Rokotus ja puistoilu

miten on asianlaita

Eli voiko pennun tuoda puistoon sen saatua ekat rokotukset?

5

737

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noutajamise

Täysi immuniteetti saavutetaan kaksi viikkoa tehosterokotteen jälkeen eli vasta 18-viikon ikäistä pentua voi "turvallisesti" viedä puistoon.

• mistica

täyttä suojaa ole koskaan...no, se on sivuseikka, jolle emme voi mitään.
        Mutta riippuu...koska koiraa ulkoilutetaan joka tapauksessa paikoissa missä on muitakin koiria ja niiden mahdolliset pöpöt, ja tulee ne kenkienkin mukana ne saastat. Puistoilusta sanoo jotkut, että (ei pakkasaikaan) siellä pöllyää niin kovasti, ettei siksi kannata viedä...hmmm...en tiedä, leviääkö siten kiivaammin ne mahdolliset pöpöt!
        Itse katson myös pointiksi sen, ettei pentu saa ikäviä kokemuksia puistoissa. Pointtini siis oli että jos vien nurmelle tarpeille, ja siinä käy kymmeniä, kymmeniä koiria monta kertaa päivässä, niin sama se on, onko aidattu puisto vai ei.

• ROP-pentu

Eläinlääkäri oli sitä mieltä että vasta sitten kun on saatu se Rabies-rokotus (eli toisen rokotuksen yhteudessä tai kolmantena rokotuksena)

Löytyy kotikoirien omistajia jotka luulee että rabies tarttuu vain näyttely ja käyttökoiriin, näitä rokottamattomia kotikoiria liikkuu puistoissa ja ne ovat riski pennulle.

Eivätkä kaikki koirien omistajat edes tiedä rokottamisista tai eivät välitä.

Siksi myös pennun kanssa kannattaa välttää niiden tuntemattomien koirien tapaamisia.

• rabisin

meikän koira on kotikoira ja käydään paljon koirapuistossa

• -jjjeep-

'Joo voi kai ainakin kokeila

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2580
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2542
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1557
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1480
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe