannut kysymykseen.

U: Ja onhan se luonnotontakin. Jumala tarkoitti seksin vain heteroille.

H: Mutta luonnossakin tavataan kyllä homoseksuaalisuutta...

U: Homous on iljetys Jumalalle! Niin sanotaan raamatussa.

H: Mutta raamattuhan on ihmisten kirjoittama kirja. Siinä on varmasti myös ihmisten omia ennakkoluuloja mukana.

U: Ei ole. Raamattu on Jumalan sanaa, joka pysyy eikä muutu. Pyhä henki on ohjannut raamatun kirjoittamista joten se on täydellinen.

H: Mutta onhan raamatun tekstit muuttuneet historian kuluessa. Ja toisissa raamatuissa on kirjoituksia joita toisissa ei ole. Mikä niistä on se Pyhän hengen tarkoittama raamattu? Ja ristiriitainenkin kirja se on, miksi Pyhä henki teki siitä sellaisen?

U: Raamattua ei voi ymmärtää, ellei ole uskossa.

H: Minä uskon kyllä Jeesukseen, mutta hän ei sanonut mitään homoista...

U: Et voi olla uskossa jos olet homo! Tee heti parannus ja ota Jeesus elämääsi.

H: Mutta minähän olen jo uskossa... en vain ymmärrä kaikkea raamatussa...

U: Jumala vihaa homoutta!

H: Ei minulla kai sitten ole muita vaihtoehtoja kuin selibaatti. Mitä sanoisit omalle lapsellesi jos hän kertoisi olevansa homo?

U: ----

H: Taidan vaihtaa budhalaisuuteen, se ei vaadi minulta sellaista mikä minulta ei onnistu.

U: Kadut sitä helvetissä! Tee parannus!

H: En taida uskoa helvettiin. Elämässä on ollut jo tarpeeksi helvettiä.

U: ?

• ennenkin kirjoitti:

ja silloin tyydyit siihen ettet tunne asiaa. Nyt esiinnyt taas asiantuntijana. Tästä on turha keskustella enempää uskovaisen kanssa, keskustelu menee joka tapauksessa jotakuinkin näin:

Uskovainen: Homon pitää tehdä parannus syntisestä elämäntavastaan. Rukoile niin eheydyt.

Homo: Olen kokeillut, ei toiminut.

U: Kyllä Jumala parantaa jos haluat, mutta sinähän et halua!

H: Olen halunnut ja kokeillut kaikenlaista, mutten muuksi muuttunut, sitten lakkasin haluamasta ja aloin vain elää elämääni.

U: Se on valinta. Olet valinnut homouden ja jäänyt sitten koukkuun, roomalaiskirjeessä sanotaan niin.

H: Jaa. Roomalaiskirje kertoo joistakin hirveän pahoista ja ilkeistä ihmisistä, jotka oli heteroja ja alkoi sitten homoiksi ja Jumala hylkäsi ne sitten. Minä en ole kyllä valinnut homouttani.

U: Kyllä olet. Homous valitaan ja homo voi muuttua uudestaan heteroksi.

H: Minä olen kyllä ollut homo alun pitäenkin. Ei mulla ole koskaan ollut heterotunteita enkä ole valinnut mitään. Onko sinulla itselläsi ollut joskus sellainen valintatilanne, että voisit valita ryhdytkö homoksi tai heteroksi?

U: Homot ei pääse taivasten valtakuntaan, niin sanotaan raamatussa.

H: Et vastannut kysymykseen.

U: Ja onhan se luonnotontakin. Jumala tarkoitti seksin vain heteroille.

H: Mutta luonnossakin tavataan kyllä homoseksuaalisuutta...

U: Homous on iljetys Jumalalle! Niin sanotaan raamatussa.

H: Mutta raamattuhan on ihmisten kirjoittama kirja. Siinä on varmasti myös ihmisten omia ennakkoluuloja mukana.

U: Ei ole. Raamattu on Jumalan sanaa, joka pysyy eikä muutu. Pyhä henki on ohjannut raamatun kirjoittamista joten se on täydellinen.

H: Mutta onhan raamatun tekstit muuttuneet historian kuluessa. Ja toisissa raamatuissa on kirjoituksia joita toisissa ei ole. Mikä niistä on se Pyhän hengen tarkoittama raamattu? Ja ristiriitainenkin kirja se on, miksi Pyhä henki teki siitä sellaisen?

U: Raamattua ei voi ymmärtää, ellei ole uskossa.

H: Minä uskon kyllä Jeesukseen, mutta hän ei sanonut mitään homoista...

U: Et voi olla uskossa jos olet homo! Tee heti parannus ja ota Jeesus elämääsi.

H: Mutta minähän olen jo uskossa... en vain ymmärrä kaikkea raamatussa...

U: Jumala vihaa homoutta!

H: Ei minulla kai sitten ole muita vaihtoehtoja kuin selibaatti. Mitä sanoisit omalle lapsellesi jos hän kertoisi olevansa homo?

U: ----

H: Taidan vaihtaa budhalaisuuteen, se ei vaadi minulta sellaista mikä minulta ei onnistu.

U: Kadut sitä helvetissä! Tee parannus!

H: En taida uskoa helvettiin. Elämässä on ollut jo tarpeeksi helvettiä.

U: ?

voiko homo parantua,niin sanoin vaan mielipiteeni.en edellenkään lähde jankamaan.nyt lopetan omalta osaltani tämän.

• M@k3
        aksu521 kirjoitti:

voiko homo parantua,niin sanoin vaan mielipiteeni.en edellenkään lähde jankamaan.nyt lopetan omalta osaltani tämän.

*en edellenkään lähde jankamaan.*

Ikävä kyllä se on ainoa mihin pystyt.

• Itse aloitit
        aksu521 kirjoitti:

vanhan, paljaaksi kalutun aiheen. Miksikähän?

• Minäkin ole parantunut lentsusta, keuhkoputkentulehduksesta ja mahataudista.

• harvinaisen kovakalloinen

jopa uskovaksi.

Jos siellä pääkopassa jotain liikkuu, niin tao nyt kalloosi: homous ei ole sairaus, joten sitä ei voi/tarvise parantaa. Heterokin voi pidättäytyä seksistä, mutta se on luonnonvastaista. Karseita esimerkkejä pidättäytymisestä läytyy katolisen kirkon papeista.

• hetero-sinkkun

seksin harrastus mahdollisuus?.

"Heterokin voi pidättäytyä seksistä, mutta se on luonnonvastaista."

Ei ole luonnonvastaista, vaan hyvin luonnollista niille joilla ei ole aviopuolisoa.

Koska sanoit ettei voi, niin kysyn: Että kumpaa puuttuu enempi, tahtoa? vai halua?, elää ilman seksiä.

• poikalapsi

Aksu 521 - sinäkin voit tulla järkiisi ja lopettaa höpinän. Homous ei ole sairaus, joten siitä ei tarvitse parantua. Toki homokin TAUDEISTA voi parantua, ja olenpa minkäkin parantunut mm. keuhkokuumeesta ja lentsusta.

• Kerrohan lisää, Aksu. Minä olen aikanaan tehnyt vuosia töitä että pääsisin homoudesta erooon. Siinä rukoiltiin välillä hiljaa kuin tuulen suhina ja toisinaan taas meteli oli kuin oisi jänisräikkää pyörittänyt. Joskus rukoiltiin porukassa koko yö.

Olisiko jotain parempia vaihtoehtoja? Eivätkö menetelmämme olleet oikeita? Kuuleeko Jumala sittenkin paremmin jonkun toisentyyppisiä rukouksia? Jos minulla joskus yön hiljaisina hetkinä hiukan horjahteli usko tämän touhun järjellisyyteen, olisiko siinä ollut syy että koko urakka oli turha?

Pyysin erään helluntaiseurakunnan esirukousta, ja esirukouspyyntöni luettiin kyllä asianmukaisesti. Ehkä seurakunta oli kuitenkin liian pieni.

Jumala on ollut kokolailla hiljaa. Lopetin tämän 15 vuotta jatkuneen eheytymishelvetin ja - parannuin - eheydyin homoksi.

• Naksu.

kokea. Koputan puuta. Mun helluntailaisperheessä valittiin aikoinaan vähemmän dramaattinen ratkaisu: koko asia lakaistiin heti maton alle eikä siitä ole virkattu mitään 20 vuoteen. Näin meillä.

• Hellariboy86
        Naksu. kirjoitti:

kokea. Koputan puuta. Mun helluntailaisperheessä valittiin aikoinaan vähemmän dramaattinen ratkaisu: koko asia lakaistiin heti maton alle eikä siitä ole virkattu mitään 20 vuoteen. Näin meillä.

Ihan totta ja tuttua. Tosin oma kokemukseni on vasta muutaman vuoden vanha mutta muiden tapauksia seuratessa ja "uskovaisten" pahoja takapuheita kuunnellessa sitä ihmettelee mitä ne pahat ja perkeleen riivaamat on kun uskovaiset ovat tuollaisia. Joskus tekee mielisanoutua irti koko lafkasta.

• Naksu.
        Hellariboy86 kirjoitti:

Ihan totta ja tuttua. Tosin oma kokemukseni on vasta muutaman vuoden vanha mutta muiden tapauksia seuratessa ja "uskovaisten" pahoja takapuheita kuunnellessa sitä ihmettelee mitä ne pahat ja perkeleen riivaamat on kun uskovaiset ovat tuollaisia. Joskus tekee mielisanoutua irti koko lafkasta.

mutta joukossa sekin tuppaa tiivistymään. Ihmisillä on omia perkeleitään (huonoa omaatuntoa) joita yrittävät saada tuntumaan pienemmiltä sillä että syyllistävät muita. Väärä lääke tietysti.

• ... nii..iin...

Et siis luovuttanut homouden syntiä Jeesuksen veren alle ja lopettanut synnin harjoittamista?
        Saat Jumalalta täyden terveyden ja normaalin seksuaalisuuden, kun ensin tunnustat synnin katuen ja parannusta tehden.

• ... nii..iin... kirjoitti:

Et siis luovuttanut homouden syntiä Jeesuksen veren alle ja lopettanut synnin harjoittamista?
        Saat Jumalalta täyden terveyden ja normaalin seksuaalisuuden, kun ensin tunnustat synnin katuen ja parannusta tehden.

Hei minulla on varmaan vielä yksi menetelmä kokeilematta. Synnin tekemisen tuolloin lopetin ja rukoilin, uskallan sanoa, kestävästi ja uskossa, vuosia. Mutta kerro tarkemmin tuosta, miten synti "luovutetaan Jeesuksen veren alle"?

Eikö riitä, kun pyytää sydämestään uskoen syntiään anteeksi ja sen myös todistetaan Jeesuksen nimessä ja veressä anteeksi annetuksi? Onko metodissa nyt vielä yksityiskohta unohtunut?

• Amos7

He pitävät nautintonaan elää hekumassa, kuten Paavalin kirje roomalaisille 1. luku kertoo. Lisäksi he uskovat "tieteeseen" mieluummin kuin Raamattuun.

• tuputtamiseen kyllääntynyt

• to..

sinulle pitäsi antaa uskonnottomien palkinto:suuresta ja väsymättömästä työstä uskonnon tekemisestä kertakaikkiaan naurettavaksi.

• poikalapsi
        tuputtamiseen kyllääntynyt kirjoitti:

Tässä linkissä on kirjoitus, joka avaa silmiä. Ei tarvitse jäädä homoutta tuputtavien varaan. Raamattu on selväsanainen teos.

http://www.jeesus-on-herra.com/kirjoitukset/homous.htm

Homous ei kuule tartu. Tuo sinun markkinoimasi SONTA sen sijaan on propagandaa, johon joku tyhmä voi olla vieteltävissä.

Tee parannus. Lopeta perkeleellinen valehtelu ja ahdistuksen lisääminen niille, joilla muutenkaan ei ole helpointa maailmassa.

• Amos7
        poikalapsi kirjoitti:

Homous ei kuule tartu. Tuo sinun markkinoimasi SONTA sen sijaan on propagandaa, johon joku tyhmä voi olla vieteltävissä.

Tee parannus. Lopeta perkeleellinen valehtelu ja ahdistuksen lisääminen niille, joilla muutenkaan ei ole helpointa maailmassa.

Kun murrosikäinen omaa repaleisen identiteetin ja hakee seksuaalisuuttaa, on hyvin kohtalokasta kun tälläinen nuori joutuu paatunen homon kynsiin. Homothan hakevat aina uutta ja uutta, ja mikä onkaan suurempi, kuin lottovoitto iskeä murkkuikäinen poika ja tehdä hänestäkin homo.

• Kadun*Nainen
        Amos7 kirjoitti:

Kun murrosikäinen omaa repaleisen identiteetin ja hakee seksuaalisuuttaa, on hyvin kohtalokasta kun tälläinen nuori joutuu paatunen homon kynsiin. Homothan hakevat aina uutta ja uutta, ja mikä onkaan suurempi, kuin lottovoitto iskeä murkkuikäinen poika ja tehdä hänestäkin homo.

Murrosiässä on kyllä mahdollisuus manipuloida tuloksekkaasti esim. hengellisesti, mutta
        seksuaalinen suuntautuneisuus ei kumarra
        kääntäjäänsä, eli heterous ei tartu sen enempää kuin homouskaan. Missään iässä. Älkää peljätkö niin kamalasti. Ei asiasta kannata hermostua ja malttia menettää, kyse ei ole sairaudesta saati kulkutaudista, eikä sillä ole kansanterveyteemme mitää vaikutusta ( = Poistettu sairausluokituksesta )

• tartuntavaarako?
        Amos7 kirjoitti:

Oletko sinä kertomuksen poika joka joutui paatuneen homon kynsiin ja josta tuli homo? Se selittäisi paljon.

• poikalapsi
        Amos7 kirjoitti:

Paatunut helluntailainen puhuu juuri noin, TOSI paatunut lahkoon viettelijä. Lahkoon VOI vietellä, seksuaaliseen suuntaukseen ei voi.

Lopeta nuorten viettely, sinä saastainen lahkolainen. On muuten tosiaan outoa, että te kanaljat saatte olla nuorten, viattomien ihmistaimien lähellä joutojuttuinenne ja mm. tuossa kerrottuine valheinenne, te PAATUNEET helluntailahkon orjat.

• Amos7
        Kadun*Nainen kirjoitti:

Murrosiässä on kyllä mahdollisuus manipuloida tuloksekkaasti esim. hengellisesti, mutta
        seksuaalinen suuntautuneisuus ei kumarra
        kääntäjäänsä, eli heterous ei tartu sen enempää kuin homouskaan. Missään iässä. Älkää peljätkö niin kamalasti. Ei asiasta kannata hermostua ja malttia menettää, kyse ei ole sairaudesta saati kulkutaudista, eikä sillä ole kansanterveyteemme mitää vaikutusta ( = Poistettu sairausluokituksesta )

Ai sinä ajattelet asoiden olevan noin.

• Nimetön
        poikalapsi kirjoitti:

Paatunut helluntailainen puhuu juuri noin, TOSI paatunut lahkoon viettelijä. Lahkoon VOI vietellä, seksuaaliseen suuntaukseen ei voi.

Lopeta nuorten viettely, sinä saastainen lahkolainen. On muuten tosiaan outoa, että te kanaljat saatte olla nuorten, viattomien ihmistaimien lähellä joutojuttuinenne ja mm. tuossa kerrottuine valheinenne, te PAATUNEET helluntailahkon orjat.

Vaan elämä ilman Jeesusta on ongelma.

• Kadun*Nainen
        Amos7 kirjoitti:

Ai sinä ajattelet asoiden olevan noin.

Vaatii aina päivitystä ja uskommekos me nykyistä tietotasoa monella muullakin sektorilla. Syntinähän voidaan aina pitää ihmisen erilaisia taipumuksia, jopa synnynnäisiäkin, kuten esim liikalihavuutta, joka on usein perinnöllistä ja viittaan tässä nyt ahneuteen, ahmimiseen, joka on syntiä pahimmasta päästä.

• Kadun*Nainen

Jeesus parantaa sairaita, eli täytyisi olla tautiluokitus ensin, että voisi parantua. Tästä homoudesta on kasvanut pääruoka ja senjälkeen paha hengellinen syömishäiriö, hengellinen ahmiminen, missä isolla lusikalla syödään muutamaa Raamatunjaetta, aivan kuin ne olisivat kaiken motto. Itse en usko että Jeesus puuttuisi homojen elämään, yrittämällä muuttaa heidän seksuaalista suuntautuneisuuttaan, koska yhtälö on mahdoton. Ei Jeesus terveitä varten tullut.

Tästä putkinäköisyydestä seuraa väistämättä aina aukkoja sivistykseen, vieraantumista pois todellisuudesta / realielämän faktoista. Homot
      kulkevat rinnallamme aina, eikä asialle voi yhtikäs mittään.

• Europe-miäs

Tuollaiset eheytyspuheet ovat jenkeistä lähteneitä satuja. Siellä kun ei ole ollut valtionkirkkoa, vaan on ollut vapaakirkkosysteemi ja se on mahdollistanut monenlaisten lahkojen vapaan toiminnan jopa satojen vuosien ajan.

• höperyydestään

Lopeta seurustelu mielikuvitusjepen kanssa ja ryhdy realistiksi, koska kuolet kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      46
      5877
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      610
      2326
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1181
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1048
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1023
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      54
      1006
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      61
      946
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      778
    Aihe